Przetargi.pl
Remont wentylacji mechanicznej dla pomieszczeń kuchni w Zakładzie Karnym w Cieszynie

Zakład Karny w Cieszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, ul. Chrobrego 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8513220, 8513270 , fax. 033 8511755
  • Data zamieszczenia: 2010-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Cieszynie
    ul. Chrobrego 2 2
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 033 8513220, 8513270, fax. 033 8511755
    REGON: 00031977600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wentylacji mechanicznej dla pomieszczeń kuchni w Zakładzie Karnym w Cieszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zamówienie dotyczy wykonania usługi remontowej nawiewnej wentylacji mechanicznej kuchni Zakładu Karnego w Cieszynie W zakres remontu wchodzi: 1)wymiana centrali nawiewnej oraz niektórych odcinków instalacji kanałowej; 2)zabudowanie kratek wentylacyjnych nawiewnych regulowanych; 3)instalacja zasilania w ciepło sekcji nagrzewnicy w centrali; 4)zasilanie energią elektryczną; 5)zabezpieczenie. 2.Zakres rzeczowy robót przedstawiony został w: 1)projekcie budowlano - wykonawczym remontu wentylacji mechanicznej dla pomieszczeń kuchni w Zakładzie Karnym w Cieszynie autorstwa: a)branża sanitarna - Edward Nowak, uprawnienia w zakresie inst. sanitarnych b)branża elektryczna - Zdzisław Mazurek - Inżynier Elektryk - uprawnienia do kierowania, nadzorowania, oceniania i projektowania sieci i instalacji elektrycznych 2)przedmiarze robót 3)specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. 3.Nomenklatura CPV: 1)45000000-7 roboty budowlane 2)45300000-0 roboty instalacyjne w budynkach 3)45331210-1 instalowanie wentylacji 4)45331200-8 instalowanie urządzeń wentylacyjnych 5)45321000-3 izolacja cieplna 6)45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne 7)45311000-0 roboty w zakresie okablowania i instalacji elektrycznych 8)45311100-1 roboty w zakresie okablowania elektrycznego 9)45311200-2 roboty w zakresie instalacji elektrycznych 4.Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w budynku przed przystąpieniem do przygotowania oferty. 5.Wymagania dotyczące robót: 1)Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż, zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru. 2)roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej specyfikacji. 6.Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń: 1)Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadające odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniające sprawność eksploatacyjną. 2)Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć dokumenty potwierdzające dopuszczenie wbudowanych materiałów do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie najpóźniej wraz z wnioskiem o dokonanie końcowego odbioru robót. 3)Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować zbędne demontowane urządzenia. 7.Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1)Zadanie realizowane będzie w kolejności wynikającej z technologii robót oraz ustaleń stron, w sposób umożliwiający Zamawiającemu normalne funkcjonowanie jednostki. 2)Wykonawca uczestniczy na bieżąco w koordynacji robót stanowiących przedmiot umowy. 3)Wykonawca ustala z Zamawiającym zasady organizacji ruchu na terenie budowy. 4)Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 8.Wymagania stawiane Wykonawcy: 1)Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 2)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia sprawnej realizacji przedmiotu umowy, zabezpieczenia odcinka robót z zachowaniem najwyższej staranności dla mienia i osób w obrębie strefy wykonywania robót objętych niniejszą umową. 3)Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 4)Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 5)Sporządzenie planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia. 6)Inne wymagania określone we wzorze umowy oraz wynikające z przepisów prawa. 9.Zamawiający nie dopuszcza powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom. 10.Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w zakresie: 1)osób powołanych do reprezentacji stron. Zmiana ta wymaga pisemnego oświadczenia Wykonawcy lub Zamawiającego. 2)terminu wykonania robót objętych niniejszym postępowaniem, który może ulec zmianie w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych, jeżeli ich wykonanie lub zakres uniemożliwią dotrzymanie pierwotnego terminu wykonania zadania. 3)wynikającym z zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. 11.Wymagania dotyczące gwarancji: 1)Wykonawca udziela zamawiającemu 36 miesięcznej gwarancji- licząc od daty odbioru końcowego - na roboty wykonane w ramach niniejszej umowy. 2)Na urządzenia zakupione przez Wykonawcę, Wykonawca udziela gwarancji zgodnej z gwarancją jaką dają ich producenci. 3)Odbiorca może korzystać z uprawnień wynikających z rękojmi niezależnie od udzielonej gwarancji. 4)W okresie gwarancji lub rękojmi Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad w terminie do 7 dni od powiadomienia go przez Zamawiającego o wadzie, jeżeli będzie to możliwe technicznie lub w innym - uzgodnionym przez strony terminie do usunięcia wad. 5)Zamawiający dokonuje usunięcia wady we własnym zakresie na koszt Wykonawcy w przypadku: a.bezskutecznego upływu terminu usunięcia wad, b.pisemnego uzgodnienia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą dokonanego w terminie usunięcia wad, c.bezskutecznego upływu terminu do dokonania uzgodnień, o których mowa w pkt. b).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach