Przetargi.pl
Remont wejść do dwóch pawilonów dydaktycznych szkoły

Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 07-100 Węgrów, ul. Kościuszki 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 792 30 97 , fax. 025 792 30 97
  • Data zamieszczenia: 2011-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II
    ul. Kościuszki 16 16
    07-100 Węgrów, woj. mazowieckie
    tel. 025 792 30 97, fax. 025 792 30 97
    REGON: 00113737900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II Węgrów

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wejść do dwóch pawilonów dydaktycznych szkoły
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont dwóch wejśćdo pawilonów dydaktycznych szkoły polegający na: I. Wymiana istniejących płytek lastrykowych na murkach od strony wewnętrznej, oraz na posadzkach w ilości 162.836m2. na płytki kamionkowe, mrozoodporne, antypoślizgowe GRES o wymiarach 30x30 cm na zaprawie klejowej mrozoodpornej. II. Zerwanie płytek klinkierowych z zewnętrznej strony murków i wykonanie elewacji cienkowarstwowej, przed uprzednim wykonanu izolacji przecieilgociowej, przeciwodnej iimpregnacji grzybobójczej III.Zerwanie stopni schodowych z masy lastrykowej w ilości 32.635 m2 i zatąpienie ich płytkami kamionkowymi mrozoodpornymi,antypoślizgowymi. IV.Wykonanie w posadzkach instalacji grzewczej elektrycznej. V. Wykonanie pochylni dla potrzeb osób niepełnosprawnych na schodach wraz z poręczami. Szczegółowy zakres opracowania projektu wyznaczają: przedmiar robut, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sp.boo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach