Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów ogłasza przetarg
- Adres: 02-777 Warszawa, al. Komisji Edukacji Narodowej 61
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5457100 , fax. 022 5457291
- Data zamieszczenia: 2012-04-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów
al. Komisji Edukacji Narodowej 61 61
02-777 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5457100, fax. 022 5457291
REGON: 01525964000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont w placówkach oświatowych z podziałem na zadania: Zadanie 1: Wymiana wykładzin w ciągach komunikacyjnych oraz remont wejścia do Przedszkola Nr 366 przy ul. Hawajskiej 7 w Warszawie Zadanie 2: Wymiana podłogi drewnianej na wykładzinę elastyczną w salach zajęć Gimnazjum Nr 95 przy ul. Lokajskiego 3 w Warszawie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Zadanie 1: Wymiana wykładziny w ciągach komunikacyjnych oraz remont wejścia w Przedszkolu Nr 366 przy ul. Hawajskiej 7 w Warszawie. Zakres robót obejmuje: 1.Demontaż i montaż osłon grzejnikowych. 2.Rozebranie posadzki z deszczułek, zdjęcie jednej warstwy płyt OSB oraz wykładziny elastycznej. 3.Rozebranie posadzek z płytek na zaprawie. 4.Skucie nierówności oraz szlifowanie podłoży. 5.Warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej. 6.Gruntowanie podłoży preparatami - powierzchnie poziome i pionowe. 7.Położenie dwóch warstw płyt OSB. 8.Położenie posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych wraz ze zgrzewaniem wykładzin. 9.Położenie posadzki z płytek kamionkowych GRES. 10.Malowanie ścian farbami akrylowymi. 11.Pokrycie dachów papą termozgrzewalną. 12.Wymiana obróbek blacharskich przy ogniomurach. 13.Wymiana elementów daszku oraz obicia ściany budynku z drewnianej na PCV. 14.Malowanie farbą olejną konstrukcji stalowych. 15.Wymiana opraw świetlówkowych. 16.Wymiana rur spustowych i rynien dachowych z PCW. 17.Ręczne wykopy fundamentowe. 18.Ławy fundamentowe betonowe. 19.Roboty rozbiórkowe. 20.Wykonanie poziomej i pionowej izolacji przeciwwilgociowej. 21.Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej. 22.Malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi elewacji - tynki typu baranek. 23.Wywóz zdemontowanych elementów na odległość 30 km. Wykonawca winien zapoznać się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia. Kolorystyka wykładzin i ścian do uzgodnienia z Dyrektorem placówki. Zadanie 2: Wymiana podłogi drewnianej na wykładzinę elastyczną w salach zajęć w Gimnazjum Nr 95 przy ul. Lokajskiego 3 w Warszawie. Zakres robót obejmuje: 1.Wyniesienie i wniesienie z ustawieniem mebli w salach. 2.Zabezpieczenie folią dygestorium w Sali chemiczno-fizycznej. 3.Demontaż i montaż osłon grzejnikowych. 4.Rozebranie posadzki z deszczułek z oderwaniem listew i cokołów. 5.Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych. 6.Skucie nierówności oraz szlifowanie podłoży. 7.Wykonanie pasów tynków zwykłych kat. III na ścianach. 8.Warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej. 9.Gruntowanie podłoży preparatami - powierzchnie poziome i pionowe. 10.Położenie posadzki z wykładzin elastycznych wraz ze zgrzewaniem wykładzin. 11.Malowanie ścian farbami akrylowymi. 12.Malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi. 13.Wywóz zdemontowanych elementów na odległość 30 km. Wykonawca winien zapoznać się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia. Kolorystyka wykładzin i ścian do uzgodnienia z Dyrektorem placówki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1.Wzór umowy stanowiący załącznik nr 7a do SIWZ dla Zadania 1 oraz Załącznik nr 7b do SIWZ dla Zadania 2. 2.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 1a do SIWZ dla Zadania 1 oraz Załącznik nr 1b do SIWZ dla Zadania 2. 3.Przedmiar robót - załącznik nr 2a do SIWZ dla Zadania 1 oraz załącznik nr 2b dla Zadania 2. Termin realizacji ustala się zarówno w zakresie wykonania Zadania 1 jak i Zadania 2: od dnia 02.07.2012 r. do dnia 28.08.2012 r. Wymagany okres gwarancji (zadanie 1 i 2): - Na wykonane roboty - 36 miesięcy - Na dostarczone materiały - zgodnie z gwarancjami udzielonymi przez producentów, jednak na okres nie krótszy niż 24 miesiące. Okres rękojmi rozszerza się odpowiednio do okresu gwarancji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: a) Zadanie 1: 2.000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych). b) Zadanie 2: 3.000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych). 2.Wymagania dotyczące wnoszenia wadium: Wadium wniesione w formach określonych w ppkt od 19.2.2. do 19.2.5 SIWZ - musi zawierać zobowiązanie, zgodne z art.46 ust.4a i ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych: Zamawiający zatrzymuje wadium: 1. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 2. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Ponadto w odniesieniu do gwarancji wadialnych, zastrzega się, iż z ich treści musi wynikać, że ma ona charakter bezwarunkowy, nieodwołalny, a suma gwarancyjna płatna jest na pierwsze żądanie. 3. Pozostałe wymagania dotyczące wnoszenia wadium określone zostały w pkt 19 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursynow.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń oraz klatki schodowej w budynku Zespołu Szkół nr 32 w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa chodnika wraz z kanalizacją deszczową przy ulicy Miszewskiej od ulicy Wiosennej do posesji 27 tj. do dz. nr ewid 2/5 w Słupnie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa części ulicy Dominikańskiej i 3-go Maja w Górze Kalwarii etap II - skwer przy ul. Dominikańskiej
Dodano: 2016-07-27 - ZP/7 - Modernizacja TOS/2016
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej Nr 291204W i Nr 291205W Mirosław - Stare Gulczewo wraz z infrastrukturą
Dodano: 2016-07-27 - DSE Jarosław: Przebudowa budynku nr 273 w zakresie wykonania kotłowni olejowej na terenie kompleksu wojskowego Twierdza Modlin
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ulicy Witosa wraz z budową parkingu w Makowie Mazowieckim
Dodano: 2016-07-27 - SVA-NDM/4620-82/16: Wymiana pokrycia dachowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Pajdaka w 10 w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji III etapu systemu bezpieczeństwa pożarowego w budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie przebudowy dworca kolejowego Inowrocław - dokończenie robót
Dodano: 2016-07-27