Przetargi.pl
REMONT W BUDYNKU SCHRONISKA DLA NIELETNICH W DOMINOWIE.

Sąd Okręgowy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-076 Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 43
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5359164 , fax. 081 5359164
  • Data zamieszczenia: 2010-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Lublinie
    ul. Krakowskie Przedmieście 43 43
    20-076 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5359164, fax. 081 5359164
    REGON: 00032295600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.so.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT W BUDYNKU SCHRONISKA DLA NIELETNICH W DOMINOWIE.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont budynku obejmuje ocieplenie ściany zewnętrznej (elewacja zachodnia) wraz z wykonaniem faktury zewnętrznej, powiększenie holu głównego, przebudowę wejścia głównego i zamontowanie zadaszeń osłaniających wejścia w budynku Schroniska dla Nieletnich w Dominowie. ZAKRES PRAC OBEJMUJE: 1. Roboty rozbiórkowe w tym m.in.: - rozebranie rur spustowych, obróbek blacharskich, schodów wejściowych, cokołu z lastryka, demontaż grzejnika oraz inne niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia, 2. Roboty zewnętrzne budowlane w tym m.in.: - montaż obróbek blacharskich, rur spustowych, ocieplenie budynku wełną mineralną wraz z wykonaniem warstw wykończeniowych, remont gzymsu, wymiana drzwi zewnętrznych, wstawienie ściennych nawiewników, montaż krat, powiększenie holu, przebudowa wejścia głównego oraz inne niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia. 3. Roboty elektryczne i sanitarne w tym m.in.: - wykonanie instalacji odgromowej (dotyczy elewacji zachodniej z wyłączeniem dachu i otoku), montaż grzejnika, inne niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia. 4. Inne niezbędne do wykonanie całości zamówienia. Zgodnie z dokumentacją projektową, w której skład wchodzą: - projekt budowlano-wykonawczy architektura, - projekt budowlany remontu instalacji elektrycznych wewnętrznych, - informacja bioz, Wykonawca w ofercie nie uwzględnia kosztów energii elektrycznej i wody, które dostarcza Zamawiający. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt zorganizować zaplecze techniczne oraz socjalne budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wizji lokalnej przedmiotu zamówienia w celu rzetelnego opracowania oferty. Zamawiający wymaga wykonania przez wykonawcę osobiście robót branży budowlanej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości: 10 000 zł. ( słownie: dziesięć tysięcy zł.) przed upływem terminu składania ofert . Zamawiający żąda dowodu wniesienia wadium (np. kopii przelewu) dołączonego do oferty. Jeżeli wadium ma formę gwarancji lub poręczenia, Zamawiający zaleca jego składanie w oryginale. Zamawiający wymaga złożenia oryginału gwarancji lub oryginału poręczenia w zakresie wniesienia wadium w przypadku, gdy pozostawienie oryginału w posiadaniu Wykonawcy może uniemożliwiać Zamawiającemu dochodzenie roszczeń przysługujących z gwarancji- poręczenia oraz jeżeli stwarza to zagrożenie wygaśnięcia- odwołania ustanowionego w ten sposób zabezpieczenia interesu Zamawiającego. W innym przypadku wystarczająca jest kopia dokumentu poświadczona (potwierdzona) za zgodność z oryginałem przez osobę-osoby uprawnioną-uprawnione do reprezentowania wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.so.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach