Gmina Bodzentyn ogłasza przetarg
- Adres: 26-010 Bodzentyn, ul. Suchedniowska 3
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3115010, 3115511, 3115114 , fax. 041 3115010, 3115511, 3115114
- Data zamieszczenia: 2009-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bodzentyn
ul. Suchedniowska 3 3
26-010 Bodzentyn, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3115010, 3115511, 3115114, fax. 041 3115010, 3115511, 3115114
REGON: 00053471800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bodzentyn.bip.jur.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont Szkoły Podsatwowej w Woli Szczygiełkowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont Szkoły Podsatwowej w Woli Szczygiełkowej polegający na wymianie pokrycia dachowego o pow. 470 m kw. oraz wykonaniu elewacji wraz z ociepleniem ścian. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium o wartopści 10.000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać wykonawcy którzy: a/ spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych b/ złożą na piśmie ofertę spełniającą wszystkie warunki specyfikacji i zawierającą wszystkie wymagane załączniki c/ wpłacą na rzecz Zamawiającego wadium w wysokości 10.000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów (spełnia/nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym bilansie, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu, innych dokumentów określających przychód ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lat obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 7. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej prowadzących rachunek firmy lub banku kredytującego, potwierdzająca wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę min. 100.000,00 zł - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8. Wykaz kadry proponowanej do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu kadry muszą być dołączone kopie uprawnień budowlanych i dokument stwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów; 9. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - pod uwagę będą brane te dokumenty, w których zostaną określone rodzaj, wartość robót, rok realizacji; 10. Informacja na temat części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom; 11. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 12. Opis wyposażenia sprzętowego i technicznego przewidzianego do realizacji niniejszego zamówienia. 13. Dowód wpłaty wadium W przypadku składania oferty wspólnej oferta winna zawierać dokumenty wymienione w pkt VII ppkt 1 do 5 dla każdego wykonawcy z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie - dokumenty dodatkowe wskazujące pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania konsorcjum na zewnątrz i zaciągania w jego imieniu zobowiązań, w tym zobowiązań finansowych Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bodzentyn.bip.jur.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Daleszyce
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa odwodnienia pasa drogi krajowej nr 73 na odcinku od km 56+330 do km 57+360 w m. Busko Zdrój
Dodano: 2016-07-27 - Budowa, przebudowa dróg gminnych, chodników i parkingów określonych odrębnie w trzech zadaniach : Zadanie nr 1. Przebudowa ulicy Spółdzielczej i Relaksowej w Sielpi, Zadanie nr 2. Przebudowa ulicy Ogrodowej w Końskich, Zadanie nr 3. Budowa chodnika łączącego ul. Jodłową z ul. Wiśniową w Końskich oraz dwóch progów zwalniających w ciągu drogi gminnej ul. Robotniczej.
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej poprzez inwestycje w energie pochodzącą ze źródeł energii odnawialnej - Budynek Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Nowinach
Dodano: 2016-07-27 - Wyposażenie budynków A, B i C-1 w DSO
Dodano: 2016-07-26 - Rozbudowa i przebudowa budynku magazynu materiałów łatwopalnych ze zmianą sposobu użytkowania polegającą dla zadania pn. Adaptacja budynku dla potrzeb Środowiskowego Domu Samopomocy typu -C dla osób z zaburzeniami psychicznymi wraz z zagospodarowaniem terenu na działce nr ewid.9/52 przy ulicy Radomskiej w Starachowicach
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa ulicy Wjazdowej w Sielpi
Dodano: 2016-07-26 - Udrożnienie systemu wentylacji w łazienkach w budynkach A i C ŚUW
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa sieci wodociągowej w pasie drogi powiatowej nr 0437T ul. Kielecka w miejscowości Odrowąż gmina Stąporków.
Dodano: 2016-07-26 - Budowa hali gimnastycznej przy SP w Dziebałtowie
Dodano: 2016-07-26