Przetargi.pl
Opracowanie strategii, realizacja i koordynacja kampanii promocji idei przedsiębiorczości akademickiej

Kielecki Inkubator Technologiczny ogłasza przetarg

  • Adres: 25-510 Kielce, ul. Piotrkowska 6
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 36 76 355 , fax. 041 36 76 142
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kielecki Inkubator Technologiczny
    ul. Piotrkowska 6 6
    25-510 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 36 76 355, fax. 041 36 76 142
    REGON: 26022184000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inkubator.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna jst

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie strategii, realizacja i koordynacja kampanii promocji idei przedsiębiorczości akademickiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie, realizacja i koordynacja kampanii promocji idei przedsiębiorczości akademickiej, zwanej dalej Kampanią, obejmującą co najmniej dwa podstawowe zadania: - zewnętrzną reklamę graficzną na miejskich środkach transportu publicznego w Kielcach, - kampanię wielkoformatową, billboardową w Kielcach. Wykonawca powinien wykazać oryginalność sposobu realizacji kampanii, cechującą się niekonwencjonalnymi metodami dotarcia do odbiorców kampanii w ramach założonych przez Zamawiającego zadań. Zamawiający dopuszcza zaproponowanie przez Wykonawcę dodatkowych elementów kampanii promocyjnej, nie przewidzianych przez Zamawiającego. 1. Wymagania dotyczące zewnętrznej reklamy graficznej na miejskich środkach transportu publicznego w Kielcach: a) W ramach realizacji zewnętrznej reklamy graficznej na miejskich środkach transportu publicznego Wykonawca zobowiązany jest do opracowania mediaplanu określającego co najmniej: - liczbę pojazdów na których umieszczona zostanie reklama - trasy przejazdu pojazdów na których umieszczona zostanie reklama - uzasadnienia wybranych tras przejazdu dla wszystkich pojazdów na których umieszczona zostanie reklama. b) Do reklamy zewnętrznej na miejskich środkach transportu publicznego zostaną wykorzystane niskopodłogowe autobusy jednoczłonowe. c) Reklama na powierzchni pojazdu powinna być umieszczona z dwóch stron pojazdu: - na lewej burcie pojazdu łącznie z oknami (szybami), - całym tyle pojazdu łącznie z szybą, - pierwsze i ostatnie okno (szyba) pojazdu ze względów bezpieczeństwa powinny być wolne od reklamy. d) Opisane ogólne wytyczne umieszczania reklamy na miejskich środkach transportu publicznego nie zwalniają Wykonawców biorących udział w niniejszym postępowaniu od sprawdzenia i zastosowania obowiązujących przepisów umieszczania reklamy na miejskich środkach transportu w Kielcach. e) Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczania na danym pojeździe reklamy wraz z reklamami innych podmiotów. f) Pojazdy do wysokości okien powinny być zaklejone folią do zadruku full color, na oknach (szybach) należy wykorzystać perforowaną folię do zadruku typu one way vision. g) Wszelkie materiały eksploatacyjne wykorzystane do reklamy na miejskich środkach transportu publicznego muszą spełniać branżowe normy i zezwolenia dopuszczające do wykorzystania w reklamie na taborze publicznym. h) Wszelkie materiały wykorzystane do reklamy na miejskich środkach transportu publicznego muszą być odporne na działanie zewnętrznych czynników atmosferycznych oraz muszą zapewniać właściwą ekspozycję reklam umieszczanych na pojazdach. i) Czas ekspozycji reklam wynosi 3 miesiące i jest liczony od daty umieszczenia (zakończenia wklejania) reklamy na pojeździe . Dokładny termin ekspozycji Zamawiający ustali z wykonawcą. j) Projekt graficzny reklamy na środkach publicznej komunikacji miejskiej przekazany będzie przez Zamawiającego, chyba, że strony postanowią inaczej. k) Wykonawca zapewni właściwą ekspozycję reklamy na wszystkich pojazdach przez cały okres trwania ekspozycji. W przypadku, gdy pojazd na którym umieszczona będzie reklama, z jakichkolwiek przyczyn zostanie wyłączony z eksploatacji, Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia (o czas jego wyłączenia z eksploatacji) ekspozycji reklamy na danym pojeździe po jego ponownym włączeniu do ruchu lub zapewni umieszczenie reklamy na innym, zastępczym pojeździe. l) Wykonawca zobowiązany jest do dokonania całkowitej, rzetelnej i kompleksowej wyceny wszystkich elementów wchodzących w skład oferty dot. reklamy na miejskich środkach transportu publicznego , w szczególności oferta powinna zawierać: - koszt wydruku, wyklejenia pojazdów oraz koszt usunięcia reklam z pojazdów po zakończeniu okresu ekspozycji; - koszt ekspozycji reklamy na pojazdach, - koszt wszelkich niezbędnych zezwoleń dot. umieszczenia reklamy na pojazdach. m) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji zdjęciowej w formie raportu z realizacji ekspozycji reklamy na wszystkich pojazdach. n) Zamawiający ma prawo do wnoszenia uwag na temat jakości ekspozycji. Uwagi wnoszone będą w formie pisemnej (dopuszcza się korespondencję w formie elektronicznej) z określeniem rodzaju zauważonych wad. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia stwierdzonych wad w terminie 72 godzin od dnia ich ujawnienia. o) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku usuwania ekspozycji po okresie eksploatacji (np. uszkodzenia powłok lakierniczych pojazdów, odpryski, przebarwienia i wszelkie inne uszkodzenia pojazdów). Jeśli takie roszczenia ze strony osób trzecich zostaną zgłoszone, Wykonawca usuwa tego typu szkody we własnym zakresie i na własny koszt. 2. Wymagania dotyczące realizacji kampanii wielkoformatowej, billbordowej w Kielcach: a) W ramach realizacji kampanii wielkoformatowej, billboardowej Wykonawca jest zobowiązany do opracowania mediaplanu określającego co najmniej: - liczbę nośników objętych kampanią wraz ze wskazaniem ich lokalizacji - przyjmując, że nośniki używane w kampanii zlokalizowane będą w miejscach o dużym natężeniu ruchu dla pieszych i pojazdów (tj. obiekty użyteczności publicznej, miejsca organizacji masowych imprez sportowych - stadion miejski w Kielcach, centra handlowe i rozrywkowe, główne ciągi komunikacyjne) oraz w pobliżu kieleckich uczelni wyższych, - uzasadnienia oferowanych lokalizacji nośników przedstawionych w kampanii, b) Projekt graficzny plakatu przekazany będzie przez Zamawiającego, chyba, że strony postanowią inaczej, c) Wszelkie materiały wykorzystane w realizacji kampanii wielkoformatowej, billboardowej muszą być odporne na działanie zewnętrznych czynników atmosferycznych oraz muszą zapewniać właściwą ekspozycję reklam. d) Czas ekspozycji wynosi 3 miesiące i jest liczony od daty umieszczenia (zakończenia wklejania) plakatu billboardowego na nośniku. Dokładny termin ekspozycji Zamawiający ustali z wykonawcą. e) Zamawiający w oparciu o pisemną zgodę od Wykonawcy dotyczącą dostępności nośników określi pisemnie dokładny termin ekspozycji plakatów billboardowych. f) Wykonawca zapewni właściwą ekspozycję reklamy na wszystkich nośnikach przez cały okres trwania ekspozycji. W przypadku, gdy nośnik na którym umieszczony będzie plakat billboardowy, z jakichkolwiek przyczyn zostanie wyłączony z eksploatacji, Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia (o czas jego wyłączenia z eksploatacji) ekspozycji reklamy na danym nośniku po jego ponownym włączeniu do eksploatacji lub zapewni umieszczenie po akceptacji Zamawiającego reklamy na innym, zastępczym nośniku. g) Wykonawca zobowiązany jest do dokonania całkowitej, rzetelnej i kompleksowej wyceny wszystkich elementów wchodzących w skład oferty, w szczególności oferta powinna zawierać: - koszt wydruku plakatów billboardowych w liczbie niezbędnej do realizacji kampanii, - koszt umieszczenia (wklejenia) plakatów billboradowych na nośnikach, - koszt usunięcia plakatów billboradowych po zakończeniu okresu ekspozycji; - koszt ekspozycji plakatów billboardowych na nośnikach, - koszt wszelkich niezbędnych zezwoleń dot. ekspozycji plakatów h) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji zdjęciowej w formie raportu z realizacji ekspozycji reklamy na wszystkich nośnikach wykorzystanych w kampanii wielkoformatowej, billboardowej. i) Zamawiający ma prawo do wnoszenia uwag na temat jakości ekspozycji. Uwagi wnoszone będą w formie pisemnej (dopuszcza się korespondencję w formie elektronicznej) z określeniem rodzaju zauważonych wad. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia stwierdzonych wad w terminie 72 godzin od dnia ich ujawnienia. 3. Wykonawca zaproponuje wstępny harmonogram prowadzenia Kampanii
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 2 500,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące pięćset złotych). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 4. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 02 2030 0045 1110 0000 0153 8780 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu KIT.VII.341-2/09 na Opracowanie strategii, realizacja i koordynacja kampanii promocji idei przedsiębiorczości akademickiej 6. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, jeżeli: a) upłynie termin związania ofertą, b) zawarta zostanie umowa w sprawie zamówienia publicznego i wniesione będzie zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c) zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia. 7. Zamawiający, z zastrzeżeniem pkt 9, zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, 3. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 4. posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a. W okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres ten jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwa zamówienia odpowiadające przedmiotowi zamówienia, którego łączna wartość wynosi 120 000,00 złotych brutto (a w przypadku, jeżeli wartość zamówienia została w umowie wyrażona w walucie obcej - wyrażona w złotych równowartość kwoty co najmniej 120 000,00 złotych brutto wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy). Przez usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia rozumie się usługę polegającą na przeprowadzeniu kampanii reklamowej przy wykorzystaniu nośników takich jak: reklama wielkoformatowa, reklama billboardowa, zewnętrzna reklama graficzna na miejskich środkach transportu. b. Dysponują co najmniej 2 osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, tj.: - Kierownika Zespołu - posiadającego wykształcenie wyższe (co najmniej licencjat) min. 2 lata doświadczenia w zakresie public relations, reklamy, promocji lub marketingu; który kierował min dwiema kampaniami reklamowymi, - 1 członkiem zespołu - posiadającym wykształcenie wyższe (co najmniej licencjat), min roczne doświadczenie w zakresie public relations, reklamy, promocji lub marketingu; brał udział w realizacji co najmniej jednej kampanii reklamowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach lub oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1.Wypełniony formularz ofertowy. 2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, d) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej 2 usługi, oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. 6. Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2b), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu/ów potwierdzającego/ych, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. II. Udział w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. Zgodnie z art. 141 Pzp wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zasady odpowiedzialności solidarnej dłużników określa art. 366 kodeksu cywilnego. 3. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, zgodnie z art. 23 Pzp, wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Wykonawcy występujący wspólnie (w tym również wspólnicy spółki cywilnej) - każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, a także muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp. 5. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie (w tym również wspólników spółki cywilnej), każdy podmiot musi złożyć oddzielnie oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 6. Wykonawcy występujący wspólnie (w tym również wspólnicy spółki cywilnej) muszą złożyć łącznie wypełniony formularz ofertowy, wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej 2 usługi, oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, dowód wniesienia wadium, pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ogólna ocena kampanii
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.inkubator.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach