Przetargi.pl
Remont szatni i sanitariatów - w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja pływalni PANORAMA ul. M. Konopnickiej 5 w Bielsku-Białej.

Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. M. Konopnickiej 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8221875 , fax. 33 8221875
  • Data zamieszczenia: 2012-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. M. Konopnickiej 5 5
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 8221875, fax. 33 8221875
    REGON: 00240215100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bbosir.bielsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont szatni i sanitariatów - w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja pływalni PANORAMA ul. M. Konopnickiej 5 w Bielsku-Białej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest remont szatni i sanitariatów - w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja pływalni PANORAMA ul. M. Konopnickiej 5 w Bielsku-Białej. Przedmiotem zamówienia są roboty ogólnobudowlane związane z wykonaniem remontu szatni i sanitariatów na pływalni Panorama w Bielsku-Białej przy ul. M. Konopnickiej 5, a w tym między innymi: - wymiana stolarki okiennej, - naprawa tynków oraz wyprawa tynkiem mozaikowym, - roboty malarskie, - roboty brukarskie z podbudową terenu. Szczegółowy zakres i warunki wykonania robót określają: przedmiar robót (załącznik nr 7 do SIWZ), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 8 do SIWZ), wizualizacja kolorystyki (załącznik nr 9 SIWZ) oraz fotografie kostki pochodzącej częściowo z odzysku do której Wykonawca zobowiązany jest nawiązać kształtem przy zabudowie bruku w budynku rekreacyjno- wypoczynkowym - ETAP I i ETAP II (załącznik nr 10 i 11 do SIWZ) sporządzone dla niniejszej inwestycji. Prace remontowe prowadzone będą w dwóch etapach: 1. ETAP I : - Remont szatni i sanitariatów (budynek górny), - Remont sanitariatów w budynku rekreacyjno-wypoczynkowym (budynek dolny), 2. ETAP II : - Remont budynku rekreacyjno-wypoczynkowego (budynek dolny) 2. Inne uwarunkowania 1) Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części robót, jeżeli zajdzie taka potrzeba. 2) Wykonawca powinien wydzielić i zabezpieczyć teren prowadzonych prac. 3) Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (bhp, ppoż.) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy, przepisy i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 4) Wykonawca po zakończeniu prac dokona odtworzenia terenu obiektu, jeśli został on naruszony w związku z wykonywaniem robót budowlanych. 5) Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty na okres minimum 36 miesięcy i materiały na okres minimum 24 miesięcy. 6) Wykonawca naprawi wszelkie szkody osobowe, rzeczowe i finansowe, które wyrządzi Zamawiającemu oraz / lub osobom trzecim, w związku lub przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 7) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za działania podwykonawców, którym powierzył wykonanie robót objętych umową. 8) Istnieje możliwość zapoznania się Wykonawcy z obecnym stanem technicznym przedmiotowego remontu szatni i sanitariatów na pływalni Panorama. 9) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność względem Zamawiającego za terminowość oraz bezpieczeństwo prac, które wykonuje, jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 10) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić na terenie robót należyty ład i porządek, szczególnie przestrzegać przepisy bhp i ppoż.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bbosir.bielsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach