Prezydent Miasta Świnoujścia ogłasza przetarg
- Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 3212780, 3212309 , fax. (091) 321 59 95
- Data zamieszczenia: 2009-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świnoujścia
ul. Wojska Polskiego 1/5 1/5
72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 3212780, 3212309, fax. (091) 321 59 95 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.swinoujscie.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont szatni i natrysków Pływalni Miejskiej w Świnoujściu przy ul. Żeromskiego 48 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont pomieszczeń 4 szatni i 3 natrysków dużej niecki pływalni miejskiej w Świnoujściu przy ul. Żeromskiego 48. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert na warunkach określonych w art. 45 i 46 oraz art. 85, ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych spełniający ponadto następujące warunki: 1) Wykażą, że wykonali należycie w okresie pięciu ostatnich lat (a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy, to w tym okresie) co najmniej dwa zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez pojedyncze zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie, wykonywanie robót budowlanych związanych z budową, przebudową lub remontem obiektów budowlanych kubaturowych; o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto; realizacja których zostaje potwierdzona załączonymi do wykazu dokumentami potwierdzającymi ich właściwe wykonanie (np. referencjami od zamawiającego). Realizacja każdego z zadań powinna być potwierdzona załączonymi dokumentami potwierdzającymi jego właściwe wykonanie (np. referencjami od zamawiającego, itp.). Powyższe dokumentuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu zawartego w pkt. 8.1.1) SIWZ. 2) Złożą ofertę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w treści SIWZ/WIM/ZP/340/54/2009.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 1.2 Wykaz wykonanych w okresie pięciu ostatnich lat (a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy w tym okresie) co najmniej dwóch zadań - robót budowlanych o zakresie i wartości odpowiadającym zakresowi stanowiącemu przedmiot zamówienia. Wykaz powyższych zadań, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, Wykonawca obowiązany jest zamieścić w załączonym do oferty Wykazie zadań sporządzonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Realizacja tych zadań winna być potwierdzona załączonymi do wykazu dokumentami (np. referencjami od zamawiających te roboty) potwierdzającymi ich wartość i należyte wykonanie, co dokumentuje spełnienie niniejszego warunku udziału w postępowaniu zawartego w pkt. 8.1.1) SIWZ. 1.3 Dokument lub dokumenty identyfikujące wykonawcę w obrocie prawnym, tj.: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu - pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie lub do występowania wspólnie i zawarcia umowy. 1.4 Informację o posiadaniu wymaganych uprawnień i zaświadczeń przez osoby, które będą nadzorować wykonanie zamówienia - kierować robotami budowlanymi ze strony Wykonawcy tj. kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z kopiami aktualnego zaświadczenia właściwej izby samorządu zawodowego i uprawnień budowlanych, Informację o w/w osobie należy umieścić w Wykazie osób, którym zostaną powierzone kluczowe stanowiska zgodnym ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 1.5 Kopię dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty akceptowaną formą wadium w stosunku do form zabezpieczenia określonych w art. 45 ust. 6 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub oryginał dokumentu w stosunku do form zabezpieczenia określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2 do 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.6 Upoważnienie osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści dokumentów, o których mowa w pkt. 9.4.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.swinoujscie.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane - Budynek Szkoły Podstawowej nr 1 w Sianowie - cześć 1
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane-Budynek Przedszkola Gminnego w Sianowie - cześć 2
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ogrodzenia kompleksu wojskowego w m. Glewice (PKOB 2420).
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i modernizacja obiektów i pomieszczeń Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koszalinie
Dodano: 2016-07-27 - Remont i przebudowa pomieszczeń po filharmonii z prawem opcji w zakresie budowy instalacji rozgłaszania dźwiękowego etap I i II w gmachu Urzędu Miasta Szczecin
Dodano: 2016-07-27 - Budowa sieci kanalizacji deszczowej w miejscowości Rzyszczewo o długości 25 mb oraz w miejscowości Bobrowice o długości 121,8 mb, gmina Sławno
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego przy szkole w Sławsku z poliuretanowej na nawierzchnię z trawy syntetycznej wraz z wymianą podbudowy
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku leśniczówki Dobra
Dodano: 2016-07-26 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania: Odwodnienie terenu PST-1, placów manewrowych, dróg dojazdowych, myjni, stacji paliw i budynków nr 32, 76, 100, 101 w Koszalinie (PKOB 1212, 1274).
Dodano: 2016-07-26 - Budowa układu dróg publicznych stanowiących dojazd do pętli tramwajowej przy ul. Turkusowej
Dodano: 2016-07-25