Przetargi.pl
Remont świetlicy wiejskiej wraz z wyposażeniem na rzecz aktywizacji społeczności wiejskiej w Mozowie.

Gmina Sulechów ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, Plac Ratuszowy 6
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3851120 , fax. 068 3854686
  • Data zamieszczenia: 2014-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
    Plac Ratuszowy 6 6
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 068 3851120, fax. 068 3854686
    REGON: 00052676500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont świetlicy wiejskiej wraz z wyposażeniem na rzecz aktywizacji społeczności wiejskiej w Mozowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje realizację zadania pod nazwą Remont świetlicy wiejskiej wraz z wyposażeniem na rzecz aktywizacji społeczności wiejskiej w Mo-zowie, współfinansowanego środkami z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, w ramach działania Odnowa i rozwój wsi, w tym: 1) w zakresie robót budowlanych wykonanie m. in.: a) robót rozbiórkowych (pokrycia dachowego z papy, deskowania dachu, ościeżnic, ry-nien, rur spustowych, obróbek blacharskich, belek stropowych, polepy, ślepych podłóg, podsufitki z desek i płyt suprema, schodów drewnianych, ścian na zaprawie cem-wap., konstrukcji betonowych oraz posadzek z tworzyw sztucznych, płyt OSB.), b) fundamentów betonowych pod ściany wewnętrzne, c) schodów wewnętrznych i zewnętrznych żelbetowych, d) schodów wewnętrznych drewnianych, e) remontu istniejących schodów do piwnicy, f) ścian nośnych o gr. 25 cm z bloczków gazobetonowych, g) ścianek działowych z płyt gips.-kartonowych na rusztach metalowych, h) obudów kanałów wentylacyjnych z płyt g-k, i) odnowienia przewodów kominowych ponad dachem, j) nadproży z kształtowników stalowych i prefabrykowanych belek żelbetowych, k) tynków wewnętrznych z przecierką gipsową oraz uzupełnienia starych tynków, l) izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej pionowej i poziomej, m) warstw wyrównujących na posadzkach, n) posadzek z płytek gresowych wraz z cokołami, o) podłóg z paneli podłogowych, p) podokienników wewnętrznych, q) parapetów zewnętrznych, r) wymiany stolarki drzwiowej i częściowo okiennej; s) malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną, t) licowania ścian płytkami na zaprawie klejowej; u) odtworzenia elementów dekoracyjnych zewnętrznych, v) elewacji - docieplenie ścian zewnętrznych styropianem i warstwą siatki wraz z wyprawą tynkarską mineralną i pomalowaniem farbą silikatową, w) wzmocnienie więźby dachowej x) docieplenia dachu wełną mineralną, y) wymiany pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej, z) sufitów podwieszanych z płyt gipsowo-kartonowych i kasetonowych na ruszcie stalo-wym oraz na sufitach z płyt g-k wodoodpornych, aa) rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej; bb) nad wejściami zamontowanie daszków metalowych systemowych, cc) opaski dookoła budynku z kostki brukowej betonowej wykończonej obrzeżem beto-nowym, dd) rekultywacji terenu objętego placem budowy. 2) w zakresie robót sanitarnych wykonanie m. in: a) wentylacji wywiewnej, b) instalacji wodociągowej z rur PP 16 - 22 mm w otulinie poliuretanowej, c) instalacji kanalizacyjnej z rur PCV 50 mm - 160 mm, d) montażu umywalek porcelanowych i baterii umywalkowych, e) montażu zlewozmywaków stalowych i baterii zlewozmywakowych, f) montażu ustępów pojedynczych z płuczkami, g) montażu zaworów hydrantowych 25 mm w szafce hydrantowej na ścianie, h) instalacji centralnego ogrzewania z tworzyw sztucznych 16 - 32 mm, i) montażu grzejników stalowych płytowych, j) montażu naczynia do podgrzewania wody o pojemności min. V= 80 dm3, k) prób szczelności, 3) w zakresie robót elektrycznych wykonanie m. in: a) tablicy głównej TG w obudowie, b) wewnętrznej linii zasilającej, c) instalacji oświetleniowej, d) instalacji gniazd 1-fazowych, e) montażu wyłączników i gniazd wtyczkowych, f) montażu opraw oświetleniowych, g) wewnętrznych linii zasilających, h) wyłącznika głównego spełniającego jednocześnie rolę wył. ppoż., i) instalacji oświetlenia awaryjnego, j) instalacji połączeń wyrównawczych, k) ochrony przepięciowej i od porażeń, l) instalacji odgromowej, m) pomiarów ochronnych, 4) w zakresie robót zagospodarowania terenu wykonanie m. in.: a) rozbiórki istniejącego ogrodzenia z siatki, b) robót ziemnych, c) ogrodzenia z prefabrykowanych elementów żelbetowych, d) słupów przybramowych z cegły klinkierowej na fundamentach ceglanych zakończonych czapami prefabrykowanymi, e) bramy wjazdowej dwuskrzydłowej z elementów metaloplastyki, 5) dokonanie wywozu materiałów rozbiórkowych i gruzu. 1.2 Szczegółowy zakres robót określa Projekt Budowlano-Wykonawczy zatwierdzony decyzją nr 496/13 Starosty Zielonogórskiego o pozwoleniu na budowę z dnia 26.06.2013 r. oraz przed-miary robót specyfikacje opracowane przez Zakład Projektowo-Usługowy z siedzibą w Sule-chowie przy ul. Krzywej 1. 1.3 W przedmiocie zamówienia należy uwzględnić, pomimo nie przedstawienia przez Zamawia-jącego przedmiarów, dla poniżej wymienionych pozycji, zakup i montaż: a) tabliczek z numeracją i funkcją wszystkich pomieszczeń - wzór do uzgodnienia z Zama-wiającym; b) gaśnic proszkowych typu GP-6X z manometrem, z proszkiem ABC (masa środka gaśni-czego w każdej gaśnicy 6 kg), w ilości 6 szt.; c) tablicy reklamowej o wym. 90 x 70 cm o finansowaniu operacji ze środków Unii Europej-skiej, wykonanej zgodnie z przepisami rozporządzenia 1974/2006 oraz warunkami okre-ślonymi w Księdze wizualizacji znaku marki Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. 1.4 Przedmiot zamówienia nie obejmuje dostawy wyposażenia obiektu, o którym mowa w nazwie zadania. 1.5 Wykonawca musi uwzględnić: 1) wywiezienie materiałów rozbiórkowych i odpadów z terenu budowy - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport, utylizację oraz składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do opadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, 2) uporządkowanie terenów zielonych w obrębie prowadzonych robót po ich zakończeniu, 3) uporządkowania terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów w zieleń i odtworzeniem uszkodzonych, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, 4) uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii oraz ewentualnie punktu zrzutu ścieków 5) zorganizowanie we własnym zakresie: a) zaplecza budowy, b) terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń, Zamawiający nie zobowiązuje się do wskazania nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów, postoju maszyn i urządzeń, a także miejsca poboru wody i energii elektrycznej oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnym ich wydzierżawieniem, użyczeniem itp. 1.6 Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców. 1.7 Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia badań w specjalistycznym laboratorium pod kątem spełnienia wymagań ww. norm losowo pobranej grupy materiałów użytych do wykonania zadania na koszt Wykonawcy. 1.8 Materiały rozbiórkowe stanowią własność Zamawiającego. 1.9 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. 1.10 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 1.11 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych - w przypadku gdy w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz STWiOR użyte są nazwy własne materiałów, wyposażenia i urządzeń Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów, urządzeń, wyposażenia o parametrach nie gorszych od zaprojektowanych. 1.12 Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach