Przetargi.pl
Remont świetlicy wiejskiej wraz z wymianą wyposażenia kuchni i zaplecza kuchennego w świetlicy wiejskiej w Szpęgawsku

Gmina Starogard Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 562 50 67 , fax. (058) 562 46 41
  • Data zamieszczenia: 2013-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Starogard Gdański
    ul. Sikorskiego 9 9
    83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. (058) 562 50 67, fax. (058) 562 46 41
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogardgd.ug.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont świetlicy wiejskiej wraz z wymianą wyposażenia kuchni i zaplecza kuchennego w świetlicy wiejskiej w Szpęgawsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia 1. Ustalenia szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane oraz wymiana wyposażenia kuchni i zaplecza kuchennego, realizowane w ramach zadania inwestycyjnego w świetlicy wiejskiej w msc. Szpęgawsk: Zakres prac remontowych do wykonania w świetlicy wiejskiej Szpęgawsk: - kuchnia i zaplecze kuchenne a) wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej z regulowanymi ościeżnicami - 5 szt. b) uzupełnienie tynków wewnętrznych - 37,16 m2 c) wymiana okienka podawczego do 0,8 m2 - 1 szt d) licowanie ścian płytkami glazurowymi - 32,25 m2 e) wymiana posadzki terakota - 26,85 m2 f) roboty malarskie ścian - 88,82 m2 , sufitów - 26,85 m2 g) remont wentylacji mechanicznej h) wywiezienie i utylizacja materiałów rozbiórkowych i) dostawa i montaż wyposażenia meblowego i sprzętu (zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ) - pozostałe roboty budowlano montażowe i instalacyjne wewnętrzne a) wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej z regulowanym ościeżnicami - 14,10 m2 b) wymiana posadzek terakota - 21,70 m2 c) wymiana okładzin ściennych - 95 ,00 m2 d) roboty malarskie - sufity - 192,30 m2, ściany - 485,72 m2 e) wymiana armatury sanitarnej i kanalizacyjnej wg. dokumentacji technicznej f) uchwyty dla niepełnosprawnych - 5 szt g) izolacja cieplna płytami z wełny mineralnej gr. 15 cm ścian przy użyciu tynku pocienionego akrylowego - 407,67 m2 ( w tym ustawienie i praca rusztowań ) h) okładziny ościeży z wełny mineralnej gr 2 cm przy użyciu tynku pocienianego akrylowego - 17,58 m2 i) wymiana obróbek blacharskich na blachę powlekaną - 7,96 m2 j) wymiana stolarki okiennej okna drewniane na PCV - 9,29 m2 - kolor biały k) wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej 1 ? skrzydła na drzwi aluminiowe ciepłe - 5,94 M2 - kolor brązowy L) wymiana pokrycia dachu z eternitu - 311,08 m2 na blachodachówkę kolor brąz Ł) wymiana obróbek blacharskich - blacha kolor brązowy m) przemurowanie kominów z cegły pełnej klinkierowej n) izolacje poziome cieplne z wełny mineralnej gr. 15 cm z płyt układanych na sucho - 211,75 m2 o) wymiana przewodów instalacji odgromowej - kpl. p) remont istniejących fundamentów budynku r) układanie kostki wibroprasowanej na podbudowie z kruszywa naturalnego - 31,99 m2 - kolor szary s) utylizacja płyt azbestowych oraz materiałów rozbiórkowych nie nadających się do użycia t) montaż nowego komina ze stali nierdzewnej o długości 10 m u) montaż urządzeń kotłowni na olej opałowy - wg. dokumentacji technicznej w) wymiana instalacji co w budynku wg. dokumentacji technicznej Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: a) Organizacja i urządzenie placu budowy, w tym wszelkie roboty przygotowawcze, zagospodarowanie placu budowy, koszty utrzymania zaplecza budowy, organizacji ruchu w okresie prowadzenia robót, obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, wykonania tymczasowych przyłączy lub liczników dla mediów niezbędnych do realizacji prac budowlanych, opłat za pobór wody, odprowadzenie ścieków i energii na czas prowadzenia robót b) po zakończeniu robót demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 14.800,00 PLN ( słownie: czternaście tysięcy osiemset złotych brutto) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone zgodnie z zapisami dotyczącymi form wnoszenia wadium wynikającymi z zapisów art. 45 pkt 6 - Ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3. Termin ważności wadium nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 30 dni od terminu składania ofert 4. W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem - Wadium na przetarg - remont świetlicy wiejskiej wraz z wymianą wyposażenia kuchni i zaplecza kuchennego w świetlicy wiejskiej w Szpęgawsku Wadia należy wpłacać na następujące konto: Bank Spółdzielczy Starogard Gdański konto nr 35834000010004684820000005. 5. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniądz należy oryginał dokumentu zabezpieczającego wadium złożyć w kasie w siedzibie Zamawiającego w Starogardzie Gd. ul. Sikorskiego 9, Kasa - otwarta w godzinach 8.00-13.00 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy -Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ZSW_starogard_gdanski.biposwiata.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach