Przetargi.pl
Remont świetlicy wiejskiej w Podmoklach Wielkich

Gminny Ośrodek Kultury w Babimoście ogłasza przetarg

  • Adres: 66-110 Babimost, ul. Gagarina 21
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 351 21 35 , fax. 0-68 351 21 35
  • Data zamieszczenia: 2009-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Kultury w Babimoście
    ul. Gagarina 21 21
    66-110 Babimost, woj. lubuskie
    tel. 0-68 351 21 35, fax. 0-68 351 21 35
    REGON: 97073641900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gok.babimost.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna Gminy Babimost

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont świetlicy wiejskiej w Podmoklach Wielkich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie kompleksowego remontu budynku sali wiejskiej we wsi Podmokle Wielkie - m. Podmokle Wielkie działka nr 301/2. 1. Zakres prac obejmuje wykonanie: W ramach remontu należy wykonać: - Wymianę stolarki okiennej, - Wykonanie posadzek z płytek podłogowych , - Wymianę parapetów zewnętrznych, - Modernizacja instalacji c.o. z zabudową klimatyzacji, - Malowanie pomieszczeń i licowanie ścian płytkami, - Naprawa trzonu kuchennego, - Wykonanie nowej elewacji budynku wraz z dociepleniem, - Dostawa wyposażenia. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opracowaniem wytycznych remontu oraz przedmiarem robót. Dokumentacja dotycząca zamówienia jest do wglądu u Pani Aneta Sybis-Jeż pokój nr 1, w siedzibie Zamawiającego po uprzednim umówieniu się. 2. Zakres zamówienia obejmuje również następujące elementy i prace: - wszystkie prace geodezyjne związane z wytyczeniem, pomiarami powykonawczymi i dokumentacją powykonawczą całości realizowanego zadania, - uzyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów potwierdzających prawidłowość wykonanych robót, - organizację i utrzymanie zaplecza budowy oraz opłaty za zużytą wodę do celów socjalnych i technologicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00zł,
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu dopuszcza się Wykonawców, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania okreś1onej działa1ności lub czynności, - posiadają niezbędną, wiedzę i doświadczenie, posiadają lub dysponują niezbędnym potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie pod1egają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z mocy art. 24 ustawy, - zobowiążą się do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie do 30.05.2010 r. - wg harmonogramu rzeczowo-finansowego, - udzielą, co najmniej 3- letniej gwarancji na wykonane roboty, - zobowiążą się do zawarcia umowy na warunkach okreś1onych w załączonym projekcie umowy, - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzia1ności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 80 000,00 złotych. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne W celu dokonania oceny spełnienia warunków, Wykonawcy zobowiązani są wykazać się: 2.1 Uprawnieniami do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawy z dn. 19.11.1999 r. prawo działalności gospodarczej (Dz.U. Nr 101 z 1999 r, poz. 1178 z późn. zm.) lub ustawy z dn. 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U Nr 173 poz.1807z późn. zm.) - w zał. nr 3 2.2 Obrotami w każdym roku na przestrzeni ostatnich 3 lat (a w przypadku, gdy okres prowadzenia dziala1ności jest krótszy - w tym okresie) w wysokości min. 500.000 zł. - w zał. nr 6, 2.3 Należytym wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat (a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 3 zamówień o podobnym zakresie i porównywalnej złożoności jak w niniejszym postępowaniu - w zał. nr 9, 2.4 Ubezpieczeniem od odpowiedzia1ności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 80 000,00 złotych - w zał. nr 11, 2.5. Informacją na temat zatrudnienia - w zał. Nr 8, 2.6. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - w zał. Nr 7. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, - wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków - wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawców warunków Zamawiający wymaga, aby oferta zawierała następujące dokumenty załączone i ponumerowane wg podanej kolejności: 1.1 Formularz oferty, 1.2 zał. nr 2 - oświadczenie o spełnieniu warunków w sprawie udzielenia zamówienia publicznego - wg załączonego wzoru, 1.3 zał. nr 3 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisaniu do ewidencji działalności gospodarczej, jeż li odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie dodatkowo umowę regulującą współpracę tych podmiotów, 1.4 zał. nr 4 - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.5 zał. nr 5 - aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.6 zał. nr 6 - informacje okreś1ające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem z ostatnich 3 lat (a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu) - wg załączonego wzoru, 1.7 zał. nr 7 - informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca, że Wykonawca posiada na rachunku wolne środki finansowe i/ lub zdo1ność kredytową w wysokości min. 200.000,00 zł wystawiona nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, 1.8 zał. nr 8 - informacja na temat struktury organizacyjnej firmy i zatrudnienia pracowników, wskazanie osób z odpowiednimi uprawnieniami i należących do Izby Inżynierów Budownictwa, które będą pełniły funkcje kierownicze w trakcie realizacji zadania (kierownik budowy, kierownik robót branżowych), 1.9 zał. nr 9 - wykaz zrealizowanych i przekazanych do użytku w ciągu ostatnich 5-ciu lat (a w przypadku, gdy okres prowadzenia dziala1nosci jest krótszy - w tym okresie) robót o zakresie i porównywalnej złożoności jak w niniejszym postępowaniu; remont lub budowa co najmniej 3- wg załączonego wzoru, 1.10 zał. nr 10 - potwierdzone listy referencyjne do robót wymienionych w zał. nr 11, że roboty te zostały wykonane należycie, 1.11 zał. nr 11 - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dziala1ności gospodarczej, 1.12 zał. nr 12 - wykaz podwykonawców przewidzianych do udziału w realizacji przedmiotu zamówienia z okreś1eniem zakresu rzeczowego i udziału finansowego w realizacji zamówienia - wg załączonego wzoru, 1.13 zał. nr 13 - oświadczenia Wykonawcy o cenie, odpowiedzia1ności, znajomości, sprawdzeniu i przyjęciu zakresu robot - wg załączonego wzoru, 1.14 zał. nr 14- zaakceptowany wzór umowy, 1.15 zał. nr 15 - kosztorys ofertowy zgodny z przedmiarem robót 1.16 zał. Nr 1- dowód wniesienia wadium. Wszelkie dokumenty załączone do oferty winny być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałami przez upełnomocnionych przedstawicieli Wykonawcy, określonych w dokumencie rejestrowym. Wskazane jest, aby oświadczenia i dane zawarte w formularzach miały formę zgodną z załączonymi wzorami. Dokumenty składane w języku obcym muszą być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego na język polski. Zamawiający w toku dokonywania oceny złożonych ofert, może żądać w wyznaczonym przez siebie terminie, złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, - oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gok.babimost.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach