Przetargi.pl
Remont świetlicy wiejskiej w Brzostowie, gm. Miasteczko Krajeńskie oraz rozbudowa remizy strażackiej w Brzostowie, gm. Miasteczko Krajeńskie

Gmina Miasteczko Krajeńskie ogłasza przetarg

  • Adres: 89-350 Miasteczko Krajeńskie, ul. Dąbrowskiego 16
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2873196 , fax. 067 2873197
  • Data zamieszczenia: 2010-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasteczko Krajeńskie
    ul. Dąbrowskiego 16 16
    89-350 Miasteczko Krajeńskie, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2873196, fax. 067 2873197
    REGON: 57079145400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://miasteczko.kraj.nowoczesnagmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont świetlicy wiejskiej w Brzostowie, gm. Miasteczko Krajeńskie oraz rozbudowa remizy strażackiej w Brzostowie, gm. Miasteczko Krajeńskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Świetlica wiejska. Przebudowa świetlicy wiejskiej w Brzostowie polegać ma na powiększeniu Sali głównej na całej długości o 2,07 m, dobudowie partii wejściowej od strony ulicy oraz zadaszonej sceny od strony boiska sportowego. Ponadto należy wykonać modernizację węzła sanitarnego przy Sali głównej wraz z wymianą instalacji. Również w części rozbudowanej przewiduje się nowe instalacje C.O., elektryczną i wentylacyjną. W skład świetlicy wchodzą następujące pomieszczenia: sala główna, sanitariat, partia wejściowa oraz cztery pozostałe pomieszczenia zaplecza powiązane komunikacyjnie z salą główną. Szczegółowy opis projektowanych prac: Rozbiórka stropodachu z wiązarów drewnianych pokrytego papą nad salą główną, Wyburzenie zewnętrznej ściany podłużnej Sali głównej wraz z przedsionkiem oraz wykonanie projektowanych wykuć pod otwory drzwiowe i okienne, Wykonanie nowej ściany podłużnej oraz partii wejściowej wg dokumentacji projektowej, Wykonanie konstrukcji dachowej z wiązarów drewnianych oraz pokrycia z blachodachówki (nad salą główną) układ i warstwy jak w projekcie, Wykonanie sceny zewnętrznej wraz z zadaszeniem, Wyburzenie istniejących ścianek w węźle sanitarnym, Wyburzenie istniejących posadzek w Sali głównej i sanitariatach, przy Sali głównej, Skucie istniejących tynków cem.- wap. Tam gdzie jest to niezbędne (tynki głuche ok. 80% powierzchni) w Sali głównej, Wykonanie nowych instalacji C.O. i elektrycznej Sali głównej oraz C.O., elektrycznej i kanalizacyjnej w sanitariacie, doprowadzając je do istniejących, punktów zasilania/odbioru tzn. istniejący kocioł gazowy, istniejące przyłącze elektryczne, instalację wod.- kan. doprowadzić do kotłowni i zakończyć rewizją, Wykonanie i uzupełnienie wewnętrznych tynków gipsowych, Wykonanie instalacji wentylacyjnej poprzez wbudowanie pustaków wentylacyjnych od wymaganej wysokości wraz z wykonaniem czap kominowych, Montaż stolarki drzwiowej aluminiowej oraz okiennej PCV, Wykonanie posadzek o warstwach jak na przekroju poprzecznym A-A w Sali głównej, hallu i sanitariacie, posadzka z płytek ceramicznych w Sali głównej, hallu, dużej kuchni i kotłowni, Montaż systemowych kabin wc i armatury oraz licowanie ścian płytkami do wys. 2,05m w sanitariacie i zapleczu kuchni, Szpachlowanie i malowanie farbami emulsyjnymi ścian wewnętrznych - wszystkie pomieszczenia, Wykonanie sufitu podwieszanego z rusztu stalowego i płyty gkf 30 wg przekroju A-A z dociepleniem wełną mineralną gr. 18cm w płaszczyźnie pasa dolnego wiązara, Szpachlowanie i malowanie sufitów - wszystkie pomieszczenia, Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych styropianem gr. 12 cm w systemie lekkim - mokrym z wyprawą tynkiem cienkowarstwowym - cały obiekt, Wykonanie opaski betonowej budynku, Wykonanie opierzeń i obróbek blacharskich oraz orynnowania dachu. a) Remiza strażacka. W ramach przebudowy remizy strażackiej należy wykonać rozbudowę o węzeł sanitarny, powiększyć otwory bram wjazdowych, wykonanie nowego stropodachu nad pozostałą częścią budynku nadając jednolity spadek w kierunku północnym. Szczegółowy opis projektowanych prac: Rozbiórka stropodachu o konstrukcji krokwiowej z pokryciem papowym na deskowaniu pełnym - nad pozostałą częścią budynku (dach nad salą główną zawarty jest w p.1., Wykonanie nowych ścian w technologii przewidzianej w dokumentacji (sanitariaty), Wykonanie wykuć pod otwory okienne i drzwiowe oraz powiększenie istniejących, Wykonanie pionów wentylacyjnych z pustaków wentylacyjnych, Wykonanie nowej konstrukcji dachowej drewnianej z pokryciem papowym (podwójnie) na deskowaniu pełnym wg przekroju poprzecznego, Wykonanie podbitek sufitowych z płyty gkf 30, Wykonanie instalacji C.O., elektrycznej i kanalizacyjnej w sanitariatach doprowadzając je do zasilania/odbiornika istniejącego, kanalizacyjną wprowadzić do kotłowni i zakończyć rewizją, Wykonanie posadzek w sanitariatach, wg warstw jak w projekcie, Wykonanie tynków wewnętrznych cem. - wap. oraz licowanie posadzek i ścian do wysokości 2,05m płytkami ceramicznymi - sanitariaty, Uzupełnienie tynków cem.- wap. III kat. w części garażowej 20%, Wymiana i montaż stolarki okiennej i drzwiowej, Montaż kabin systemowych WC oraz armatury, Szpachlowanie i malowanie sufitów - sanitariaty i część garażowa, Malowanie farbą emulsyjną w części garażowej, Wykonanie opierzeń i obróbek blacharskich dachu oraz orynnowanie, Uporządkowanie terenu. b) Zagospodarowanie terenu. W ramach zagospodarowania terenu należy wykonać parking na 10 stanowisk przy drodze gminnej o nawierzchni z kostki betonowej oraz układ chodników i placów o nawierzchni z kostki betonowej. Układ i konstrukcje wg projektu zagospodarowania terenu i opisu technicznego. c) Elementy nie opisane w dokumentacji. Scena zewnętrzna. Ławy fundamentowe żelbetowe wg rzutu, ściany z bloczków betonowych M-6 licowane na zewnątrz cegłą klinkierową o grubości 6cm. Wypełnienie żwirem, posadzka cementowa gr. 8cm zbrojona siatką. Schody betonowe, całość licowana płytkami ceramicznymi. Zadaszenie pokryte blachodachówką, konstrukcja ze stalowych profili zamkniętych, wspornikowa zakotwiona w wieńcu. Wymiary jak na rysunkach. Konstrukcja dachowa nad salą główną. Konstrukcję dachu nad salą główną wykonać w postaci wiązarów o schemacie przedstawionym na przekroju poprzecznym A-A. Przekroje prętów, rodzaje złącz i oparcia wykonać według indywidualnego projektu dostawcy konstrukcji. Konstrukcja stropodachu nad pozostałą częścią budynku. Po rozbiórce istniejącego stropodachu z elementów drewnianych należy dokonać niezbędnych podmurowań na ok. 20-30cm oraz ujednolicenia spadku na całości w kierunku północnym z uwagi na podniesienie ściany frontowej o 1m. Remont stropodachu polegać ma na wymianie konstrukcji i pokrycia stosując elementy o identycznym rozstawie i przekrojach nie mniejszych niż istniejące. Pokrycie papą wierzchniego krycia (podwójnie) na deskowaniu pełnym. Ocieplenie z wełny mineralnej grubości 18cm, sufit z płyty gkf30 (2x12,5mm) na folii paroizolacyjnej i ruszcie z profili ud i Cd. Bramy w części garażowej. Otwory istniejących bram o wysokości 2,8m należy podnieść do wysokości 4,12m, poprzez podmurowanie ściany frontowej o 1m i zastosowanie nadproży żelbetowych. W zakres prac wchodzi również dostawa i montaż bram roletowych, wykonanych z płyt warstwowych, o wymiarach i schemacie jak w dokumentacji technicznej. UWAGA: załączony przedmiar jest materiałem pomocniczym a oferent zobowiązany jest sporządzić własną kalkulacje robót. 3.2. Szczegółowy przedmiot zamówienia jest opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 7 do SIWZ. 3.3. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 zł. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert (do 3.03.2010 do godz. 930) w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Bank Spółdzielczy Białośliwie nr konta: 62 8937 0007 0000 0404 2000 0005 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Dowód wniesienia wadium powinien być dołączony do oferty. Uwaga: W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczeń oryginału dokumentu wadialnego nie należy trwale łączyć z dokumentami oferty. W dokumenty oferty należy wpiąć kopię, a oryginał złożyć wraz z ofertą np. w kopercie. Wadium, o którym mowa w ppkt a) zostanie uznane za wpłacone w terminie, jedynie pod warunkiem, że pieniądze znajdą się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, wadium winno być wniesione przez ustanowionego pełnomocnika (lidera) w imieniu wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Gwarancje bankowe, ubezpieczeniowe, lub poręczenia winny posiadać ważność od dnia składania i otwarcia ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyżej wymienionej formie lub formach, o zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli: a) upłynie termin związania ofertą; b) zostanie zawarta umowa i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy; c) Zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin ich wnoszenia. 24.6. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona z innych przyczyn, niż wskazane w pkt. b). Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium po ich wykluczeniu z postępowania, lub oferta została odrzucona, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy, lub odrzucenia oferty. W takim przypadku wykonawcy ponownie wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym jest ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 24.9. Wykonawca, którego oferta została wybrana, utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) Wykonawca odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) Wykonawca nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. d) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26, ust.3 upzp nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 upzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, ze wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://miasteczko.kraj.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach