Przetargi.pl
Remont świetlicy wiejskiej na terenie gminy Nowy Staw w miejscowości Dębina

Gmina Nowy Staw ogłasza przetarg

  • Adres: 82-230 Nowy Staw, ul. Bema 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2715110
  • Data zamieszczenia: 2010-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Staw
    ul. Bema 1 1
    82-230 Nowy Staw, woj. pomorskie
    tel. 055 2715110
    REGON: 00052896500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowystaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont świetlicy wiejskiej na terenie gminy Nowy Staw w miejscowości Dębina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje remont świetlicy wiejskiej w zakresie robót ziemnych, betonowych, murarskich, ciesielskich, dekarskich, wykończeniowych, modernizację istniejącej płyty boiska oraz zagospodarowanie terenu objętego projektem. Roboty budowlane zewnętrzne: - wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych - zbicie starych tynków zewnętrznych - wymiana stolarki okiennej na PCV - podokienniki okienne wewnętrzne - wymiana stolarki drzwiowej - wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych od strony boiska - rozebranie i wykonanie nowych schodów ze szczytu budynku - rozbiórka pokrycia połaci dachowej i położenie nowej połaci - przemurowanie kominów - wymiana obróbek blacharskich - wykonanie tynków kat III zewn na kominach - wykonanie ocieplenia elewacji - wykonanie elementów inst. odgromowej - konserwacja kraty w oknie sali komputerowej Roboty budowlane wewnętrzne: - zbicie tynków z sufitów i z ścian w całości - wyburzenie części ścianek działowych - demontaż posadzek z desek - wymiana gruntu na pospółkę piaskowo- żwirową - wylanie podkładu betonowego - izolacja posadzek - izolacja termiczna - wykonanie posadzek betonowych - położenie okładziny posadzek - wykonanie tynków cem-wap kat III - wymiana stolarki drzwiowej - wykonanie lamperii z tynków żywicznych - malowanie pomieszczeń - demontaż starej instalacji c.o wraz z grzejnikami - montaż nowej instalacji c.o. z rurek cu w otulinie wraz z nowymi grzejnikami - - demontaż starych sanitariatów - montaż nowych sanitariatów z doprowadzeniem wody w rurkach cu, poprowadzenie odpływu o montaż bojlera elektrycznego - wykonanie prac w zakresie instalacji elektrycznych ( tablice, linie zasilające, oprawy oświetleniowe, instalacja oświetleniowa i gniazda wtykowe, instalacja odgromowa, instalacja ochronna, okablowanie strukturalne itp. ) Prace zewnętrzne: - chodniki - kostka betonowa, obrzeża - remont boiska - boisko o wymiarach 21,4m x 39,40m o nawierzchni z poliuretanu w kolorystyce czerwonej z liniami w kolorze białym, żółtym i niebieskim. - wykonanie ogrodzenia - wyposażenie boiska - bramki do piłki ręcznej, haki mocujące siatkę, dekle zaślepiające, słupki do siatkówki, kosze do koszykówki - montaż ławek oraz śmietników - wykonanie oświetlenia boiska Do zakresu zadania należy wykonanie prac budowlanych jak również dostawa i montaż urządzeń wymienionych w dokumentacji technicznej. Uwaga: Podany w przedmiarze zakres prac zawiera wykaz czynności podstawowych zmierzających do sprecyzowania zakresu robót docelowych. Złożona oferta musi zawierać wszystkie elementy i czynności pozwalające wykonać zamierzony zakres robót wymieniony w dokumentacji technicznej. Oferent może złożyć ofertę opartą na własnych kalkulacjach. Załączony do specyfikacji przedmiar prac jest materiałem pomocniczym. Przedmiot zamówienia w sposób szczegółowy został opisany w dokumentacji projektowej oraz Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji. Oryginalna dokumentacja techniczna w wersji papierowej dostępna jest do wglądu Wykonawcy w godzinach urzędowania Zamawiającego, pokój nr 16. Zamawiający proponuje dokonać wizji lokalnej na miejscu wykonania przedmiotu zamówienia. O chęci przeprowadzenia wizji lokalnej należy powiadomić Zamawiającego z minimum 1-dniowym wyprzedzeniem. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W związku z art. 6471 ustawy Kodeks Cywilny - do zawarcia przez Wykonawcę umowy o roboty budowlane z Podwykonawcą jest wymagana zgoda Zamawiającego (Inwestora). Jeżeli Zamawiający (Inwestor), w terminie 14 dni od przedstawienia mu przez Wykonawcę umowy z Podwykonawcą lub jej projektu, wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania robót określonych w umowie lub projekcie, nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, uważa się, że wyraził zgodę na zawarcie umowy. Do zawarcia przez Podwykonawcę umowy z dalszym Podwykonawcą jest wymagana zgoda Zamawiającego (Inwestora) i Wykonawcy. Jeżeli Zamawiający (Inwestor) i Wykonawca w terminie 14 dni od przedstawienia im przez Podwykonawcę umowy z dalszym Podwykonawcą nie zgłoszą na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, uważa się, że Zamawiający (Inwestor) i Wykonawca wyrazili zgodę na zawarcie umowy. Umowy, o których mowa powyżej, powinny być dokonane w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wymagania dot. gwarancji Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 20.000,00, słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Nowym Stawie 05 8304 0005 0000 0101 2000 0030 z adnotacją wadium - Remont świetlicy wiejskiej na terenie gminy Nowy Staw w miejscowości Dębina 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) sposób przekazania: Wadium w formie innej niż pieniężna należy składać jako: kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem oraz oryginalny dokument wraz z ofertą. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna dokument wniesienia wadium powinien wskazywać przypadki, w których Zamawiający ma prawo zatrzymać wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz instytucji wydających np. poręczenia, oryginalny dokument zostanie Wykonawcy zwrócony. W związku z powyższym, oryginalny dokument należy złożyć w ofercie, nie należy natomiast wpinać go trwale do oferty. Do oferty należy wpiąć kopię, która pozostanie u Zamawiającego 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowystaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach