Urząd Miasta i Gminy Gąbin ogłasza przetarg
- Adres: 09-530 Gąbin, ul. Stary Rynek 16
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 024 2674164 , fax. 024 2674164
- Data zamieszczenia: 2009-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Gąbin
ul. Stary Rynek 16 16
09-530 Gąbin, woj. mazowieckie
tel. 024 2674164, fax. 024 2674164
REGON: 00052843900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gabin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont świetlicy środowiskowej w miejscowości Nowy Kamień na potrzeby Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budynek remizy OSP w którym usytuowana jest świetlica środowiskowa zlokalizowany jest we wsi Nowy Kamień, na działce ewidencyjnej 175. Budynek jest wolnostojący, jednokondygnacyjny z poddaszem użytkowym, niedopiwniczony. Wykonany w technologii tradycyjnej z pustaka żużlowego, ściany zewnętrzne gr. 38 cm, obustronnie tynkowane. Podłoga w pomieszczeniach świetlicy drewniana, w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych z płytek ceramicznych. Dach dwuspadowy kryty blacha. Stolarka drewniana o niskim współczynniku V. Niewielka część stolarki wymieniona na nową z profilu PCV. Zakres robót remontowych: - Wymiana drewnianej stolarki na stolarkę z profili PCV, - Wymiana drewnianej podłogi na posadzkę z płytek ceramicznych, - Remont pokrycia dachowego, - Wymiana części ogrodzenia, - Nawierzchnia placu parkingowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 12.1 Wymagane wadium 3 000 PLN. 12.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: PKO BP II o/ Płock Nr 93 1020 3974 0000 5602 0006 6233, potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia dowodu wpłaty musi być dołączona do oferty, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo? kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.) 12.3 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 12.4 Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. 12.5 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do złożenia dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub wymagań określonych przez Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia, nie złożył tych dokumentów, chyba że udowodni, że wynika to przyczyn nie leżących po jego stronie.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który: 8.1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 8.2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 8.3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 8.4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, oraz: - udzielą 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, - wskażą w ofercie jakie części zamówienia powierzą podwykonawcy, - załączą do oferty wyceniony kosztorys ofertowy. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców spełniających przesłanki określone w art. 24 ustawy, a ponadto wykonawców którzy: - wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności; - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków; Wykonawców, którzy nie spełnią wymogów jw. wyklucza się z postępowania, a ich oferty uznaje się za odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z którego wynika, że zakres działalności wykonawcy jest zgodny z przedmiotem zamówienia - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a) w przypadku Spółki Cywilnej należy przedłożyć umowę spółki i wpis z ewidencji gospodarczej dla każdego wspólnika, 9.2 Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.3 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej, zamiast dokumentów , o których mowa w punkcie 9.1 - 9.3 niniejszej specyfikacji składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie zalega z uiszczeniem podatków , opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 9.4 Dokument o którym mowa w podpunkcie 9.5 lit. a niniejszej specyfikacji powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa punkcie 9.6 lit b niniejszej specyfikacji powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 9.5 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów , o których mowa w punkcie 9.6 niniejszej specyfikacji , zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem , właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis punktu 9.7 niniejszej specyfikacji stosuje się odpowiednio. 9.6 Wykaz robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartościom przedmiotowi zamówienia, z podaniem dat i miejsca wykonania. -wg załącznika wzór Nr 2. Wymaga się, aby wykonawca wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat minimum 3 zadania, każde o podobnym zakresie robót. 9.6.1 Wykaz posiadanego sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia (załacznik nr 3 własny, dzierżawiony, wynajmowany, podwykonawcy) 9.7 Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. l i 2 Prawa zamówień publicznych, załącznik nr 4. 9.8 Wzór umowy parafowany przez wykonawcę. 9.9 Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z przedmiarem robót.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gabin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót remontowych pomieszczeń sanitarnych
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczeń biurowo-technicznych w obiektach O-1, O-1 bis, O-2, O-3 oraz korytarza w obiekcie O-2 Polskiego Radia S.A. w Warszawie (znak sprawy: BZ-DZP.B5.27.2016)
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w zakresie naprawy i ocieplenia fundamentów, przebudowy odpływu wody z rur spustowych, wymiany opaski wokół budynku nr 113 położonego w Markach przy Al. Marsz. J. Piłsudskiego
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem w Gdyni przy ul. Czwartaków 1 m. 6
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja stropodachu w budynku Mazowieckiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Warszawie, przy ul. Świętojerskiej 9 wraz z robotami towarzyszącymi
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót modernizacyjnych pomieszczeń laboratoryjnych Katedry Chemii Nieorganicznej i Technologii Ciała Stałego w Gmachu Chemii Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Noakowskiego 3.
Dodano: 2016-07-27 - ADAPTACJA POWIERZCHNI FRAGMENTU PIWNIC I PARTERU NA POTRZEBY MUZEUM
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu obróbek blacharskich kominów, ogniomurów i wyłazów dachowych na dachach budynków przy ul. Sadowskiego 2, 6 w Szczecinie
Dodano: 2016-07-27 - Remont i wymiana ślusarki okiennej i okiennic w budynku Oranżerii na terenie Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
Dodano: 2016-07-27 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części). Oznaczenie sprawy: DNZP/3411/45/16
Dodano: 2016-07-26