Przetargi.pl
Prace porządkowo-ogrodnicze oraz ukwiecenie otoczenia pomników i miejsc pamięci narodowej w Dzielnicy Śródmieście w Warszawie.

Zarząd Terenów Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-281 Warszawa, ul. Jezuicka 1/3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5568322 , fax. 022 5568373
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Terenów Publicznych
    ul. Jezuicka 1/3 1/3
    00-281 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5568322, fax. 022 5568373
    REGON: 00104969210000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ztp.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace porządkowo-ogrodnicze oraz ukwiecenie otoczenia pomników i miejsc pamięci narodowej w Dzielnicy Śródmieście w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie prac porządkowo-ogrodniczych oraz ukwiecenie pomników i miejsc pamięci narodowej w Dzielnicy Śródmieście w Warszawie. Wykaz pomników, tablic i miejsc pamięci narodowej zawiera załącznik nr 9a i 9b do SIWZ. 2. Zakres prac obejmuje przede wszystkim: - sprzątanie otoczenia pomników i miejsc pamięci narodowej na pow. 12.461,90 m2, - obsadzanie kwiatami i pielęgnacja rabat, kwietników i donic na pow. 178,50 m2, - pielęgnacja trawników o pow. 1990,25 m2, - pielęgnacja żywopłotów o pow. 39,00 m2, - pielęgnacja krzewów o pow. 644,60 m2, - pielęgnacja różanki o pow. 1 m2na okres 12 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 7400,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy; 2.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy oraz spełniają warunki dodatkowe: 2.1.posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.1.1.posiadają uprawnienie do występowania jako podmiot gospodarczy w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, 2.1.2.posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności określonej w art. 28 ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach ( Dz. U. nr 62 poz. 628 z późn. zm.) wydane przez właściwe organy w zakresie transportu odpadów komunalnych, 2.1.3.posiadają zezwolenie na odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, wydane przez właściwe organy, określone w art. 7 ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. nr 132 poz. 622 z późn. zm.) 2.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 2.2.1.udokumentują, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, należycie wykonali zamówienia obejmujące usługi o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia. Należy wykazać zrealizowanie prac polegających na pielęgnacji lub zakładaniu zieleni na powierzchni nie mniejszej niż 2.000 m2 łącznie Zrealizowane zamówienia należy wykazać wg załączonego wzoru nr 4 do SIWZ 2.2.2.udokumentują, że dysponują jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót. Osoba ta winna posiadać wykształcenie kierunkowe wyższe lub średnie (ogrodnicze, architektura krajobrazu) oraz posiadać min. 3 letnią praktykę zawodową co należy wykazać wg załączonego wzoru nr 5 do SIWZ 2.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 2.3.1.udokumentują osiągnięcie, w okresie ostatniego roku obrotowego tj. 2008 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, przychodu ze sprzedaży produktów (dla wykonawców prowadzących pełną księgowość) lub przychodu z działalności (dla wykonawców niezobowiązanych do sporządzania bilansu) min. 500 000,00 zł. Wg załączonego wzoru zał. nr 6a i 6b do SIWZ 3.wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie; Uwaga: Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń niżej wymienionych będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający ustali na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń czy wykonawca spełnia wszystkie wyżej wymienione warunki, stosując zasadę spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy -wg wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ. 3.Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 5.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 7.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 8.Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności określonej w art. 28 ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach ( Dz. U. nr 62 poz. 628 z późn. zm.) wydane przez właściwe organy - w zakresie transportu odpadów komunalnych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), 9.Aktualne zezwolenie na odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, wydane przez właściwe organy, określone w art.7 ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. nr 132 poz. 622 z późn. zm. ) (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 10.Potwierdzenie wniesienia wadium. 11.Wykaz zamówień - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie. 12.Wykaz osób - które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć, o ile zachodzi taka okoliczność, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób wymienionych w wykazie. 13.Informacja finansowa wraz z dokumentami wymienionymi w załączniku (w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) potwierdzającymi dane finansowe - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6a i 6b do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztp.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach