Przetargi.pl
Remont świetlic wiejskich wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowościach Modryń Kolonia, Modryniec, Miętkie Kolonia

Gmina Mircze ogłasza przetarg

  • Adres: 22-530 Mircze, ul. Kryłowska 20
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6519015 , fax. 84 6519062
  • Data zamieszczenia: 2014-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mircze
    ul. Kryłowska 20 20
    22-530 Mircze, woj. lubelskie
    tel. 84 6519015, fax. 84 6519062
    REGON: 95036882000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmircze.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont świetlic wiejskich wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowościach Modryń Kolonia, Modryniec, Miętkie Kolonia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych ilość części 3 Opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest Remont świetlic wiejskich oraz zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowościach Modryniec, Modryń Kolonia, Miętkie Kolonia Część zamówienia Nr 1 -Remont świetlicy wiejskiej i zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Modryń Kolonia Przedmiot zamówienia części pierwszej: 1. Branża budowlana 1.1 Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, 1.2 Roboty ziemne, 1.3 Stopy fundamentowe słupków i słupki z cegły wraz z obsadzeniem kotew montażowych, 1.4 Remont ścian fundamentowych (odkopanie, oczyszczenie, osuszenie, wyrównanie, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej oraz ocieplenie ścian fundamentowych, 1.5 Odwodnienie wokół budynku + Podjazd i schody zewnętrzne+ utwardzone dojście, 1.6 Roboty nowe - dach przebudowa + pokrycie + obróbki blacharskie + rynny i rury Spustowe, 1.7 Stolarka okienna i drzwiowa oraz przygotowanie otworów do obsadzenia ościeży, 1.8 Docieplenie stropu i obłożenie płyta g-k wodo i ognioodporną, 1.9 Podłoża i posadzki, 1.10 Ścianki działowe z płytek piano- lub gazobetonowych o grubości 12cm, 1.11 Tynki na nowo wykonanych ścianach oraz uzupełniające wokół ościeży drzwiowych, przecieranie istniejących tynków, gładzie na istniejących tynkach i okładziny ścienne w łazience i WC, 1.12 Roboty malarskie, 1.13 Docieplenie ścian zewnętrznych + obsadzenie kratek wentylacyjnych w cokole. 2 Branża elektryczna 2.1 Roboty demontażowe, 2.2 Montaż nowej instalacji elektrycznej. 3 Branża sanitarna wewnętrzna instalacja wod. - kan 3.1 Instalacja wod. i kan. 4 Branża sanitarna - przyłącza sanitarne kanalizacyjne do zbiornika ścieków sanitarnych 4.1 Doprowadzenie ścieków do zbiornika bezodpływowego PE HD, 4.2 Montaż zbiornika na ścieki sanitarne PE HD fi 1500. 5 Branża sanitarna - przyłącza wodociągowe do studni wierconej i studnia wiercona wraz z obudową i urządzeniami 5.1 Wiercenie studni, 5.2 Zasilanie w energię elektryczną studni, 5.3 Przyłącze wodociągowe ze studni wierconej fi 32. Część zamówienia Nr 2 -Remont świetlicy wiejskiej i zagospodarowanie przestrzeni publicznej wraz z remontem budynku gospodarczego w miejscowości Modryniec Przedmiot zamówienia części drugiej: Budynek świetlicy Branża budowlana 1.1 Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze 1.2 Roboty ziemne 1.3 Remont ścian fundamentowych (odkopanie, oczyszczenie, osuszenie, wyrównanie, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej oraz ocieplenie ścian fundamentowych 1.4 Odwodnienie wokół budynku + Podjazd i schody zewnętrzne+ utwardzone dojście 1.5 Roboty nowe - dach przebudowa + pokrycie + obróbki blacharskie + rynny i rury spustowe+ odbudowa kominów wentylacyjnych ponad dachem 1.6 Stolarka okienna i drzwiowa oraz przygotowanie otworów do obsadzenia ościeży 1.7 Docieplenie stropu i obłożenie płyta g-k wodo i ognioodporną 1.8 Podłoża i posadzki 1.9 Ścianki działowe z płytek piano- lub gazobetonowych o grubości 12cm oraz zamurowanie i uzupełnienie otworów 1.10 Tynki uzupełniające wokół ościeży drzwiowych, przecieranie istniejących tynków, gładzie na istniejących tynkach i okładziny ścienne w łazience i WC 1.11 Roboty malarskie 1.12 Docieplenie ścian zewnętrznych + obsadzenie kratek wentylacyjnych w cokole 2 Branża elektryczna 2.1 Roboty demontażowe 2.2 Montaż nowej instalacji elektrycznej 3 Branża sanitarna wewnętrzna instalacja wod. - kan. 3.1 Instalacja wod. i kan. 4 Branża sanitarna - przyłącza sanitarne kanalizacyjne do zbiornika ścieków sanitarnych 4.1 Doprowadzenie ścieków do zbiornika bezodpływowego PE HD 4.2 Montaż zbiornika na ścieki sanitarne PE HD fi 1500 5 Branża sanitarna - przyłącza wodociągowe do studni wierconej i studnia wiercona wraz z obudową i urządzeniami 5.1 Wiercenie studni 5.2 Zasilanie w energię elektryczną studni 5.3 Przyłącze wodociągowe ze studni wierconej fi 32 Suma elementów kosztorysu Garaż OSP 1. Branża budowlana 1.1 Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, 1.2 Roboty ziemne, 1.3 Remont ścian fundamentowych (odkopanie, oczyszczenie, osuszenie, wyrównanie, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej oraz ocieplenie ścian fundamentowych, 1.4 Odwodnienie wokół budynku + Podjazd do garażu + utwardzone dojście, 1.5 Roboty nowe - dach przebudowa + pokrycie + obróbki blacharskie + rynny i rury spustowe, 1.6 Docieplenie stropu i obłożenie płyta g-k wodo i ognioodporną, 1.7 Przygotowanie tynków do malowania, 1.8 Roboty malarskie, 1.9 Docieplenie ścian zewnętrznych + obsadzenie kratek wentylacyjnych w cokole. 2. Branża elektryczna 2.1 Roboty demontażowe, 2.2 Montaż nowej instalacji elektrycznej. Budynek gospodarczy 1. Branża budowlana 1.1 Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, 1.2 Roboty ziemne, 1.3 Remont ścian fundamentowych (odkopanie, oczyszczenie, osuszenie, wyrównanie, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej oraz ocieplenie ścian fundamentowych, 1.4 Odwodnienie wokół budynku +podesty schodów, 1.5 Roboty nowe - dach przebudowa + pokrycie + obróbki blacharskie + rynny i rury spustowe, 1.6 Stolarka okienna i drzwiowa oraz przygotowanie otworów do obsadzenia ościeży, 1.7 Docieplenie stropu, 1.8 Docieplenie ścian zewnętrznych + obsadzenie kratek wentylacyjnych w cokole. Część zamówienia Nr 3 -Remont świetlicy wiejskiej i zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Miętkie Kolonia Przedmiot zamówienia części trzeciej: 1 Branża budowlana 1.1 Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, 1.2 Roboty ziemne, 1.3 Stopy fundamentowe słupków i słupki z cegły wraz z obsadzeniem kotew montażowych, 1.4 Remont ścian fundamentowych (odkopanie, oczyszczenie, osuszenie, wyrównanie, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej oraz ocieplenie ścian fundamentowych, 1.5 Odwodnienie wokół budynku + Podjazd i schody zewnętrzne+ utwardzone dojście, 1.6 Roboty nowe - dach przebudowa + pokrycie + obróbki blacharskie + rynny i rury spustowe + odbudowa kominów wentylacyjnych ponad dachem, 1.7 Stolarka okienna i drzwiowa oraz przygotowanie otworów do obsadzenia ościeży, 1.8 Docieplenie stropu i obłożenie płyta g-k wodo i ognioodporną, 1.9 Podłoża, posadzki; remont podłóg drewnianych, 1.10 Ścianki działowe z płyty g-k wodo i ognioodpornej na stelażu metalowym, 1.11 Tynki uzupełniające wokół ościeży drzwiowych, przecieranie istniejących tynków, gładzie na istniejących tynkach i okładziny ścienne w łazience i WC, 1.12 Roboty malarskie, 1.13 Docieplenie ścian zewnętrznych + obsadzenie kratek wentylacyjnych w cokole. 2 Branża elektryczna 2.1 Roboty demontażowe, 2.2 Montaż nowej instalacji elektrycznej. 3 Branża sanitarna wewnętrzna instalacja wod. - kan. 3.1 Instalacja wod. i kan. 4 Branża sanitarna - przyłącza sanitarne kanalizacyjne do zbiornika ścieków sanitarnych 4.1 Doprowadzenie ścieków do zbiornika bezodpływowego PE HD, 4.2 Montaż zbiornika na ścieki sanitarne PE HD fi 1500. 5 Branża sanitarna - przyłącza wodociągowe do studni wierconej i studnia wiercona wraz z obudową i urządzeniami 5.1 Wiercenie studni, 5.2 Zasilanie w energię elektryczną studni, 5.3 Przyłącze wodociągowe ze studni wierconej fi 32. 3.3. Szczegółowy zakres robót oraz technologię robót określa dokumentacja projektowa. Przedmiary robót załączone do specyfikacji są opracowaniem pomocniczym dla zobrazowania skali zamierzenia budowlanego i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji, dlatego co do zasady pełnią funkcję pomocniczą, gdyż cena za wykonanie przedmiotu zamówienia jest CENĄ RYCZAŁTOWĄ. 3.4. Tam gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych oraz w przedmiarach robót zostało wskazane pochodzenie (nazwa, marka, znak towarowy, dostawca, producent) materiałów lub normy, aprobaty specyfikacje i systemy o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów, rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 3.5. W związku z opisaniem przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 Pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: Część pierwsza zamówienia - 3500,00 złotych (słownie: trzy tysiące pięćset złotych) Część druga zamówienia - 5000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych) Część trzecia zamówienia - 3000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych) 8.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art.45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz.275 z późn. zm.) 8.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank Spółdzielczy w Dołhobyczowie O/Mircze, nr konta 90 9603 1016 2001 0000 0185 0003. 8.4 Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 24.04.2014r. do godz. 10:00 - Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się dzień i godzinę uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium. 8.5 Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8.6 Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku, gdy: 8.6.1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8.6.2 Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesienie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.6.3. W tytule wadium należy wpisać numer (numery) części zamówienia w wadium, które będzie wnoszone w formie innej jak pieniężne należy wpisać numer (numery) części zamówienia na które składa się ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmircze.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach