Przetargi.pl
Remont świetlic wiejskich w Milsku, Dąbrowie i Czarnej

Gminna Biblioteka Publiczna w Zaborze ogłasza przetarg

  • Adres: 66-003 Zabór, ul. Lipowa 15
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 3274081 , fax. 0-68 3218301
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminna Biblioteka Publiczna w Zaborze
    ul. Lipowa 15 15
    66-003 Zabór, woj. lubuskie
    tel. 0-68 3274081, fax. 0-68 3218301
    REGON: 08009821200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont świetlic wiejskich w Milsku, Dąbrowie i Czarnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Remont świetlicy wiejskiej w Milsku w zakresie: - wymiany poszycia dachowego, - ocieplenia obiektu, - wymiany posadzki, - wymiany instalacji elektrycznej i uzupełnienia oświetlenia, - adaptacji pomieszczeń, b) Remont świetlicy wiejskiej w Dąbrowie w zakresie: - ocieplenia obiektu, - wymiany posadzki, - budowy toalet, - wymiany instalacji elektrycznej i uzupełnienia oświetlenia, - budowy drewutni i szamba, c) Remont świetlicy wiejskiej w Czarnej w zakresie: - wymiany poszycia dachowego, - ocieplenia obiektu, - uzupełnienia oświetlenia, - wykonania toalet, - wykonania schodów do piwnicy, - budowy wiatrołapu, - rozbiórki budynku gospodarczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) 16 tys. zł. - dotyczy wykonawców Części I - Remont świetlicy wiejskiej w Milsku, 2) 6 tys. zł - dotyczy wykonawców Części II - Remont świetlicy wiejskiej w Dąbrowie, 3) 5 tys. zł - dotyczy wykonawców Części III - Remont świetlicy wiejskiej w Czarnej, 2. W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część wadium należy sumować. 3. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: 1) Bank PKO BP I O Zielona Góra 2) Nr 62 1020 5402 0000 0602 0165 3567. 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Zabór, w kancelarii pok. 11 lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej wadium dołączonej do oferty. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, referencje, protokoły odbioru, itp., b) dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej: - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest posiadać: a) środki finansowe na rachunku podstawowym lub zdolność kredytową na kwotę: 320 tys. zł. - dotyczy wykonawców Części I - Remont świetlicy wiejskiej w Milsku, 120 tys. zł - dotyczy wykonawców Części II - Remont świetlicy wiejskiej w Dąbrowie, 110 tys. zł - dotyczy wykonawców Części III - Remont świetlicy wiejskiej w Czarnej, b) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 300 tys. zł. 4) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 3 oraz Załącznik Nr 4 do oferty. 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: a) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym 3 roboty budowlane z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi Załącznik Nr 2 do oferty. b) Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty: protokoły odbioru, referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi na Załączniku Nr 5 do oferty, w specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. Do oferty należy załączyć zaświadczenie,zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby, dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. 5) Dokumenty potwierdzające, że wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić zaświadczenie, że posiada: a) środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową na kwotę wynikającą z realizacji danych części zamówienia, o których mowa w cz. III.2) opis warunków w pkt 1, ppkt 3 lit. a ogłoszenia, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed składaniem ofert. W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część, środki finansowe należy sumować. b) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 300 tys. zł. 6) Oświadczenie o podwykonawcach których Wykonawca zamierza zatrudnić do realizacji części zamówienia na Załączniku Nr 6 7) Sporządzone kosztorysy ofertowe odrębnie dla danej części/świetlicy oraz wypełnione tabele zestawień na zał. 1A oraz opracowane harmonogramy rzeczowo-finansowe z podaniem wykonania min 50% danej części/świetlicy zamówienia z podaniem nr pozycji kosztorysowych oraz terminu wykonania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabor.bazagmin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach