Przetargi.pl
Remont stołówki

Zakład Obsługi Ministerstwa Środowiska ogłasza przetarg

  • Adres: 00-922 Warszawa, ul. Wawelska 52/54
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 5792364 , fax. 5792514
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Obsługi Ministerstwa Środowiska
    ul. Wawelska 52/54 52/54
    00-922 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 5792364, fax. 5792514
    REGON: 00106485800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mos.gov.pl/kategoria/1947_ogloszenia/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont stołówki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont stołówki w budynku Ministerstwa Środowiska przy ul. Wawelskiej 52/54, który obejmuje pełny zakres prac na poziomie piwnicy oraz instalację wentylacji na parterze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15.000 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy złotych). Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz: a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane polegające na wykonaniu zamówień o charakterze robót wykonawczych i/lub modernizacyjnych i/lub remontowych budynków lub ich wnętrz o wartości nie mniejszej niż 600 tys. zł (sześćset tysięcy złotych) brutto każda, b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które zostaną wyznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia tj.: - kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz legitymującym się przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz legitymującym się przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - kierownikiem robót sanitarnych, posiadającym uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (wod-kan), c.o. oraz legitymującym się przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budowlanych. c) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 700 tys. zł (siedemset tysięcy złotych). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenie, o których mowa w rozdziale III SIWZ. Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty, 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. Wykaz wykonanych przynajmniej 3 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na wykonaniu zamówień o charakterze robót wykonawczych i/lub modernizacyjnych i/lub remontowych budynków i/lub ich wnętrz o wartości nie mniejszej niż 600 tys. zł (sześćset tysięcy złotych) brutto każda z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, sporządzony według wzoru przedstawionego na załączniku nr 3 do SIWZ, 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w rozdziale II ust. 1 lit. b) posiadają wymagane uprawnienia (zaświadczenia stwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa), 7. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8. Wypełnione kosztorysy ofertowe wykonane na podstawie kosztorysów przetargowych. W przypadku gdy Wykonawca złoży kserokopię dokumentu, kopia ta musi być poświadczona na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mos.gov.pl/kategoria/1947_ogloszenia/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach