Przetargi.pl
Usługi doradcze w zakresie przygotowania i wdrożenia w UDT Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji zgodnie z normą PN-ISO/IEC 27001:2007 i Systemu Zarządzania Usługami Informatycznymi zgodnie z normą PN-ISO/IEC 20000:2007 oraz zgodnie z zakresem podanym w załączniku nr 8 do SIWZ - Zakres prac

Urząd Dozoru Technicznego ogłasza przetarg

  • Adres: 02-353 Warszawa, ul. Szczęśliwicka 34
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5722100 , fax. 022 5722388
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Dozoru Technicznego
    ul. Szczęśliwicka 34 34
    02-353 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5722100, fax. 022 5722388
    REGON: 01719630000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi doradcze w zakresie przygotowania i wdrożenia w UDT Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji zgodnie z normą PN-ISO/IEC 27001:2007 i Systemu Zarządzania Usługami Informatycznymi zgodnie z normą PN-ISO/IEC 20000:2007 oraz zgodnie z zakresem podanym w załączniku nr 8 do SIWZ - Zakres prac
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi doradcze w zakresie przygotowania i wdrożenia w UDT Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji zgodnie z normą PN-ISO/IEC 27001:2007 i Systemu Zarządzania Usługami Informatycznymi zgodnie z normą PN-ISO/IEC 20000:2007 oraz zgodnie z zakresem podanym w załączniku nr 8 do SIWZ - Zakres prac
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 1.2.1 potwierdzą, iż zrealizowali dla klientów zewnętrznych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. co najmniej: 3 projekty: w tym minimum 1 o wartości co najmniej 50.000 zł brutto, obejmujące doradztwo/przygotowanie/wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji zakończone przyznaniem akredytowanego certyfikatu zgodności z normą PN-ISO/IEC 27001:2007 wydanego przez niezależną, akredytowaną jednostkę certyfikującą oraz co najmniej: 1 projekt o wartości co najmniej 100.000 zł brutto obejmujący doradztwo/przygotowanie/wdrożenie Systemu Zarządzania IT zgodnego z normami PN-ISO/IEC 20000-1:2007 oraz PN-ISO/IEC 20000-2:2007 zakończone przyznaniem akredytowanego certyfikatu zgodności z normą PN-ISO/IEC 20000:2007 wydanego przez niezależną, akredytowaną jednostkę certyfikującą. 1.2.2. potwierdzą, iż dysponują potencjałem kadrowym zapewniającym realizację zamówienia przez zespół, który będzie posiadał niezbędne do wykonania zamówienia kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie, w tym: 1.2.2.1. Kierownika Projektu - posiadającego certyfikat wystawiony przez akredytowaną firmę potwierdzający znajomość metodyki PRINCE2 (minimum PRINCE2 Foundation) - lub równoważne - oraz doświadczenie zawodowe min. 3 lata w tym kierowanie min. 2 projektami odpowiadającymi swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia; 1.2.2.2. Konsultanta Wiodącego - posiadającego, co najmniej trzyletnie doświadczenie w zakresie wdrażania Systemów Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji oraz posiadający ważny certyfikat CISSP (Certified Information Systems Security Professional) i/lub CISM (Certified Information Security Manager) - lub równoważne; 1.2.2.3. Eksperta ITIL - posiadającego, co najmniej trzyletnie doświadczenie w zakresie wdrażania Systemów Zarządzania zgodnych z normą PN-EN ISO 9001:2001 lub zgodnych z normą PN-ISO/IEC 27001:2007 lub zgodnych z normą PN-ISO/IEC 20000-1:2007 oraz posiadający ważny certyfikat ITIL Manager;s Certificate In IT Service Management - lub równoważne; 1.2.2.4. Zespołu projektowego - co najmniej 3 konsultantów - członków zespołu projektowego Wykonawcy, z których każdy ma co najmniej trzyletnie doświadczenie w zakresie wdrażania Systemów Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji oraz posiadających certyfikaty potwierdzające uczestnictwo w akredytowanym szkoleniu audytora wiodącego systemu zgodnie z PN-ISO/IEC 27001:200 i/lub PN-I-07799-2:2005. 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. są ubezpieczeni w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej na kwotę, co najmniej 400.000,00 zł. brutto. 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wymienionych w dziale X niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania oraz odrzuceniem oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: POTWIERDZENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 2; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ (zgodnie z warunkiem określonym w rozdz. VIII ust. 1 pkt 1.2.1) 4) dokumenty potwierdzające, że usługi znajdujące się w załączniku nr 3 tj. wykazie usług, zostały wykonane należycie; 5) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ (zgodnie z warunkiem określonym w rozdz. VIII ust. 1 pkt 1.2.2); 6) dokumenty stwierdzające, że osoby wymienione w załączniku nr 4 do SIWZ, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - certyfikaty (zgodnie z warunkiem określonym w rozdz. VIII ust. 1 pkt 1.2.2); 7) jeśli dotyczy - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ust. 1 pkt 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 8) oświadczenie Wykonawcy, że osoby wymienione w wykazie, o którym mowa w ust. 1 pkt 5, posiadają niezbędne doświadczenie (zgodnie z warunkiem określonym w rozdz. VIII ust. 1 pkt 1.2.2); 9) polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej na kwotę, co najmniej 400.000,00zł brutto (zgodnie z warunkiem określonym w rozdz. VIII ust. 1 pkt 1.3); INNE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIE, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ: 10) wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 11) oświadczenie o zatrudnieniu nie zatrudnieniu podwykonawców - załącznik nr 6, UWAGA: w przypadku wskazania podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wypełnione i podpisane w/w oświadczenie z zakresem prac, jakie Wykonawca planuje zlecić podwykonawcy. Brak dołączenia do oferty w/w oświadczenia Zamawiający uzna za potwierdzenie, że wykonawca wykona całość prac bez udziału podwykonawców. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 2) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 3 stosuje się odpowiednio. 5. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną do podpisania oferty). 6. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 8. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 9. Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie wyjaśnień dotyczących przedstawionych przez Wykonawców dokumentów lub oświadczeń. 10. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 10.1. W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego każdy z przedsiębiorców wspólnie składających ofertę oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. każdy z partnerów składa osobno dokumenty określone w ust. 1. pkt. 1 i 2. Reszta dokumentów może być złożona wspólnie, przy czym oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ każdy Wykonawca musi złożyć osobno w zakresie określonym w pkt. 4) oświadczenia, a w stosunku do punktu 1), 2) i 3) oświadczenie może być złożone wspólnie. 10.2. oferta składana wspólnie musi być podpisana przez przedstawiciela upoważnionego przez wszystkich występujących wspólnie uczestników postępowania lub musi być podpisana przez każdego uczestnika występującego wspólnie, 10.3. oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, 10.4. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy łączącej Wykonawców lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z ofertą, Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 10.5. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), 10.6. wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące podmiotów występujących wspólnie. 10.7. Zamawiający przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego będzie żądał dostarczenia umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie. 10.8. W przypadku, gdy w jakichkolwiek dokumentach załączonych do oferty będzie podana waluta inna niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia waluty na PLN, wg średnego kursu walut NBP z dnia wszczęcia postępowania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udt.gov.pl Zakładka Zamówienia Publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach