Zarząd Powiatu w Szydłowcu ogłasza przetarg
- Adres: 26-500 Szydłowiec, pl. M. Konopnickiej 7
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 6171008 , fax. 048 6171061
- Data zamieszczenia: 2011-07-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Szydłowcu
pl. M. Konopnickiej 7 7
26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie
tel. 048 6171008, fax. 048 6171061
REGON: 67022285900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlowiecpowiat.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont siedziby Starostwa Powiatowego w Szydłowcu przy pl. M. Konopnickiej 7 w tym remont pomieszczeń biurowych oraz sieci elektrycznej i teleinformatycznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie siedziby Starostwa Powiatowego przy pl. M. Konopnickiej 7 w tym remont pomieszczeń biurowych oraz sieci elektrycznej i teleinformatycznej. 2. Zakres rzeczowy robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia obejmuje między innymi: 1) branża budowlana - zakres robót obejmuje: a) roboty rozbiórkowe obejmujące rozbiórkę ścianki działowej, rozebranie posadzek z wykładziny terket do poziomu wylewki cementowej na stropach, b) demontaż stolarki drzwiowej, c) montaż stolarki drzwiowej, drzwi wewnętrzne płytowe pełne dźwiękochłonne i laminowane wyposażone z zamek i wkładkę antywłamaniową, z ościeżnicami (drzwi powinny posiadać atesty, rodzaj wykończenia, kolorystyka i inne cechy szczególne do uzgodnienia na roboczo z inwestorem), d) montaż stolarki drzwiowej, drzwi wewnętrzne płytowe, wejściowe przeciwpożarowe, antywłamaniowe, wyposażone w zamek z wkładką antywłamaniową, e) zamurowanie otworów w ściankach na zaprawie cementowo - wapiennej, f) wykonanie tynków i okładzin wewnętrznych, g) ręczne zeskrobanie farb z powierzchni ścian i sufitów, h) przygotowanie powierzchni pod malowanie starych tynków z poszpachlowaniem nierówności i) dwukrotne malowanie farbami lateksowymi powierzchni wewnętrznych, j) wykonanie posadzki z płytek kamionkowych k) mechaniczne szlifowanie starych posadzek z deszczułek, l) trzykrotne lakierowanie posadzek z deszczułek, m) dwukrotne lakierowanie listew przyściennych, n) wykonanie zabudowy grzejnika z płyty meblowej wraz z kratką umożliwiającą cyrkulację, blat laminowany wodoodporny, kolor do uzgodnienia z inwestorem, o) montaż listwy ściennej ochronnej wykończonej profilem aluminiowym, kolor do uzgodnienia z inwestorem, p) montaż profili renowacyjnych - profile parapetowe, 2) branża elektryczna - zakres robót obejmuje: a) wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej, b) wykonanie instalacji komputerowej i telefonicznej, c) wykonanie instalacji oświetleniowej 3. Opis przedmiotu zamówienia, szczegółowy zakres robót, rozwiązania materiałowe określa: a) Dokumentacja projektowa instalacji elektrycznej oświetleniowej, gniazd wtynkowych w budynku Starostwa Powiatowego w Szydłowcu opracowana przez Andrzeja Niziołka, ul. Książęca 213, 26-110 Skarżysko - Kamienna b) Przedmiary robót stanowiące załącznik Nr 3 do SIWZ. 4. UWAGA! Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. 5. Wzór umowy 6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 36 miesięcy (szczegółowe informacje dotyczące gwarancji i rękojmi we wzorze umowy). 7. Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym posiadających odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniających sprawność eksploatacyjną. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wpłacić lub wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm.). 3. Okres ważności wadium powinien obejmować cały okres związania z ofertą. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych wpłacić włącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 93 1240 5732 1111 0010 1736 3825 Pekao S.A. O/Szydłowiec, w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (określony w § 12 pkt 1 siwz) środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek. 5. Kserokopię dowodu wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie rachunku zamawiającego. UWAGA: wyklucza się dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek zamawiającego niezależnie od tego, czy wpłata taka dokonywana byłaby w kasie banku prowadzącego rachunek zamawiającego, czy też innego banku.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szydlowiecpowiat.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót remontowych pomieszczeń sanitarnych
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczeń biurowo-technicznych w obiektach O-1, O-1 bis, O-2, O-3 oraz korytarza w obiekcie O-2 Polskiego Radia S.A. w Warszawie (znak sprawy: BZ-DZP.B5.27.2016)
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w zakresie naprawy i ocieplenia fundamentów, przebudowy odpływu wody z rur spustowych, wymiany opaski wokół budynku nr 113 położonego w Markach przy Al. Marsz. J. Piłsudskiego
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem w Gdyni przy ul. Czwartaków 1 m. 6
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja stropodachu w budynku Mazowieckiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Warszawie, przy ul. Świętojerskiej 9 wraz z robotami towarzyszącymi
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót modernizacyjnych pomieszczeń laboratoryjnych Katedry Chemii Nieorganicznej i Technologii Ciała Stałego w Gmachu Chemii Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Noakowskiego 3.
Dodano: 2016-07-27 - ADAPTACJA POWIERZCHNI FRAGMENTU PIWNIC I PARTERU NA POTRZEBY MUZEUM
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu obróbek blacharskich kominów, ogniomurów i wyłazów dachowych na dachach budynków przy ul. Sadowskiego 2, 6 w Szczecinie
Dodano: 2016-07-27 - Remont i wymiana ślusarki okiennej i okiennic w budynku Oranżerii na terenie Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
Dodano: 2016-07-27 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części). Oznaczenie sprawy: DNZP/3411/45/16
Dodano: 2016-07-26