Przetargi.pl
Wykonanie elewacji i naprawa pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej budynku administracyjnego C SPSK w Otwocku

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Konarskiego 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7794031 w. 477 , fax. 022 7794031 w. 477
  • Data zamieszczenia: 2011-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy
    ul. Konarskiego 13 13
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 022 7794031 w. 477, fax. 022 7794031 w. 477
    REGON: 00029015600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie elewacji i naprawa pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej budynku administracyjnego C SPSK w Otwocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie elewacji i naprawa pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej budynku administracyjnego C SPSK w Otwocku DZP 79 2011 Zakres robót: Wg załączonego przedmiaru robót; w tym: 1. Wykonanie systemowej termomodernizacji metodą lekko-mokrą BSO. 2. Styropian FS 15 gr.10 cm na ścianach, gr.8cm na cokole, gr.3cm w ościeżach 3. Siatka z włókna szklanego (2 razy wklejona na cokole) , narożniki aluminiowe z siatką 4. Tynk mineralny cienkowarstwowy baranek gr.1,5mm 5. Farba elewacyjna Platinum lub równoważna -malowanie dwukrotne 6. Tynk mozaikowy typu Marmolit 7. Izolacja pionowa p.wilgociowa (2*) z lepiku asfaltowego na cokole 8. Zamknięcie izolacji p.wilgociowej przez otynkowanie (tynk zwykły,kat III) 9. Demontaż i montaż rur spustowych - 3 szt 10. Wykonanie systemu przeciwoblodzeniowego 2 sztuk rur spustowych z kablem grzejnym po całej długości rury spustowej z termostatem z czujnikiem temperatury sterownikiem mikroprocesowym pracującym z zestawem czujników. System DEVI lub równoważny z podłączeniem systemu do instalacji elektrycznej w miejscu wskazanym przez inwestora rozdzielnia elektryczna w budynku C 11. Wykonanie nowych obróbek blacharskich dachu 12. Demontaż i montaż istniejących obróbek blacharskich części połaci dachowej 13. przegrzanie istniejącej papy termozgrzewalnej 14. Jednokrotne krycie dachu papą termozgrzewalna wierzchniego krycia ICOPAL MONOLIGHT - kolor papy czerwony Wymagania materiałowe przedmiotu oferty: 1.Kolorystyka ścian, cokołów, pilastrów obróbek blacharskich itp do uzgodnienia z zamawiającym przed przystąpieniem do wykonania robót 2.Doboru materiałów należy dokonywać na podstawie odpowiednich dopuszczeń do stosowania w budownictwie oraz na podstawie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, lub Instrukcji opracowanych przez producentów poszczególnych materiałów i urządzeń . 3.Wszystkie materiały pierwszego gatunku z dopuszczeniem do stosowania w obiektach użyteczności publicznej 8.Wykonawca dołączy aprobaty techniczne, atesty, deklaracje zgodności na wbudowane materiały oraz karty gwarancyjne na zamontowany sprzęt i urządzenia Wymagania techniczno - logistyczne przedmiotu zamówienia 1.Logistyka prowadzonych robót zostanie zawarta w protokole wprowadzenia na budowę 2.Prace muszą być wykonane pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane ,potwierdzone wpisem do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa lub posiadającej równoważne dokumenty uprawniające do kierowania robotami budowlanymi i branżowymi. 3.Do oferty wykonawca załączy dokumenty zgodne ze specyfikacją przetargową 4.Zamawiający powoła branżowych Inspektorów Nadzoru do odbioru robót zanikających i odbioru końcowego robót 7.Do odbioru końcowego robót, wykonawca przedłoży następujące dokumenty: 7.1.oświadczenie o zakończeniu prac i gotowości do odbioru 7.2.wewnętrzny dziennik budowy zawierający opis przebiegu robót 6.3.oświadczenie kierownika budowy o zgodność wykonanych prac z obowiązującymi przepisami i normami. 6.4.oświadczenie o jakości i dopuszczeniu do użytkowania zastosowanych materiałów wraz ze stosownymi aprobatami technicznymi, atestami i deklaracjami zgodności 7.Roboty mogą być wykonywane w godzinach 7:00 - 20:00 w dni robocze i dni wolne od pracy. 8.Wszystkie roboty należy wykonywać zgodnie z warunkami technicznymi prowadzenia i odbioru robót budowlanych i branżowych: 8.1.Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru robót Budowlanych: Wymagania Ogólne. OWEOB Promocja, Warszawa 2005, wydanie 2 uzupełnione. 8.2.Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru robót Budowlanych: Roboty malarskie. OWEOB Promocja, Warszawa 2005, wydanie 2 uzupełnione. 8.3.Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru robót Budowlanych: Tynkowanie. OWEOB Promocja, Warszawa 2005, wydanie 2 uzupełnione. 8.4.Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru robót Budowlanych: Bezspoinowe Systemy Ocieplania Ścian Budynków. OWEOB Promocja, Warszawa 2005. 8.5.Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru robót Budowlanych: Wykonywanie Pokryć Dachowych - Krycie Dachu Papą. OWEOB Promocja, Warszawa 2005. 8.6.Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru robót Budowlanych: Wykonywanie Pokryć Dachowych - Obróbki Blacharskie, Rynny i Rury spustowe. OWEOB Promocja, Warszawa 2005. 8.7.Instrukcje opracowane przez producentów poszczególnych materiałów i urządzeń 9.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przyjęte metody organizacyjne podczas realizacji umowy, z zastrzeżeniem, że muszą one uwzględniać możliwość maksymalnego skrócenia okresu wykonywania tych prac, które spowodują ograniczenie lub wstrzymanie funkcjonowania obiektów szpitalnych 10.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie warunków bezpieczeństwa oraz za metody organizacyjno-techniczne stosowane na terenie robot, a także za szkody i straty w robotach spowodowane przy usuwaniu wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi. UWAGA: Wszystkie prace będą wykonywane w obiekcie czynnym Wykonawca przez cały okres realizacji robót i w każdym obszarze (rejonie) prowadzonych prac zobowiązany jest tak je organizować i prowadzić, aby ograniczyć do minimum uciążliwości i zagrożenia z tym związane, w szczególności: - zabezpieczyć teren robót przed dostępem osób postronnych, - uzgadniać z Zamawiającym odłączanie mediów, - odpowiednio zabezpieczać teren robót, tak, aby w maksymalnym stopniu ograniczyć przenoszenie się kurzu i pyłu na pozostałą część obiektu, - eliminować przyczyny powstawania zbędnego hałasu, - usuwać na bieżąco i na własny koszt materiały zbędne, odpady i śmieci, - utrzymywać na bieżąco porządek na terenie robot oraz w bezpośrednim sąsiedztwie i na drogach transportowych, - transportować materiały, urządzenia, narzędzia itp. w sposób eliminujący zanieczyszczenie i uszkodzenie dróg transportowych, - niezwłocznie usuwać (na swój koszt) wszelkie awarie powstałe w związku z wykonywaniem robót. Załączony do specyfikacji przetargowej PRZEDMIAR ROBÓT na ww zadanie należy traktować wyłącznie informacyjnie - jako zakres opisowy robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 293,25zł (słownie: jeden tysiąc dwieście dziewięćdziesiąt trzy złote 25/100). Wykonawca, który nie wniósł wadium, zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: pieniądzu poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. w gwarancjach bankowych w gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w formie poręczeń i/lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale. Wpłaty wadium w formie pieniężnej należy dokonać na rachunek bankowy Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. Adama Grucy, 05-400 Otwock ul. Konarskiego 13, PKO BP XII/O w Otwocku Nr 58 1020 1127 0000 1602 0013 3884 z podaniem w tytule wpłaty numeru sprawy, - SIWZ (DZP/79/2011) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy Zamawiający zatrzyma wadium z odsetkami również w sytuacji, gdy w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, ze udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zwraca wadium wniesione w formie pieniężnej wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach