Przetargi.pl
Remont sieci wodociągowej na ul. Ogrodowej i Rogozina w Syryni

Gmina Lubomia ogłasza przetarg

  • Adres: 44-360 Lubomia, ul. Szkolna 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4516614/ 4516128 , fax. 032 4516614
  • Data zamieszczenia: 2009-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubomia
    ul. Szkolna 1 1
    44-360 Lubomia, woj. śląskie
    tel. 032 4516614/ 4516128, fax. 032 4516614
    REGON: 00053737800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lubomia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sieci wodociągowej na ul. Ogrodowej i Rogozina w Syryni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy wyboru Wykonawcy dla zadania pn. Remont sieci wodociągowej na ul. Ogrodowej i Rogozina w Syryni Zadanie pn. jw. obejmuje remont sieci wodociągowej i przyłączy wodociągowych zlokalizowanych w drogach gminnych ul. Ogrodowa i Rogozina.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 8000,00zł ( słownie: osiemtysięcyzłotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniężnej, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościow
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. e) profil działalności musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, b) Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat wykonał co najmniej 2 inwestycje w zakresie gospodarki wodnej ( np. budowy sieci kanalizacyjnej, budowy wodociągu itp. o wartości min. 800 000,00 zł. ) 3. Sprawdzenie ww warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia,nie spełnia. Uwaga: Do oceny spełniania warunku Zamawiający zakwalifikuje tylko to zadania, które rozpoczęto i zakończono w okresie ostatnich 3 lat przed dniem ogłoszenia o niniejszym przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 4.Wykonawca określi telefony kontaktowe i numery fax. oraz inne ustalenia niezbędne dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie umowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg załącznika nr 3 do SIWZ. 4. Wykaz zrealizowanych dwóch zamówień tożsamych w okresie ostatnich trzech lat w zakresie gospodarki wodnej (np. budowa sieci kanalizacyjnej, wodociągu, itp. o wartości min. 800.000 zł. ) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie? wg załącznika nr 4 do SIWZ Uwaga: W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie. 5. Wykaz kadry technicznej przeznaczonej do realizacji zamówienia wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego- wg załącznika nr 5 do SIWZ, (do wykazu należy dołączyć kserokopię zaświadczenia o wpisie do właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz kserokopię uprawnień) 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7. Zaświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 8. Zaświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego Uwaga: W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 6,7 i 8 winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6,7 i 8 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.; 10. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.6,7 i 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w pkt.6,7 i 8 są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski zawierających poświadczenie dokumentów zgodnie z konwencją haską z 1961 r., a w stosunku do państw, które nie podpisały konwencji haskiej poświadczone przez polskie placówki konsularne. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt.6,7 i 8 są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 12. Zgodnie z art. 23 ust.1 PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów (konsorcjum,spółki cywilne) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wówczas takie pełnomocnictwo powinno być stwierdzone w formie pisemnej i złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez udzielających pełnomocnictwa. 13. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów i oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, jego oferta zostanie odrzucona lub Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy PZP ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. W przypadku dołączenia do oferty kopii dokumentu, powyższa kopia musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy - dołączyć pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubomia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach