Przetargi.pl
Remont schodów zewnętrznych do budynku szkoły z salą gimnastyczną i łącznikiem wraz z wykonaniem pochylni dla niepełnosprawnych

Zespół Szkół Leśnych w Biłgoraju ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, ul. Polna 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6880797 , fax. 84 6867486
  • Data zamieszczenia: 2013-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Leśnych w Biłgoraju
    ul. Polna 3 3
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 84 6880797, fax. 84 6867486
    REGON: 00012434000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zslbilgoraj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła publiczna podległa administracji rządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont schodów zewnętrznych do budynku szkoły z salą gimnastyczną i łącznikiem wraz z wykonaniem pochylni dla niepełnosprawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na remoncie schodów zewnętrznych (wszystkie wejścia) do budynku szkoły z salą gimnastyczną i łącznikiem wraz z wykonaniem pochylni dla niepełnosprawnych oraz wymiana 9 szt. okien drewnianych na okna jednodzielne z PCV z obróbką obsadzenia. 2.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia przedstawiony został w siwz oraz dołączonych do niej: projekcie umowy, przedmiarze robót; specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiRB); projekcie budowlanym wykonawczym - załączniki nr 6, 7, 8, 9. 3.Dokładna lokalizacja robót - Zespół Szkół Leśnych w Biłgoraju, ul. Polna 3, budynek szkoły, usytuowany na działce gruntu nr 5 ark. mapy 60. 4.Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej obiektu przed przystąpieniem do przygotowania oferty (nie jest to warunek uczestnictwa w tym postępowaniu). W przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia w siwz, a stanem faktycznym, wykonawca winien zgłosić ten fakt zamawiającemu przed terminem składania ofert. 5.Warunki realizacji robót: 1) Należy powiadomić Zamawiającego na piśmie o terminie rozpoczęcia prac oraz z 7-dniowym wyprzedzeniem o terminie zakończenia robót na obiekcie. 2) Należy dostarczyć, najpóźniej na 7 dni przed terminem rozpoczęcia robót, do siedziby Zamawiającego (ul. Polna 3) niezbędne dokumenty do zgłoszenia rozpoczęcia robót do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego: a)oświadczenie kierownika budowy o przyjęciu obowiązków, b)kserokopię uprawnień budowlanych osób wskazanych w ofercie mających pełnić funkcję kierownika budowy i robót, potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, c)kserokopię aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej izby, potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3)Wykonawca ma obowiązek w taki sposób realizować roboty, by nie zakłócić funkcjonowania obiektu. Roboty uciążliwe, głośne itp. należy prowadzić w godzinach popołudniowych lub w okresie wolnym od pracy. 4)Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji. Szczególnie jest odpowiedzialny za: a)sporządzenie i przedłożenie Zamawiającemu, przed rozpoczęciem robót, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (art. 21a ust.3 prawa budowlanego), tablicy informacyjnej i ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - jeden egz. planu (bioz) należy przekazać Zamawiającemu, b)właściwy sposób i zagospodarowanie wytworzonych odpadów. Od chwili przejęcia placu budowy Wykonawca staje się posiadaczem i wytwórcą odpadów, z którymi ma obowiązek postępować zgodnie z obowiązującymi przepisami: ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251, ze zm.) oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. z 2006r. Nr 129, poz.902, ze zm.), c)prowadzenie robót rozbiórkowych i budowlanych zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003r. Nr 47, poz.401). 5)Do zakresu robót i obowiązków Wykonawcy przedmiotu zamówienia w ramach ceny ryczałtowej wchodzić będzie również: a)organizacja i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem budowy, w tym media, ponoszenie kosztów zużycia wody, energii dla potrzeb budowy, b)zabezpieczenie i wygrodzenie terenu przed dostępem osób trzecich (należy wykonać przed rozpoczęciem robót), c)nadzór nad mieniem i ubezpieczenie budowy, d)utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót, systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania prac, uporządkowanie po zakończeniu robót oraz doprowadzenie terenów przyległych do stanu estetycznego nie gorszego od pierwotnego, e)opracowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej i odbiorowej całego obiektu w ilości 1 egz., f)natychmiastowe usunięcie w sposób docelowy i skuteczny wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót. 6)Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszt składowania, wywozu i utylizacji odpadów w cenie ryczałtowej. 7)Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania z dokumentacją przetargową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót budowlano - montażowych oraz wiedzą techniczną. 8)Do wbudowania mogą być użyte materiały i urządzenia odpowiadające wymogom dokumentacji projektowej, ponadto: a)oznakowane CE, co oznacza, że dokonano oceny ich zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, b)umieszczone w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej, c)oznakowane z zastrzeżeniem art. 5 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych, znakiem budowlanym, którego wzór określa załącznik nr 1 do tej ustawy. 9)Wykonawca zapewni stały nadzór kierownika budowy nad prowadzonymi robotami. Kierownik budowy będzie dostępny na budowie na każde żądanie Zamawiającego. 10)Przed zgłoszeniem przedmiotu umowy do odbioru Wykonawca winien wykonać wszystkie niezbędne próby, badania i odbiory. 11)Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski i nadzór autorski. 12)Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny sposób wykonania przedmiotu zamówienia niż określony w dokumentacji przetargowej. 6.Wymagana gwarancja i rękojmia na przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany zabezpieczyć swoją ofertę wadium w kwocie 2000,00 PLN; Słownie złotych: dwa tysiące.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zslbilgoraj.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach