Przetargi.pl
remont sanitariatów w budynku Szkoły Podstawowej Nr 45 przy ul. Radzyńskiej 5 w Lublinie

Gmina Lublin ogłasza przetarg

  • Adres: 20-109 Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4663000 , fax. 81 4663001
  • Data zamieszczenia: 2015-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lublin
    Pl. Króla Władysława Łokietka 1 1
    20-109 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4663000, fax. 81 4663001
    REGON: 43101951400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    remont sanitariatów w budynku Szkoły Podstawowej Nr 45 przy ul. Radzyńskiej 5 w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje 1) w branży budowlanej: a) demontaż stolarki drzwiowej, ścianek działowych, obudów instalacji oraz murków, b) skucie tynków ścian, c) rozbiórka parapetów podokiennych, skucie posadzek, d) montaż nadproży nad drzwiami, wykucie i poszerzenie otworów drzwiowych, montaż ościeżnic, e) zamurowanie zbędnych otworów i wyrównanie ścianek, f) tynkowanie ścian, g) wykonanie obudów pionów wod.-kan., h) wykonanie sufitów podwieszanych, i) wykonanie okładzin ściennych i podłogowych z płytek, j) malowanie sufitów, ścian, k) uzupełnienie tynków, płytek i malatury, l) montaż stolarki drzwiowej, szafy oraz inne drobne roboty wykończeniowe, 2) w branży sanitarnej: a) demontaż kabin i urządzeń sanitarnych, b) demontaż instalacji instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, c) demontaż zaworów, baterii, natrysków, d) demontaż kanalizacji sanitarnych, kratek odpływowych, e) montaż instalacji wodociągowej: wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji z rur PE, f) montaż armatury odcinającej, antyskażeniowej, baterii umywalkowych i natryskowych, mieszaczy, zaworów spłukujących, g) montaż umywalek, płuczek i misek ustępowych, natrysków, brodzików, półpostumentów, pisuarów, h) montaż instalacji kanalizacyjnej z rur PVC, wpustów podłogowych, koryt odpływowych, i) montaż zespołów wentylacyjnych, kratek higrosterowanych i kratek aluminiowych oraz wyrzutni dachowych, j) montaż kanałów wentylacyjnych, k) montaż nowych grzejników c.o. i rur c. o. w pomieszczeniach sanitariatów, l) montaż zaworów termostatycznych, powrotnych, głowic termostatycznych, odpowietrzników, zaworów kulowych, 3) w branży elektrycznej: a) demontaż tablicy elektrycznej głównej TE, b) demontaż WLZ-tu głównego relacji TG - złącze ZK3a, c) demontaż opraw oświetleniowych, osprzętu łączeniowego, gniazd wtyczkowych, d) demontaż instalacji, listew i rur instalacyjnych, e) montaż tablicy głównej TG, f) montaż przewodów elektrycznych, opraw oświetleniowych, g) montaż gniazd wtyczkowych, ochronników przepięciowych, h) montaż instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjnego, i) montaż instalacji zasilania wentylatorów bytowych, j) montaż instalacji: uziemiającej i połączeń wyrównawczych, ochrony od porażeń i ochrony przeciwprzepięciowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych) zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach