Przetargi.pl
Remont sanitariatów w budynku Szkoły Podstawowej Nr 23 w Lublinie przy ulicy Podzamcze 9

Gmina Lublin ogłasza przetarg

  • Adres: 20-109 Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4663000 , fax. 81 4663001
  • Data zamieszczenia: 2015-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lublin
    Pl. Króla Władysława Łokietka 1 1
    20-109 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4663000, fax. 81 4663001
    REGON: 43101951400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sanitariatów w budynku Szkoły Podstawowej Nr 23 w Lublinie przy ulicy Podzamcze 9
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. wykonanie robót budowlano - wykończeniowych w zakresie pomieszczeń higieniczno - sanitarnych segmentu dydaktycznego, 2. remont instalacji wodociągowej wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji dla całego budynku (bez części sportowej), 3. remont kanalizacji sanitarnej, 4. wykonanie instalacji wentylacji wywiewnej w pomieszczeniach higieniczno - sanitarnych, 5. wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w pomieszczeniach higieniczno - sanitarnych, 6. wykonanie instalacji wodociągowej przeciwpożarowej do hydrantów p. poż., 7. roboty rozbiórkowe, demontażowe oraz budowlano - wykończeniowe w pomieszczeniach higieniczno - sanitarnych, 8. roboty wykończeniowe i uzupełniające w pozostałych pomieszczeniach, w których prowadzone były przewody instalacyjne, 9. przebudowa istniejących tablic bezpiecznikowych (parter, I piętro, II piętro), 10. wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia gniazd wtykowych, zasilania i sterowania wentylatorów w remontowanych pomieszczeniach, 11. wykonanie instalacji ochrony od porażeń prądem elektrycznym, 12. demontaż instalacji elektrycznych w remontowanych pomieszczeniach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 21.000,00 zł (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach