Starostwo Powiatowe w Ciechanowie ogłasza przetarg
- Adres: 06-400 Ciechanów, ul. 17 Stycznia 7
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 023 6723485, 6725415 , fax. 023 6722945
- Data zamieszczenia: 2009-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Ciechanowie
ul. 17 Stycznia 7 7
06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie
tel. 023 6723485, 6725415, fax. 023 6722945
REGON: 13038158200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechanow.powiat.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont sanitariatów w budynku Starostwa Powiatowego w Ciechanowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont 7 - sanitariatów położonych na III i IV piętrze w budynku Starostwa Powiatowego w Ciechanowie przy ul. 17 Stycznia 7 ( III piętro - 4 sanitariaty, IV piętro - 3 sanitariaty - bez sanitariatu w krótkim korytarzu ). Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja techniczna składająca się z : Projektu wykonawczego remontu 7 - sanitariatów w budynku Urzędu Starostwa Powiatowego w Ciechanowie, 2 kosztorysów ofertowych na wykonanie remontu sanitariatów na 3 i 4 piętrze budynku Starostwa i Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załączniki do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 4.858 złotych, słownie: cztery tysiące osiemset pięćdziesiąt osiem złotych. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm. ).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi załącznikami, - spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia. - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie formularza ofertowego i załączonych dokumentów i oświadczeń, wymaganych specyfikacją istotnych warunków zamówienia, zgodnych z ustawą Prawo zamówień publicznych i aktami wykonawczymi do ustawy,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ, - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ, - zaakceptowany przez wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 3 do SIWZ, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - wykaz wykonanych co najmniej trzech robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ, - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik nr 5 do SIWZ; jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, należy do wykazu dołączyć pisemne zobowiązanie podmiotów udostępniających osoby zdolne do wykonania zamówienia, - dokument ( ty ) stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania uprawnień, - polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://stciechanow.bip.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń oraz klatki schodowej w budynku Zespołu Szkół nr 32 w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa chodnika wraz z kanalizacją deszczową przy ulicy Miszewskiej od ulicy Wiosennej do posesji 27 tj. do dz. nr ewid 2/5 w Słupnie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa części ulicy Dominikańskiej i 3-go Maja w Górze Kalwarii etap II - skwer przy ul. Dominikańskiej
Dodano: 2016-07-27 - ZP/7 - Modernizacja TOS/2016
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej Nr 291204W i Nr 291205W Mirosław - Stare Gulczewo wraz z infrastrukturą
Dodano: 2016-07-27 - DSE Jarosław: Przebudowa budynku nr 273 w zakresie wykonania kotłowni olejowej na terenie kompleksu wojskowego Twierdza Modlin
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ulicy Witosa wraz z budową parkingu w Makowie Mazowieckim
Dodano: 2016-07-27 - SVA-NDM/4620-82/16: Wymiana pokrycia dachowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Pajdaka w 10 w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji III etapu systemu bezpieczeństwa pożarowego w budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie przebudowy dworca kolejowego Inowrocław - dokończenie robót
Dodano: 2016-07-27