Przetargi.pl
Remont sanitariatów w budynku nr 3 - koszarowy na terenie JW 1560 w m. Sochaczew

Jednostka Wojskowa 4938 ogłasza przetarg

  • Adres: 26-603 Radom, ul. Sadków 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 511 500 , fax. 261 511 300
  • Data zamieszczenia: 2015-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4938
    ul. Sadków 9 9
    26-603 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 261 511 500, fax. 261 511 300
    REGON: 14267631600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.42blsz.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sanitariatów w budynku nr 3 - koszarowy na terenie JW 1560 w m. Sochaczew
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Roboty rozbiórkowe: - Rozebranie posadzek betonowych i z płytek ceramicznych; - Rozebranie okładzin ściennych z płytek glazurowanych; - Odbicie tynków wewnętrznych; - Wykucie z muru ościeżnic drzwiowych stalowych; - Wykucie z muru podokienników wewnętrznych betonowych; II. Roboty ogólnobudowlane. - Obsadzenie w murze ościeżnic drzwiowych stalowych; - Wykonanie posadzek cementowych - przygotowanie podłoża pod posadzki z płytek kamionkowych GRES; - Naprawa tynków wewnętrznych kat. III na ścianach, ościeżach i sufitach; - Wykonanie izolacji przeciwwodnych i przeciwwilgociowych poziomych i pionowych; - Wykonanie posadzki z płytek GRES; - Wykonanie cokolików z płytek kamionkowych GRES; - Wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i stropach; - Licowanie ścian płytkami glazurowanymi; - Malowanie farbami emulsyjnymi podłoży gipsowych ścian i stropów; - Montaż i regulacja skrzydeł drzwiowych; III. Roboty sanitarne: - Rozebranie części instalacji wodociągowej z rur stalowych ocynkowanych; - Rozebranie części instalacji kanalizacyjnej z rur żeliwnych i PCV; - Demontaż armatury sanitarnej: umywalek, baterii umywalkowych, baterii natryskowych, muszli klozetowych, pisuarów, brodzików, zaworów, wężyków przyłączeniowych, kratek ściekowych; - Wykonanie nowych rurociągów kanalizacyjnych z PCV o średnicach 110 i 50 mm; - Wykonanie rurociągów wodociągowych stalowych o średnicy 20 mm; - Wykonanie podejść wodociągowo - kanalizacyjnych pod urządzenia i armaturę sanitarną; - Montaż czyszczaków, zaworów, baterii, brodzików, muszli klozetowych; - Wykonanie próby szczelności instalacji wodociągowej; IV. Roboty elektryczne: - Demontaż opraw oświetleniowych oraz osprzętu elektrycznego; - Przygotowanie podłoża pod mocowanie nowego osprzętu i opraw oświetleniowych; - Montaż osprzętu elektrycznego i opraw oświetleniowych; - Wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej. V. Prace porządkowe: - uprzątnięcie placu budowy i wywiezienie gruzu; ODBIÓR ROBÓT Odbiorowi robót będą podlegać następujące roboty: - roboty rozbiórkowe; - montaż stolarki drzwiowej; - wykonanie instalacji wodno - kanalizacyjnej; - wykonanie instalacji elektrycznej; - wykonanie izolacji przeciwwodnych i przeciwwilgociowych; - wykonanie nowych posadzek z płytek kamionkowych; - wykonanie nowych okładzin ściennych z płytek ceramicznych; - naprawa tynków oraz przygotowanie powierzchni do malowania; - malowanie emulsyjne; - montaż opraw oświetleniowych oraz osprzętu elektrycznego; - montaż urządzeń i armatury sanitarnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 11 033,64 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.42blsz.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach