Przetargi.pl
REMONT SANITARIATÓW DZIEWCZĄT I CHŁOPCÓW ORAZ ŁAZIENKA DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH W BUDYNKU PAWILONU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 W KOLE

Szkoła Podstawowa Nr 3 ogłasza przetarg

  • Adres: 62-600 Koło, ul. Toruńska 68
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 2720723 , fax. 0-63 2720723
  • Data zamieszczenia: 2013-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 3
    ul. Toruńska 68 68
    62-600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 0-63 2720723, fax. 0-63 2720723
    REGON: 00071030000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT SANITARIATÓW DZIEWCZĄT I CHŁOPCÓW ORAZ ŁAZIENKA DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH W BUDYNKU PAWILONU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 W KOLE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont sanitariatów dziewcząt i chłopców oraz łazienka dla niepełnosprawnych w budynku pawilonu Szkoły Podstawowej Nr 3 w Kole Zakres prac obejmuje między innymi: 1) wykucie z muru ościeżnic stalowych, rozebranie ścianek, poszerzenie otworów drzwiowych, rozebranie posadzek z płytek lastrykowych, wykucie bruzd, przebicia otworów, 2) zeskrobanie i zmycie starej farby z powierzchni ścian i sufitów, ługowanie farby olejnej, 3) gruntowanie podłoży, 4) gładzie gipsowe na ścianach i sufitach, zabudowy rur z płyt gipsowo-kartonowych, 5) malowanie farbami akrylowymi gładzi gipsowych, 6) licowanie ścian płytkami, 7) wykonanie ścianek działowych, zamurowania bruzd, uzupełnienia tynków, 8) wykonanie warstw wyrównawczych pod posadzki, 9) wykonanie posadzek z płytek, 10) osadzenie ościeżnic i skrzydeł drzwiowych, montaż naświetli z PCV, 11) demontaż armatury wod-kan, 12) wykonanie rurociągów i podejść instalacji wod-kan, 13) montaż osprzętu wod-kan i poręczy dla niepełnosprawnych, 14) wymiana grzejników c.o. wraz z zaworami grzejnikowymi, 15) demontaż osprzętu elektrycznego, 16) wykonanie wypustów na wyłączniki i gniazdka wtykowe, 17) montaż opraw oświetleniowych, 18) usunięcie gruzu z budynku wraz z wywiezieniem na składowisko. 2. Przedmiot zamówienia sklasyfikowano jako: 1) 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 2) 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 3) 45330000-9 Hydraulika i roboty sanitarne 3.Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na terenie budowy oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 4.Wymagania w stosunku do stosowanych wyrobów i materiałów - materiały użyte do realizacji zadania powinny odpowiadać wymogom określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. 5.Jeżeli Zamawiający dopuszcza w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych rozumie przez to takie materiały które spełniają wszystkie parametry techniczne przewidziane dla tych materiałów określone w tej dokumentacji. Wówczas Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego zamienniki spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez sporządzenie ich wykazu i załączenie odpowiednich dokumentów, 6.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z powyższym opisem, specyfikacjami technicznymi oraz zasadami wiedzy technicznej. 7.Wymagane jest udzielenie przez Wykonawcę na wykonane roboty trzyletniej gwarancji. 8.Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia i obowiązki stron zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp3kolo.strefa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach