Przetargi.pl
REMONT SALI GIMNASTYCZNEJ ORAZ ŚWIETLICY SZKOLNEJ W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. KORNELA MAKUSZYŃSKIEGO

Zespół Obsługi Szkół Samorządowych ogłasza przetarg

  • Adres: 78-540 Kalisz Pomorski, ul. Błonie Kaszubskie 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3616361 , fax. 094 3616361
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Szkół Samorządowych
    ul. Błonie Kaszubskie 2 2
    78-540 Kalisz Pomorski, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3616361, fax. 094 3616361
    REGON: 33100934100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT SALI GIMNASTYCZNEJ ORAZ ŚWIETLICY SZKOLNEJ W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. KORNELA MAKUSZYŃSKIEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe sali gimnastycznej oraz świetlicy przy Szkole Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kaliszu Pomorskim przy ul. Błonie Kaszubskie 2. Swym zakresem obejmują roboty w branży budowlanej, elektrycznej oraz sanitarnej. Zakres robót przewidzianych postępowaniem przetargowym obejmuje remont pomieszczeń polegający na: 1.Sala gimnastyczna: - wymiana instalacji elektrycznej wraz z lampami oświetleniowymi oraz z montażem kaset sterujących, - wykonanie wentylacji grawitacyjnej, - wymiana podłogi parkietowej wraz z częściowym podłożem, - tynkowanie i malowanie ścian, sufitów, - wykonanie okładzin z płytek klinkierowych, - wymiana stolarki okiennej, - montaż wyposażenia sali. 2. Świetlica: - wymiana instalacji elektrycznej wraz z lampami oświetleniowymi. Szczegółowy zakres robót określa: - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - przedmiar robót prac ogólnobudowlanych, - przedmiar robót elektrycznych sali sportowej i stołówki, - przedmiar wentylacji grawitacyjnej. - projekt instalacji elektrycznej, - projekt wentylacji grawitacyjnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 3.000,00 zł. Wpłata wadium w gotówce winna nastąpić na konto Szkoły Podstawowej im. K. Makuszyńskiego w Kaliszu Pomorskim w Banku Spółdzielczym w Kaliszu Pomorskim Nr 09 8570 0002 0006 7898 2000 0030. Wadium wnoszone w innej formie należy dołączyć do oferty. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 01 lipca 2009r. do godz. 10??.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art.22 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) oraz są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Wykonawcy,którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o wykonanie zamówienia na podstawie (art. 24 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia(art.22 ust.1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). Wykonawcy, którzy posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art.22 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki wynikające z art. 22 ust.1i 24 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2007 Nr 223 poz. 1655 ) złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 3 i 4 do SIW, c)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. d)Dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w pkt. 6.1 lit. c SIWZ zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru). e)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, f)pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, g)dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; h)Wypełniony druk oferty (załącznik nr 1). i)Wypełniony kosztorys ofertowy (załącznik nr 2) j)Informację o podwykonawcach (załącznik nr 6) k)Informację o udzieleniu gwarancji (załącznik nr 7)l)Dowód wpłacenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zoss.kaliszpom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach