Zespół Obsługi Szkół Samorządowych ogłasza przetarg
- Adres: 78-540 Kalisz Pomorski, ul. Błonie Kaszubskie 2
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3616361 , fax. 094 3616361
- Data zamieszczenia: 2009-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Szkół Samorządowych
ul. Błonie Kaszubskie 2 2
78-540 Kalisz Pomorski, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3616361, fax. 094 3616361
REGON: 33100934100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT SALI GIMNASTYCZNEJ ORAZ ŚWIETLICY SZKOLNEJ W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. KORNELA MAKUSZYŃSKIEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe sali gimnastycznej oraz świetlicy przy Szkole Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kaliszu Pomorskim przy ul. Błonie Kaszubskie 2. Swym zakresem obejmują roboty w branży budowlanej, elektrycznej oraz sanitarnej. Zakres robót przewidzianych postępowaniem przetargowym obejmuje remont pomieszczeń polegający na: 1.Sala gimnastyczna: - wymiana instalacji elektrycznej wraz z lampami oświetleniowymi oraz z montażem kaset sterujących, - wykonanie wentylacji grawitacyjnej, - wymiana podłogi parkietowej wraz z częściowym podłożem, - tynkowanie i malowanie ścian, sufitów, - wykonanie okładzin z płytek klinkierowych, - wymiana stolarki okiennej, - montaż wyposażenia sali. 2. Świetlica: - wymiana instalacji elektrycznej wraz z lampami oświetleniowymi. Szczegółowy zakres robót określa: - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - przedmiar robót prac ogólnobudowlanych, - przedmiar robót elektrycznych sali sportowej i stołówki, - przedmiar wentylacji grawitacyjnej. - projekt instalacji elektrycznej, - projekt wentylacji grawitacyjnej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 3.000,00 zł. Wpłata wadium w gotówce winna nastąpić na konto Szkoły Podstawowej im. K. Makuszyńskiego w Kaliszu Pomorskim w Banku Spółdzielczym w Kaliszu Pomorskim Nr 09 8570 0002 0006 7898 2000 0030. Wadium wnoszone w innej formie należy dołączyć do oferty. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 01 lipca 2009r. do godz. 10??.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art.22 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) oraz są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Wykonawcy,którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o wykonanie zamówienia na podstawie (art. 24 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia(art.22 ust.1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). Wykonawcy, którzy posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art.22 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki wynikające z art. 22 ust.1i 24 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2007 Nr 223 poz. 1655 ) złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 3 i 4 do SIW, c)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. d)Dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w pkt. 6.1 lit. c SIWZ zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru). e)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, f)pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, g)dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; h)Wypełniony druk oferty (załącznik nr 1). i)Wypełniony kosztorys ofertowy (załącznik nr 2) j)Informację o podwykonawcach (załącznik nr 6) k)Informację o udzieleniu gwarancji (załącznik nr 7)l)Dowód wpłacenia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zoss.kaliszpom.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane - Budynek Szkoły Podstawowej nr 1 w Sianowie - cześć 1
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane-Budynek Przedszkola Gminnego w Sianowie - cześć 2
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ogrodzenia kompleksu wojskowego w m. Glewice (PKOB 2420).
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i modernizacja obiektów i pomieszczeń Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koszalinie
Dodano: 2016-07-27 - Remont i przebudowa pomieszczeń po filharmonii z prawem opcji w zakresie budowy instalacji rozgłaszania dźwiękowego etap I i II w gmachu Urzędu Miasta Szczecin
Dodano: 2016-07-27 - Budowa sieci kanalizacji deszczowej w miejscowości Rzyszczewo o długości 25 mb oraz w miejscowości Bobrowice o długości 121,8 mb, gmina Sławno
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego przy szkole w Sławsku z poliuretanowej na nawierzchnię z trawy syntetycznej wraz z wymianą podbudowy
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku leśniczówki Dobra
Dodano: 2016-07-26 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania: Odwodnienie terenu PST-1, placów manewrowych, dróg dojazdowych, myjni, stacji paliw i budynków nr 32, 76, 100, 101 w Koszalinie (PKOB 1212, 1274).
Dodano: 2016-07-26 - Budowa układu dróg publicznych stanowiących dojazd do pętli tramwajowej przy ul. Turkusowej
Dodano: 2016-07-25