Przetargi.pl
Remont sali gimnastycznej oraz sali komputerowej nr 123 w budynku Zespołu Szkół Nr 26, ul. Urbanistów 3 w Warszawie.

Zespół Szkół Nr 26 ogłasza przetarg

  • Adres: 02-397 Warszawa, ul. Urbanistów 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 822 20 31 , fax. 0-22 823 30 03
  • Data zamieszczenia: 2015-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 26
    ul. Urbanistów 3 3
    02-397 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 822 20 31, fax. 0-22 823 30 03
    REGON: 00018097600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs26.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sali gimnastycznej oraz sali komputerowej nr 123 w budynku Zespołu Szkół Nr 26, ul. Urbanistów 3 w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie remontu sali gimnastycznej oraz sali komputerowej nr 123 w Zespole Szkół Nr 26, ul. Urbanistów 3 w Warszawie. 2. Zakres robót obejmuje: a) sala gimnastyczna: - demontaż i wymiana posadzki drewnianej na nową z zachowaniem dostępności włazów do kanałów; - demontaż 2 szt. drzwi dwuskrzydłowych i wymiana na nowe; - demontaż i montaż drabinek sportowych; - demontaż innych drabinek; - demontaż i montaż zawieszenia do siatkówki; - demontaż ścianki wspinaczkowej; - demontaż tablic do koszykówki i wymiana na nowe; - wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej; - demontaż opraw oświetleniowych, wentylatorów dachowych i wymiana na nowe (oświetlenie typu LED); - wykonanie stelaży i materacy jako osłony ścian funkcjonujących jako bramki do piłki nożnej z rozróżnieniem kolorystycznym światła bramki; - uzupełnienie ubytków, położenie nowych gładzi i malowanie ścian i sufitu; - zabezpieczenie siatką części okien i wyposażenie w siłowniki elektryczne; - demontaż i montaż nowej obudowy na grzejniki. b) sala 123 ( I piętro): - wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej; - demontaż opraw oświetleniowych i wymiana na nowe typu LED przeznaczone do pracowni komputerowej; - uzupełnienie ubytków, położenie nowych gładzi i malowanie ścian i sufitu; - demontaż 1 szt. drzwi i wymiana na nowe oraz zamurowanie otworu drzwiowego; - demontaż nieczynnej instalacji gazu; - demontaż kanałów wentylacyjnych. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotów stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ oraz dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ. 3. Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane z nazwy materiały (wyroby) w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (w skrócie STWiOR), należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów), ale nie gorszej jakości i estetyce niż opisane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs26.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach