Przetargi.pl
Remont sali gimnastycznej

Szkoła Podstawowa nr 39 ogłasza przetarg

  • Adres: 44-105 Gliwice, ul. Obrońców Pokoju 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 279 33 92 , fax. 32 279 33 92
  • Data zamieszczenia: 2012-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 39
    ul. Obrońców Pokoju 4 4
    44-105 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 279 33 92, fax. 32 279 33 92
    REGON: 27118799400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sali gimnastycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem remontu sali gimnastycznej. W wyniku realizacji zadania zamawiający ma uzyskać przedmiot zamówienia w stanie kompletnym, gotowym do użytkowania Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - wykona zakres prac niezbędny do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany, a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia - dostarczy wszelkie wyposażenie niezbędne do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowane, a konieczne dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia - przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami jeśli zajdzie taka potrzeba - zorganizuje własne zaplecze na potrzeby budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, jeśli zajdzie taka potrzeba - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, koszty korzystania z pomieszczeń zamawiającego na podstawie odrębnego porozumienia stron - wykona tzw. pierwszą impregnację powierzchni użytkowej wykładziny Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem remontu sali gimnastycznej - wymiana podłogi sportowej punktowo-elastycznej wraz z wykonaniem prac towarzyszących. Zakres robót: - Demontaż i ponowny montaż drabinek ściennych do ćwiczeń - Rozbiórka cokołów przyściennych i listew progowych - Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych- istniejąca podłoga sportowa ułożona na podłożu betonowym - Demontaż i ponowny montaż obudów drewnianych grzejników centralnego ogrzewania wraz z uzupełnieniem, wymianą listew drewnianych oraz całkowitym pomalowaniem obudów farbą olejną(kolor do ustalenia z inwestorem) - Nawierzchnia sportowa: przygotowanie podłoża betonowego, odpowiednia impregnacja przeciwwilgociowa podłoża, lub odpowiednia mata izolacyjna, instalacja wykładziny z tworzywa sztucznego typu DLW Linodur 4 mm, wielokolorowa, z wywinięciem wykładziny na ściany na wysokość 10 cm jako cokoły przyścienne, montaż istniejących gniazd (tulejek) do urządzeń sportowych z regulacją, malowanie linii boisk: piłka nożna, piłka ręczna-kolor żółty, piłka koszowa-kolor czerwony, tenis ziemny-kolor czarny, piłka siatkowa -kolor biały - Dostawa i montaż listew progowych - Uszczelnienie wywiewów wentylacyjnych na dachu, sprawdzenie działania wentylatorów - Wymiana listew narożnych na systemowe listwy ochronne z PCW - Demontaż tablicy koszowej i montaż tablicy w nowym miejscu wskazanym przez Inwestora - Malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków, przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówności (sfalowań) powierzchni tynku, skasowanie zacieków - Malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków, 2-krotne, ściany wewnętrzne - Malowanie farbami olejnymi starych tynków wewnętrznych, ściany, z 1-krotnym szpachlowaniem, 2-krotne - Rusztowania ramowe warszawskie wielokolumnowe, wysokość do 10?m - do robót malarskich, remontu okien, uszczelnienia wywiewów wentylacji- montaż, przestawianie rusztowania, demontaż, czas pracy rusztowań - Demontaż istniejących okien PCW- okna do ponownego montażu (likwidacja przecieków przez okna) - Montaż okien istniejących z obróbką obsadzenia (tynki wewnętrzne, tynki akrylowe zewnętrzne), osadzanie na kotwach - Demontaż istniejących parapetów wewnętrznych, montaż nowych parapetów PCW, szer. 35 cm - Wymiana parapetów zewnętrznych i obróbki gzymsu na parapety i obróbki gzymsu z blachy tytanowo-cynkowej - Demontaż istniejących parapetów wewnętrznych przy oknach dużych , montaż nowych parapetów PCW, szer. 45 cm - Wywóz i utylizacja odpadów - inne roboty nie wymienione, a konieczne do wykonania kompletnego zamówienia Powierzchnia posadzki sali gimnastycznej: około 623,89 m2 Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Użyte w przedmiarze robót oraz opisie przedmiotu zamówienia i specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy materiałów i systemów budowlanych wskazują jedynie na ich jakość lub wymaganą technologię. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i systemów budowlanych alternatywnych, jednak nie gorszych od podanych, w tym wykładziny objętej co najmniej 5-cio letnią gwarancją producenta nie obwarowaną żadnymi ograniczeniami dotyczącymi użytkowania podłogi innego niż sportowe. Poziom wykonanej podłogi w sali gimnastycznej musi nawiązywać do poziomu istniejących podłóg w sąsiadującym z salą gimnastyczną korytarzu. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w pierwszym gatunku, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania w budownictwie. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów Wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Wykonawca podłogi musi dostarczyć użytkownikowi dokładny opis warunków gwarancji, użytkowania i pielęgnacji wykonanej nawierzchni podłogi. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, w tym z normą PN-EN 14904:2009 - Nawierzchnie terenów sportowych. Halowe nawierzchnie sportowe przeznaczone do uprawiania wielu dyscyplin sportowych. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Odbiór końcowy przedmiotu zamówienia musi być opatrzony niezbędnymi zaświadczeniami i protokołami. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiar robót - załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) Przedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia. Wymagany okres gwarancji: Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia rękojmi na okres 5 lat licząc od dnia końcowego odbioru. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych. c) Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach