Przetargi.pl
Remont sal wykładowych nr 203, 204, 206, 208, 212, 302, 303, 307, 311, 312 w budynku głównym Akademii Wychowania Fizycznego im. J. Kukuczki w Katowicach.

Akademia Wychowania Fizycznego w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-065 Katowice, ul. Mikołowska 72a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2075100 , fax. 032 2516868
  • Data zamieszczenia: 2009-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Wychowania Fizycznego w Katowicach
    ul. Mikołowska 72a 72a
    40-065 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2075100, fax. 032 2516868
    REGON: 00032788200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sal wykładowych nr 203, 204, 206, 208, 212, 302, 303, 307, 311, 312 w budynku głównym Akademii Wychowania Fizycznego im. J. Kukuczki w Katowicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje: roboty budowlane, roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, pokrywanie podłóg i ścian, roboty instalacyjne eklektyczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Na podstawie art. 45 Ustawy, Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawców wadium w wysokości 8.000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium należy złożyć w jednej lub w kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 Ustawy. 3. Wadium wniesione w pieniądzu powinno zostać wpłacone przez Wykonawcę przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 54 1050 1214 1000 0007 0000 7784 prowadzony przez ING Bank Śl. O/Katowice. W tytule przelewu należy wpisać: Wadium ZP 12-2009. Dowód wpłaty wadium należy złączyć do oferty przetargowej. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji, Wykonawca powinien dokonać ich złożenia przed upływem terminu do składania ofert w Biurze Zamówień Publicznych i Inwestycji przy ulicy Mikołowskiej 72 A, pokój nr 10. Kserokopię potwierdzenia złożenia wymienionych w zdaniu poprzednim dokumentów należy załączyć do oferty przetargowej. 5. Jeżeli złożenie oferty następuje za pośrednictwem poczty lub przesyłką kurierską, a Wykonawca nie złoży poręczeń lub gwarancji, zgodnie z wymogami wskazanymi w punkcie 4 powyżej, oryginał poręczenia lub gwarancji należy załączyć do oferty. 6. Poręczenie lub gwarancja musi zawierać klauzulę wskazującą sytuacje, w których Zamawiający zatrzyma wadium oraz oświadczenie o bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej w poręczeniu lub gwarancji kwoty. 7. Zamawiający zatrzyma wadium w następujących sytuacjach: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wykonanie tych czynności było spowodowane okolicznościami od niego niezależnymi; b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; c) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynał termin do ich wnoszenia. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, z zastrzeżeniem sytuacji opisanych w pkt 7 powyżej, na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium zgodnie z pkt 9 lit. b) oraz c) powyżej, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców wymaganych warunków udziału w przetargu na podstawie dołączonych do oferty dokumentów i oświadczeń według formuły spełnia - nie spełnia. 3. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia (konsorcjum), każdy z wykonawców musi wykazać, że spełnia warunki udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. Przy ocenie spełniania warunków wynikających z art. 22 ust. 1 pkt 2 i pkt 3 Ustawy, będzie brany pod uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy wykonawców, ich łączne kwalifikacje i doświadczenie oraz łączna sytuacja finansowa i ekonomiczna. W celu udokumentowania wymogów, o których mowa w punkcie VI.1. podpunkt l), konsorcjum może wedle własnego wyboru przedłożyć dokumenty dotyczące jednego, niektórych lub wszystkich wykonawców. 4. Niespełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczanie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) koncesje, zezwolenia lub licencje (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności objętej zamówieniem), c) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, d) oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, e) oświadczenie, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na postawie art. 24 Ustawy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) zaświadczenie wydane przez właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, h) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, i) wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści określonej w Załączniku nr 1 do SIWZ, j) kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o: - dokumentacje projektowe stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ, - specyfikacje techniczne wykonania robót stanowiące załącznik nr 7, - przedmiary robót, stanowiące Załącznik nr 8 do SIWZ, k) udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót wykończeniowych polegającej na wykonaniu robót ogólnobudowlanych wraz z robotami instalacyjnymi w branży elektrycznej o wartości co najmniej 350.000,00 PLN brutto każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 4 do SIWZ), l) wykaz osób (Załącznik nr 5), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, z którego będzie wynikało, że Wykonawca dysponuje: - osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, - co najmniej dwiema osobami posiadającymi aktualne świadectwo kwalifikacyjne E do 1kV, uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych w zakresie obsługi, montażu, kontrolno-pomiarowym - na stanowisku eksploatacji, - co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne D do 1kV - uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych w zakresie obsługi, montażu, kontrolno-pomiarowym - na stanowisku dozoru. 2. Oferenci z innych państw członkowskich składają dokumenty odpowiadające polskim dokumentom wyszczególnionym w punkcie 1 powyżej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.awf.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach