Przetargi.pl
remont rozdzielni głównej niskiego napięcia w budynku CMKP przy ul. Schroegera 82 w Warszawie (nr sprawy: ZP-562/14)

Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego ogłasza przetarg

  • Adres: 01-813 Warszawa, ul. Marymoncka 99/103
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5693700 , fax. 022 5693712
  • Data zamieszczenia: 2014-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego
    ul. Marymoncka 99/103 99/103
    01-813 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5693700, fax. 022 5693712
    REGON: 00028909300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    remont rozdzielni głównej niskiego napięcia w budynku CMKP przy ul. Schroegera 82 w Warszawie (nr sprawy: ZP-562/14)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont (wymiana) rozdzielni głównej niskiego napięcia dla budynku CMKP przy ul. Schroegera 82 w Warszawie. Budynek składa się z 5 kondygnacji. Jego kubatura wynosi 20572 m3. Budynek ma charakter hotelowo-dydaktyczny. Budynek zasilany jest ze złącza kablowego ZK-21 zlokalizowanego na zewnątrz przy wejściu do klatki A. Moc umowna wynosi 77 kW, a moc przyłączeniowa 102 kW. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wymianę głównej linii zasilającej od Złącza kablowego do rozdzielnicy; 2) demontaż istniejącej rozdzielnicy; 3) montaż projektowanej rozdzielnicy; 4) uruchomienie nowej rozdzielnicy; 5) sprawdzenie poprawności działania, testy i pomiary; 6) uzupełnienie instalacji połączeń wyrównawczych; 7) roboty wykończeniowe budowlane; 8) wykonanie innych prac zapewniających kompletną realizację przedmiotu umowy. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie z Dokumentacją projektową, na zasadach i warunkach opisanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z Polskimi Normami, wiedza techniczną i innymi obowiązującymi przepisami. 5. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów przeciwpożarowych oraz do zabezpieczenia terenu prowadzonych robót budowlanych. 6. Wykonawca dostarczy na własny koszt i ryzyko, w ramach wynagrodzenia, wszystkie niezbędne materiały, wyposażenie techniczne, urządzenia i sprzęt oraz zapewni odpowiednio wykwalifikowany personel i nadzór nad realizacją Robót. 7. Wszystkie materiały, wyposażenie techniczne, urządzenia oraz sprzęt będą odpowiadać wymaganiom Prawa budowlanego dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, wymaganiom Prawa energetycznego i wymaganiom określonym w Dokumentacji technicznej. 8. Wszystkie materiały i urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia powinny być fabrycznie nowe, a także posiadać atesty i certyfikaty zgodne z obowiązującymi przepisami. 9. Roboty budowlane będą wykonywane w funkcjonującym obiekcie. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) wykonywania robót bez wstrzymania ruchu w obiekcie; 2) wykonywania robót w sposób nie dezorganizujący pracy w obiekcie; 3) wykonywania prace głośnych i uciążliwych w godz. 12-18 w dni robocze lub w dni, które są dniami wolnymi od pracy dla Zamawiającego; 4) wykonywania przedmiotu Umowy w taki sposób, aby brak energii elektrycznej dla Obiektu występował, co najwyżej w sobotę lub niedzielę, po uzgodnieniu tego terminu z Zamawiającym; 10. Roboty budowlane będą wykonywane przy funkcjonującym obiekcie. 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja, wymieniona w Załączniku nr 1 do SIWZ. 12. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia (urządzenia, materiały i robociznę): min. 36 miesięcy licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru. 13. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 14. Zgodnie z art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy PZP, Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia, tj. branży elektrycznej. 15. Wartość zamówienia ustalono na kwotę 39 232,44 PLN
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WADIUM 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto w Banku PEKAO SA, nr rachunku 26 1240 6247 1111 0000 4974 0932, z dopiskiem na przelewie: Wadium w postępowaniu ZP-562/14 na remont rozdzielni głównej niskiego napięcia. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY 1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, najpóźniej w dniu jej zawarcia, w kwocie odpowiadającej 10% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. 2. Zabezpieczenie może być wnoszone, według wyboru Wykonawcy, w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach określonych art. 148 ust. 2 ustawy PZP. 4. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej Zamawiający przechowa je na oprocentowanym rachunku bankowym. 5. Z treści zabezpieczenia przedstawionego w formie gwarancji/poręczenia winno wynikać, że odpowiednio bank, ubezpieczyciel lub poręczyciel wypłaci na rzecz Zamawiającego żądaną kwotę zabezpieczenia, w terminie do 30 dni od wystąpienia przez Zamawiającego z pisemnym żądaniem zapłaty, na pierwsze wezwanie, bez odwołania, bez warunku, niezależnie od kwestionowania czy zastrzeżeń Wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiającego jest uzasadnione czy nie. 6. W przypadku, gdy zabezpieczenie będzie wnoszone w formie innej niż pieniądz, Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji projektu ww. dokumentu. Dokument taki winien uwzględniać postanowienia niniejszego rozdziału oraz wzoru umowy stanowiącego załącznik do SIWZ. 7. Zamawiający zwróci Wykonawcy 70% zabezpieczenia w terminie do 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. Pozostałe 30% zabezpieczenia pozostawione zostanie na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady i zostanie zwrócone w terminie do 14 dni po upływie okresu rękojmi za wady. 8. Strony ustalają, że okres rękojmi za wady fizyczne przedmiotu Umowy (w tym urządzenia, materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy licząc od dnia podpisania końcowego Protokołu Odbioru Robót

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cmkp.edu.pl/?cat=15
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach