Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Stąporkowie ogłasza przetarg
- Adres: 26-220 Stąporków, ul. Chopina 1
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3743258 , fax. 041 3741218
- Data zamieszczenia: 2010-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Stąporkowie
ul. Chopina 1 1
26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3743258, fax. 041 3741218
REGON: 29112069000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont Przychodni Zdrowia w Niekłaniu Wielkim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych Przychodni Zdrowia w Niekłaniu Wielkim Remont dotyczy budynku użyteczności publicznej zlokalizowanego na dz. nr geod. 1478-1 Szczegóły określa dokumentacja budowlana składająca się z: 1.projektu budowlanego pn. Projekt Remontu Przychodni Zdrowia i Punktu Aptecznego 2.projektu wymiany instalacji wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej i instalacji centralnego ogrzewania 3.projektu instalacji elektrycznej wewnętrznej oświetleniowej , gniazd wtykowych 1 fazowych, gniazd komputerowych zasilania urządzeń budynku 4.dokumentacja pn. szczegółowe specyfikacje techniczne- część budowlana opracowana przez Pracownię Projektową -BAZA- inż. Henryk Kos - 26-200 Końskie , ul. 16-to stycznia 1 D. 5.szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w zakresie instalacji sanitarnych opracowaną przez inż. Wiesława Kluska. 6.dokumentacja pn. specyfikacja techniczna remontu instalacji elektrycznej wewnętrznej 7.książek przedmiarów szt. 6 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia składania ofert. do godziny 10:45 -czasu lokalnego- w wysokości: 5 000,00 PLN słwnie pięć tysięcy zł 5.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości -Dz. U.z 2007 Nr 42 poz 275. 5.3. W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem -Wadium - Remont Przychodni- na następujące konto: Bank Spółdzielczy Nr 60849400032002004407500001 Wadium będzie ważne z chwilą wpływu gotówki na konto zamawiającego. 5.4. W przypadku wnoszenia wadium w innych środkach niż pieniądz, należy je złożyć w siedzibie zamawiającego w pokoju Księgowej, w godzinach pracy zamawiającego . 5.5. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: a)upłynie termin związania ofertą; b)zostanie zawarta umowa i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c)zamawiający unieważni postępowanie przetargowe, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 5.6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 5.8. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 5.9. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 5.10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5.11. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień pub. zawarte w art. 45 i 46. 5.12. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia lub innej formie, do oferty należy dołączyć poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię, a oryginał zdeponować w siedzibie zamawiającego Pokój Księgowej w osobnej kopercie oznakowanej -Wadium -Remont Przychodni Zdrowia- przed upływem terminu składania ofert
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1.1. Uczestniczenie w postępowaniu jest otwarte, na jednakowych warunkach dla wszystkich osób fizycznych, osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej oraz podmiotów tych wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 1.2.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, b)Nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, c)Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. d)Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną robotę, która odpowiada swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia. (wymagane jest wykazanie jednej roboty tożsamej z zakresem zamówienia o zbliżonej wartości brutto -minimum 70% oferowanej wartości w niniejszym postępowaniu, z załączeniem dokumentu potwierdzającego że robota ta została wykonana należycie ) 1.4Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych i nie spełniających warunków art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający zawiadamia niezwłocznie wykonawcę podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły -spełnia-nie spełnia- na podstawie dokumentów określonych w pkt. 2 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.staporkow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Daleszyce
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa odwodnienia pasa drogi krajowej nr 73 na odcinku od km 56+330 do km 57+360 w m. Busko Zdrój
Dodano: 2016-07-27 - Budowa, przebudowa dróg gminnych, chodników i parkingów określonych odrębnie w trzech zadaniach : Zadanie nr 1. Przebudowa ulicy Spółdzielczej i Relaksowej w Sielpi, Zadanie nr 2. Przebudowa ulicy Ogrodowej w Końskich, Zadanie nr 3. Budowa chodnika łączącego ul. Jodłową z ul. Wiśniową w Końskich oraz dwóch progów zwalniających w ciągu drogi gminnej ul. Robotniczej.
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej poprzez inwestycje w energie pochodzącą ze źródeł energii odnawialnej - Budynek Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Nowinach
Dodano: 2016-07-27 - Wyposażenie budynków A, B i C-1 w DSO
Dodano: 2016-07-26 - Rozbudowa i przebudowa budynku magazynu materiałów łatwopalnych ze zmianą sposobu użytkowania polegającą dla zadania pn. Adaptacja budynku dla potrzeb Środowiskowego Domu Samopomocy typu -C dla osób z zaburzeniami psychicznymi wraz z zagospodarowaniem terenu na działce nr ewid.9/52 przy ulicy Radomskiej w Starachowicach
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa ulicy Wjazdowej w Sielpi
Dodano: 2016-07-26 - Udrożnienie systemu wentylacji w łazienkach w budynkach A i C ŚUW
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa sieci wodociągowej w pasie drogi powiatowej nr 0437T ul. Kielecka w miejscowości Odrowąż gmina Stąporków.
Dodano: 2016-07-26 - Budowa hali gimnastycznej przy SP w Dziebałtowie
Dodano: 2016-07-26