Przetargi.pl
sprzedaż i sukcesywną dostawę wyrobów cukierniczych i soków owocowych w ramach projektu pt. Wiedza i umiejętności kluczem do lepszej przyszłości współfinansowanego ze środków unii europejskiej w ramach europejskiego funduszu społecznego, poddziałanie 9.1.2- Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Gmina Skalbmierz ogłasza przetarg

  • Adres: 28-530 Skalbmierz, ul. Kościuszki 1
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3529085 , fax. 041 3529085 w. 232
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skalbmierz
    ul. Kościuszki 1 1
    28-530 Skalbmierz, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3529085, fax. 041 3529085 w. 232
    REGON: 29100986300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skalbmierz.eobip.pl www.skalbmierz.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    sprzedaż i sukcesywną dostawę wyrobów cukierniczych i soków owocowych w ramach projektu pt. Wiedza i umiejętności kluczem do lepszej przyszłości współfinansowanego ze środków unii europejskiej w ramach europejskiego funduszu społecznego, poddziałanie 9.1.2- Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa wyrobów cukierniczych i soków owocowych w ramach projektu pt. Wiedza i umiejętności kluczem do lepszej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Przez usługę sprzedaży i sukcesywnej dostawy wyrobów cukierniczych i soków owocowych rozumie się dostarczenie produktów składających się z bułki słodkiej z nadzieniem owocowym, serowym lub budyniowym i soku owocowego w kartonie o pojemności 200 ml dla uczestników projektu do Zespołu Placówek Oświatowych w Skalbmierzu. Zestaw ma składać się z bułki słodkiej z nadzieniem owocowym, serowym lub budyniowym i soku owocowego w kartonie o pojemności 200 ml oryginalnie zapakowanego przez producenta. W zakres przedmiotu zamówienia dotyczącego sprzedaży i dostawy wchodzi przygotowanie i dostarczenie 32 200 zestawów bułek i soków na zajęcia pozalekcyjne w ramach projektu. Zajęcia odbywać się będą przez 4 dni w tygodniach nauki szkolnej oraz przez 6 dni w wakacje i ferie zimowe. Łącznie na każde z 3220 spotkań należy dostarczyć 10 zestawów składających się z bułki i soku, w sumie 32 200 zestawów. Posiłki muszą być dostarczane do szkoły na każde zajęcia według harmonogramu i w ilości uprzednio uzgodnionej z Zamawiającym. W przypadku, gdy zajęcia miałyby się nie odbyć, Wykonawca zostanie poinformowany o tym fakcie co najmniej na 24 godziny wcześniej. Zamawiający na podstawie art.144 ust. 1 ustawy Pzp zastrzega sobie możliwość zmiany umowy z uwagi na zmianę stanów żywieniowych i specyfikację działalności. Zmiany ilościowe zamawianego towaru mogą wystąpić w granicach 20% zamówienia podstawowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158121004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu mogą przystąpić wszyscy zainteresowani wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007r. oraz z 2008r. Nr 171, poz. 1058) 5.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 5.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiający pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 5.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.5 Posiadają aktualną pozytywną opinię sanitarną Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego. Ocena spełnienia warunków będzie polegała na sprawdzeniu, czy wszystkie złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty są zgodne z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, aktami wykonawczymi do tej ustawy oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (metoda ocen: spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych (załącznik nr 2) Dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualną pozytywną opinię sanitarną Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego Pozostałe oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy: - OFERTA - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do specyfikacji - parafowany wzór umowy, stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skalbmierz.eobip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną