Przetargi.pl
Remont posadzek i wymianę stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Zawodowych Nr 6 im. Joachima Lelewela przy ul. Działyńskich 4/5 w Poznaniu

Zespół Szkół Zawodowych Nr 6 im. J. Lelewela ogłasza przetarg

  • Adres: 61-727 Poznań, ul. Działyńskich 4/5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8523655 , fax. 061 8524378, 8515712
  • Data zamieszczenia: 2011-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Zawodowych Nr 6 im. J. Lelewela
    ul. Działyńskich 4/5 4/5
    61-727 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8523655, fax. 061 8524378, 8515712
    REGON: 63450759600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont posadzek i wymianę stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Zawodowych Nr 6 im. Joachima Lelewela przy ul. Działyńskich 4/5 w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont posadzek i wymianę stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Zawodowych Nr 6 im. Joachima Lelewela przy ul. Działyńskich 4/5 w Poznaniu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach