Gmina Pobiedziska ogłasza przetarg
- Adres: 62-010 Pobiedziska, ul. Tadeusza Kościuszki 4
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8977100 , fax. 061 8977124
- Data zamieszczenia: 2011-06-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pobiedziska
ul. Tadeusza Kościuszki 4 4
62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie
tel. 061 8977100, fax. 061 8977124
REGON: 00053044200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pobiedziska.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń w Zespole Szkół w Jerzykowie przy ul. Spokojnej, gmina Pobiedziska - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w Zespole Szkół w Jerzykowie przy ul. Spokojnej gmina Pobiedziska zgodnie z zaleceniami Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, w ramach której należy wykonać: - Wymianę sufitu w auli szkolnej - 178 m2 - Demontaż i późniejszy montaż lamp , skucie tynków na suficie, usunięcie gruzu, wykonanie tynków, gładzi gipsowych, gruntowanie, malowanie, pomiary i próby elektryczne w pomieszczeniu ubikacji dziewczęcej przyziemia - 41 m2 - Demontaż i późniejszy montaż lamp , skucie tynków na suficie, usunięcie gruzu, wykonanie tynków, gładzi gipsowych, gruntowanie, malowanie, pomiary i próby elektryczne w pomieszczeniu ubikacji chłopięcej przyziemia - 41 m2 - Demontaż i późniejszy montaż lamp , skucie tynków na suficie, usunięcie gruzu, montaż nowych płyt g-k , spoinowanie, szpachlowanie, gruntowanie, malowanie, pomiary i próby elektryczne w pomieszczeniu świetlicy szkolnej - 51 m2 - Demontaż i późniejszy montaż lamp , skucie tynków na suficie, usunięcie gruzu, wykonanie tynków, gładzi gipsowych, gruntowanie, malowanie, pomiary i próby elektryczne w pomieszczeniu kotłowni przyziemia - 109 m2 - Skucie wykładziny ściennej z płytek (cokoliki) - 2,7m2, usunięcie gruzu, wykonanie tynków, gładzi gipsowych, gruntowanie, ułożenie nowych cokolików z płytek gresowych - 27mb w pomieszczeniu kotłowni przyziemia, - Naprawę dachu przy wejściu : Rozebranie obróbek blacharskich, rynien z blachy, pokrycia dachowego nie nadających się do użytku; rozebranie ołacenia dachu, ułożenie na krokwiach ekranu zabezpieczającego z folii, ołacenie połaci dachowych (ok. 193m2) z wykonaniem wyłazów dachowych i okienek dymnikowych; pokrycie dachu blachą dachówkopodobną, ułożenie gąsiorów trójkątnych,; wykonanie obróbek blacharskich z blachy tytan cynk, rynien z blachy tytan cynk, - Wymianę płyt sufitowych w holu głównym - 57m2 - Wymianę obróbek blacharskich (ok. 30m2), rynien i rur spustowych : wymianę obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów kołnierzy, gzymsów (blacha tytan cynk ok. 30m2); rozebranie starych i montaż nowych rynien (blacha tytan cynk ok. 120mb) i rur spustowych (blacha tytan cynk ok. 68mb), - Naprawę nawierzchni z kostki brukowej ok. 16m2 Wszystkie prace zostały wskazane przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego i muszą być wykonane do 31.08.2011r. 2. Przedmiot zamówienia zrealizowany zostanie na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, zaleceń Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, Ekspertyzy Technicznej opracowanej przez Pana mgr inż. Franciszka Prahl w grudniu 2010r. i przedmiaru robót sporządzonego przez Pana mgr inż. Rafała Mrówczyńskiego w kwietniu 2011r. 3. Wykonawca dla niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać poniższe czynności, a tym samym uwzględnić je w proponowanej przez siebie cenie: a) wykonanie zakresu robót wynikającego z projektu budowlanego, b) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, c) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, d) prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp i ppoż., e) usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci z terenu budowy, f) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego, g) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót,. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1.500,00 zł. 2. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Zamawiający rozumie przez termin wniesienia wadium, datę i godzinę zaksięgowania pieniędzy na koncie Zamawiającego. Czynność ta musi nastąpić przed terminem składania ofert. 3. Wadium wniesione w formach określonych przez art. 45 ust. 6 ustawy pzp, za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, należy załączyć do oferty w osobnej kopercie lub złożyć w sekretariacie przez terminem wyznaczonym na składanie ofert. 4. Wadium może być wniesione w formach określonych przez art. 45 ust. 6 ustawy PZP. 5. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Pobiedziskach 58 904400010010000039420012 z dopiskiem nazwy procedury 6. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ustawy PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pobiedziska.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja posadzek hali basenowej przy ul. Mahle 4 w Krotoszynie
Dodano: 2016-07-27 - Remont schodów zewnętrznych wejściowych i pochylni do budynku Sądu Rejonowego w Pile przy Al.Powstańców Wielkopolskich 79
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane związane z renowacją elewacji Zamku Kórnickiego w zakresie: wykonanie prac remontowych i renowacyjnych murów zewnętrznych - ceglana część elewacji z wyłączeniem wieży
Dodano: 2016-07-27 - wymiana wykładzin w pokojach 325, 328, 329, 331 w budynku Collegium Maius, malowanie pomieszczeń 101A, 107B, 108B w budynku Collegium Novum
Dodano: 2016-07-27 - Roboty konserwacyjno - ogólnobudowlane budynków nr 3, 14, 45 i 49 w kompleksie wojskowym przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu
Dodano: 2016-07-26 - Remont części Pomieszczeń dla Osób Zatrzymanych zlokalizowanych w budynku Komendy Miejskiej Policji w Koninie
Dodano: 2016-07-26 - REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie remontu związanego z malowaniem korytarzy na I, II oraz III piętrze w budynku Domu Studenckiego AWF przy ul. Św. Rocha 9 w Poznaniu (RZP-2003-12/16/ZP)
Dodano: 2016-07-25 - Termomodernizacja budynku mieszkalnego położonego w Chodzieży przy ul. Rynek 1
Dodano: 2016-07-21 - Remont dachu budynku nr 1 przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu
Dodano: 2016-07-21