Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia ogłasza przetarg
- Adres: 63-800 Gostyń, ul. Rynek 2
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 065 5752110-13 , fax. 065 5752142
- Data zamieszczenia: 2012-09-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia
ul. Rynek 2 2
63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie
tel. 065 5752110-13, fax. 065 5752142
REGON: 00052573100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gostyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń w Urzędzie Miejskim w Gostyniu; Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części wg niżej zamieszczonego opisu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na obydwie części, lub na jedną wybraną część - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont pomieszczeń w Urzędzie Miejskim w Gostyniu; Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części wg niżej zamieszczonego opisu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na obydwie części, lub na jedną wybraną część (na oddzielnych formularzach ofertowych); Cz. I - Remont pomieszczeń w Urzędzie Miejskim w Gostyniu; Prace remontowe objete częścią I składają się z dwóch zakresów robót; Zakres pierwszy obejmuje m. in.: - malowanie dwóch pomieszczeń biurowych o pow. 17,24 m2 i 12,24 m2, z zamurowaniem otworu drzwiowego w jednym pomieszczeniu, - remont 2 łazienek (pow. 1,8 m2 i 1,7 m2), w tym: wydzielenie pomieszczenia socjalnego z części korytarza z ustawieniem ścianki działowej, doprowadzenie wody i odprowadzenie ścieków, zamontowanie 2 drzwi i ościeżnic oraz wymiana grzejnika, - wymiana drzwi z ościeżnicą w pomieszczeniu biurowym w piwnicy, - przełożenie 4 opraw świetlówkowych i montaż nowej oprawy świetlówkowej w archiwum zakładowym. Zakres drugi obejmuje: remont dwóch pomieszczeń biurowych (po zalaniu), w tym m.in.: skucie tynków, odgrzybianie, tynkowanie, malowanie. Na przedmiotowe roboty Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 2 - letniego okresu gwarancji/rękojmi; Cz. II - Dostawa, montaż i demontaż (starych) okien; Zakres robót obejmuje m. in.: - wymianę istniejących 9 okien drewnianych na nowe, wykonane jako drewniane zespolone (kolor okien: wewnątrz - biały, na zewnątrz - brązowy). Na przedmiotowe roboty Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 5 - letniego okresu gwarancji/rękojmi; Prace objęte cz. I i cz. II należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną (projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem - kosztorysem ofertowym), stanowiącą załącznik do SIWZ; (uwaga: w projekcie zastosowano jeden kolor okien, a należy przyjąć wewnątrz - biały, na zewnątrz - brązowy); Wszystkim wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia występującym w dokumentacji projektowej towarzyszą wyrazy lub równoważny, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisywane w dokumentacji, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji projektowej lub lepsze. Powyższy zakres prac remontowych uzgodniony został ze stanowiskiem konserwatorskim - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w I części zamówienia. Wykonawca składający ofertę w II części zamówienia musi wnieść wadium w wysokości: 550,00 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gostyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja posadzek hali basenowej przy ul. Mahle 4 w Krotoszynie
Dodano: 2016-07-27 - Remont schodów zewnętrznych wejściowych i pochylni do budynku Sądu Rejonowego w Pile przy Al.Powstańców Wielkopolskich 79
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane związane z renowacją elewacji Zamku Kórnickiego w zakresie: wykonanie prac remontowych i renowacyjnych murów zewnętrznych - ceglana część elewacji z wyłączeniem wieży
Dodano: 2016-07-27 - wymiana wykładzin w pokojach 325, 328, 329, 331 w budynku Collegium Maius, malowanie pomieszczeń 101A, 107B, 108B w budynku Collegium Novum
Dodano: 2016-07-27 - Roboty konserwacyjno - ogólnobudowlane budynków nr 3, 14, 45 i 49 w kompleksie wojskowym przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu
Dodano: 2016-07-26 - Remont części Pomieszczeń dla Osób Zatrzymanych zlokalizowanych w budynku Komendy Miejskiej Policji w Koninie
Dodano: 2016-07-26 - REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie remontu związanego z malowaniem korytarzy na I, II oraz III piętrze w budynku Domu Studenckiego AWF przy ul. Św. Rocha 9 w Poznaniu (RZP-2003-12/16/ZP)
Dodano: 2016-07-25 - Termomodernizacja budynku mieszkalnego położonego w Chodzieży przy ul. Rynek 1
Dodano: 2016-07-21 - Remont dachu budynku nr 1 przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu
Dodano: 2016-07-21