Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w Urzędzie Miejskim w Gostyniu; Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części wg niżej zamieszczonego opisu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na obydwie części, lub na jedną wybraną część

Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia ogłasza przetarg

  • Adres: 63-800 Gostyń, ul. Rynek 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5752110-13 , fax. 065 5752142
  • Data zamieszczenia: 2012-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia
    ul. Rynek 2 2
    63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5752110-13, fax. 065 5752142
    REGON: 00052573100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gostyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w Urzędzie Miejskim w Gostyniu; Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części wg niżej zamieszczonego opisu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na obydwie części, lub na jedną wybraną część
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont pomieszczeń w Urzędzie Miejskim w Gostyniu; Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części wg niżej zamieszczonego opisu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na obydwie części, lub na jedną wybraną część (na oddzielnych formularzach ofertowych); Cz. I - Remont pomieszczeń w Urzędzie Miejskim w Gostyniu; Prace remontowe objete częścią I składają się z dwóch zakresów robót; Zakres pierwszy obejmuje m. in.: - malowanie dwóch pomieszczeń biurowych o pow. 17,24 m2 i 12,24 m2, z zamurowaniem otworu drzwiowego w jednym pomieszczeniu, - remont 2 łazienek (pow. 1,8 m2 i 1,7 m2), w tym: wydzielenie pomieszczenia socjalnego z części korytarza z ustawieniem ścianki działowej, doprowadzenie wody i odprowadzenie ścieków, zamontowanie 2 drzwi i ościeżnic oraz wymiana grzejnika, - wymiana drzwi z ościeżnicą w pomieszczeniu biurowym w piwnicy, - przełożenie 4 opraw świetlówkowych i montaż nowej oprawy świetlówkowej w archiwum zakładowym. Zakres drugi obejmuje: remont dwóch pomieszczeń biurowych (po zalaniu), w tym m.in.: skucie tynków, odgrzybianie, tynkowanie, malowanie. Na przedmiotowe roboty Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 2 - letniego okresu gwarancji/rękojmi; Cz. II - Dostawa, montaż i demontaż (starych) okien; Zakres robót obejmuje m. in.: - wymianę istniejących 9 okien drewnianych na nowe, wykonane jako drewniane zespolone (kolor okien: wewnątrz - biały, na zewnątrz - brązowy). Na przedmiotowe roboty Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 5 - letniego okresu gwarancji/rękojmi; Prace objęte cz. I i cz. II należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną (projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem - kosztorysem ofertowym), stanowiącą załącznik do SIWZ; (uwaga: w projekcie zastosowano jeden kolor okien, a należy przyjąć wewnątrz - biały, na zewnątrz - brązowy); Wszystkim wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia występującym w dokumentacji projektowej towarzyszą wyrazy lub równoważny, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisywane w dokumentacji, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji projektowej lub lepsze. Powyższy zakres prac remontowych uzgodniony został ze stanowiskiem konserwatorskim
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w I części zamówienia. Wykonawca składający ofertę w II części zamówienia musi wnieść wadium w wysokości: 550,00 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gostyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach