Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w środkowej części lewego skrzydła Pałacu Czartoryskich w Puławach

Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Czartoryskich 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 47 86 700 , fax. 81 47 86 900
  • Data zamieszczenia: 2016-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy
    ul. Czartoryskich 8 8
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 81 47 86 700, fax. 81 47 86 900
    REGON: 00007929500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iung.pulawy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w środkowej części lewego skrzydła Pałacu Czartoryskich w Puławach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamierzenia jest: wykonanie remontu części środkowej lewego skrzydła pałacu (parter i piętro) dla potrzeb Zakładu Biogospodarki i Analiz Systemowych. Pomieszczenia pałacowe, które będą podlegały remontowi były użytkowane jako pomieszczenia laboratoryjne i biurowe obecne nie są użytkowane. Zostały one opuszczone przez Zakłady, które przeniesiono do nowego budynku laboratoryjnego. Objęta remontem część lewego skrzydła uległa w okresie II wojny światowej dużemu zniszczeniu ( spalona drewniana konstrukcja dachu oraz stropu nad I piętrem). Stropy nad I piętrem odbudowano jako stropy typu Kleina. Tynki w pomieszczeniach uległy również znacznej degradacji, w związku z powyższym zostały praktycznie wykonane od nowa. Budynek wyposażony jest w wewnętrzną instalację: elektryczną, internetową, wodno-kanalizacyjną, ciepłej wody oraz instalację centralnego ogrzewania. Wysokość pomieszczeń - 3,90 m. Remont nie naruszy architektury i konstrukcji budynku pałacowego. 1) Remont dotyczy wykonania robót wewnętrznych i będzie polegał na: - likwidacji stanowisk laboratoryjnych wraz ze zlewami, - skucie ze ścian okładzin z płytek glazury - gruntowaniu podłoży preparatami np. Ceresit CT 17 - uzupełnienie uszkodzonych tynków oraz tynków w miejscach po skutej glazurze, - przetarciu tynków na ścianach i stropach, - zeskrobaniu i zmyciu starej farby, - wykonaniu okładziny ściennej z płyt gipsowo-kartonowych gr. 12,5 mm (suche tynki) pojedyncze, na zaprawie, bez pasków, - pomalowaniu ścian i sufitów emulsją akrylową, - malowaniu grzejników i rur wod-kan, - oczyszczeniu, remoncie stolarki drzwiowej wraz z wymianą okuć i zamków, - malowanie stolarki drzwiowej - malowanie stolarki okiennej i parapetów okiennych farbą akrylową, - renowacja istniejących parkietów, 2) Modernizacji instalacji internetowej, pod potrzeby użytkowników, 3) Modernizacji bezpiecznej instalacji elektrycznej do zasilenia urządzeń komputerowych (instalacja zabezpieczona przed przepięciami, 4) Modernizacja instalacji elektrycznej oświetleniowej, 5) Częściowa modernizacja instalacji elektrycznej Uwagi: Zamawiający zaleca aby Wykonawcy ubiegający się o wykonanie zamówienia przeprowadzili wizję lokalną terenu, celem dokładnego zapoznania się z przedmiotem zamówienia i ujęcia w ofercie ewentualnych dodatkowych prac wyżej nie przewidzianych, a których przeprowadzenie zapewni prawidłowe wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia na ww. roboty budowlane został opisany, zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy Pzp, za pomocą dokumentacji projektowej wykonawczej, zgodnie z PN-EN i WTWiOR oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 2.1. Szczegółowy zakres rzeczowy zawiera dokumentacja projektowa składająca się z: 1) Dokumentacji rysunkowej i fotograficznej zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ, 2) Opisu przedmiotu zamówienia zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ, 3) Inwestorskiego przedmiar robót zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 2a- 2b do SIWZ, 2.2. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 2.2.1 Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów, urządzeń i systemów opisanych w dokumentacji określonej w pkt.2.1, Polskich Norm PN i PN-EN, Warunków Technicznych Wykonania i Odbioru Robót wyd. ITB. W przypadku wskazania w dokumentacji projektowej nazw własnych producentów, urządzeń, systemów, produktów i materiałów, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. Użyte nazwy własne nie są wiążące dla Wykonawców i należy je traktować jako materiały przykładowe do określenia standardów jakości oraz parametrów i wymogów technicznych opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń, systemów, produktów i materiałów o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, aniżeli opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane urządzenia, systemy, produkty i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). 2.2.2 Zamawiający wyraża zgodę na udział Podwykonawców w realizacji zamówienia. W przypadku zamiaru powierzenia określonej części robót budowlanych Podwykonawcy/om, Wykonawca zobowiązany jest wpisać części zamówienia. 2.2.3 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za roboty budowlane, usługi i dostawy wykonane przez Podwykonawców. 2.2.4 Odpowiedzialność Wykonawcy za działania lub zaniechania Podwykonawców nie wyłącza osobistej odpowiedzialności Podwykonawców, która nie może być w jakiejkolwiek formie zniesiona lub ograniczona. 2.2.5 Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi (gwarancja właściwego usunięcia wad i usterek) na przedmiot Umowy. Okres gwarancji jakości i rękojmi wynosi co najmniej 24 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu Umowy. W przypadku, gdy dostawcy wyrobów i urządzeń będących elementami przedmiotu zamówienia udzielą dłuższego okresu gwarancji niż 24 miesięcy, obowiązuje okres gwarancji dostawców. 2.3 Zamawiający ustala kosztorysową formę wynagrodzenia Wykonawcy. 2.4 Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia należy stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi (art.10 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, (Dz. U. z 2013, poz. 1409z późn. zm. ). Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu, należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji zamówienia, a ich komplet Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed odbiorem końcowym. 2.4 Prace będą prowadzone w obiektach zabytkowych i winny być wykonywane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca ( dz. U. nr 150, poz.1579 z późn. zm. ) w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych oraz ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami( Dz. U. Nr 162 poz. 1568,oraz z dnia 2004 r. nr 96, poz. 959 z późn. zm.) a także zgodnie z ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. Nr 243 poz. 1623z późn zm. z późn zm. )
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękoimi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iung.pulawy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach