Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8569000, 8569500 , fax. 061 8543988
  • Data zamieszczenia: 2016-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
    al. Niepodległości 10 10
    61-875 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8569000, 8569500, fax. 061 8543988
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ae.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia jest wykonanie robót remontowych w pomieszczeniach zlokalizowanych w różnych budynkach będących własnością Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu: - w budynku głównym A wraz z budynkiem skrzydła - zlokalizowanych przy al. Niepodległości 10 w Poznaniu - w budynku B - zlokalizowanym przy al. Niepodległości 12 w Poznaniu - w budynku C - zlokalizowanym przy ul. Towarowej 53 w Poznaniu - w wieżowcu Collegium Altum zlokalizowanym przy ul. Powstańców Wielkopolskich 16 w Poznaniu - Collegium Linguisticum zlokalizowanym przy ul. Taczaka 9 w Poznaniu - Hala sportowa zlokalizowana przy ul. Dożynkowej 9 w Poznaniu - Ośrodek wypoczynkowy w Długim gm. Strzelce Krajeńskie Zakres prac został określony w dokumentacji pt. Remont pomieszczeń w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Dokumentacja ta wraz z przedmiarami i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robot stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Prace remontowe polegać będą głównie na wykonaniu: - robót przygotowawczych, demontażowych i rozbiórkowych; - robót remontowych w zakresie podłóg i posadzek - robót remontowych związanych z odnowieniem ścian i sufitów; - montażu ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych - czyszczeniu i malowaniu grzejników żeliwnych i podokienników; - wykonaniu robót związanych z instalacjami elektrycznymi; Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wykonanie prac pomocniczych tj: - przygotowanie pomieszczeń do remontu polegające na wylokowaniu mebli, zabezpieczeniu folią okien i drzwi przed zabrudzeniem, - wywiezieniu materiałów rozbiórkowych; - myciu: okien, niemalowanych drzwi, korytek z instalacją okablowania strukturalnego, wyłączników, gniazdek itp. - konieczne przemieszczanie mebli i wyposażenia w obrębie terenu budowy, a po zakończeniu robót - pomieszczenia muszą być umeblowane w sposób pierwotny. Prace remontowe opisane w dokumentacji będą wykonywane przez Wykonawcę sukcesywnie w kilku etapach stosownie do pisemnych zapotrzebowań składanych Wykonawcy przez Zamawiającego. W zapotrzebowaniu Zamawiający wskaże Wykonawcy: a pomieszczenia ich lokalizację i numery, które mają być objęte danym etapem prac; b rodzaj prac do wykonania i ich zakres ilościowy; c termin końcowy wykonania prac objętych danym zapotrzebowaniem; d inne istotne informacje dotyczące danego etapu prac w kilku etapach obejmujących remont grup pomieszczeń po kilka pomieszczeń. Pomieszczenia do remontu, a także rodzaj prac i ich zakres wskazywane Wykonawcy przez Zamawiającego w pisemnych zapotrzebowaniach. Etapy robót mogą różnić się zatem rodzajem i wielkością ilością robót. Przewidywana ilość etapów : 8 - 16 Do realizacji poszczególnych etapów remontów Wykonawca musi przystąpić w ciągu 3 dni od otrzymania pisemnego zapotrzebowania i zakończyć realizację w ciągu 14 dni. Po zakończeniu danego etapu robót potwierdzonego protokołem bezusterkowego odbioru prac objętych dany zapotrzebowaniem oraz po zatwierdzeniu przez Zamawiającego przedłożonego przez Wykonawcę kosztorysu powykonawczego danego etapu prac, Wykonawca może wystawić fakturę częściową za prace objęte danym zapotrzebowaniem danym etapem. Odbierane przez Zamawiającego są wyłącznie wszystkie prace objęte danym zapotrzebowaniem a nie ich fragmenty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu, obowiązany jest wnieść wadium w terminie do dnia 12 lutego 2016 r., godz. 08:00 - w wysokości: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). Wadium można wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Al. Niepodległości 10 w BZ WBK 3 Oddział Poznań 54 10901359 0000000035018918.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ue.poznan.pl/pl/wspolpraca,c10/zamowienia-publiczne,c115/ogloszenia,c127/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach