Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w budynku Akademii Muzycznej w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87

Akademia Muzyczna im. I.J. Paderewskiego w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-808 Poznań, ul. Św. Marcin 87
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8568926 , fax. 061 8536676
  • Data zamieszczenia: 2014-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Muzyczna im. I.J. Paderewskiego w Poznaniu
    ul. Św. Marcin 87 87
    61-808 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8568926, fax. 061 8536676
    REGON: 00027573100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w budynku Akademii Muzycznej w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont pomieszczeń w budynku Akademii Muzycznej w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87. Roboty remontowe, renowacyjne, instalacyjne, elektryczne. Roboty prowadzone będą w budynku wpisanym do rejestru zabytków pod nr A275
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium w wysokości 5 270 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium można wnosić w formach określonych w art. 45 ust. 6 PZP. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: nr rachunku 43 1090 1362 0000 0001 1843 1752 Wadium wnoszone w pieniądzu uznaje się za prawidłowo wniesione, jeżeli zostanie uznane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium nie jest wnoszone w pieniądzu, to w ofercie należy dostarczyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 oraz 4 PZP. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amuz.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach