Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w bud. nr 9 w Tarnowskich Górach. Naprawa instalacji odgromowej w bud nr 44, 10, 17 i 21 w Lublińcu. Remont dróg asfaltowych wraz z wymianą odcinka rury wodociągowej i kanalizacyjnej w Lublińcu

Jednostka Wojskowa 4217 ogłasza przetarg

  • Adres: 44-121 Gliwice, ul. Andersa 47
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 46 14 371 , fax. 0-32 46 14 230, 46 14 231
  • Data zamieszczenia: 2015-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4217
    ul. Andersa 47 47
    44-121 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 0-32 46 14 371, fax. 0-32 46 14 230, 46 14 231
    REGON: 24076379800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zamowienia.4wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w bud. nr 9 w Tarnowskich Górach. Naprawa instalacji odgromowej w bud nr 44, 10, 17 i 21 w Lublińcu. Remont dróg asfaltowych wraz z wymianą odcinka rury wodociągowej i kanalizacyjnej w Lublińcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: ZADANIE NR 1 Remont pomieszczeń w budynku nr 9 w Tarnowskich Górach, ul. Opolska 36. ZADANIE NR 2 Naprawa instalacji odgromowej w bud nr 44, 10, 17 i 21 w Lublińcu. ZADANIE NR 3 Remont dróg asfaltowych wraz z wymianą odcinka rury wodociągowej i kanalizacyjnej w Lublińcu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: Dla zadania nr 1: przedmiar - Załącznik nr 2, specyfikacja techniczna - Załącznik nr 3, Schematy okien i drzwi - Załącznik nr 3a i 3b. Dla zadania nr 2: przedmiary (3) - Załączniki nr 4, 4a i 4b specyfikacja techniczna - Załącznik nr 5. Dla zadania nr 3: przedmiar - Załącznik nr 6, specyfikacja techniczna - Załącznik nr 7. Dodatkowe wymagania. Realizacja przedmiotu zamówienia powinna odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach funkcjonowania JW. 3390 - zad. Nr 1, JW. 4101 - zad. Nr 2 i 3. Każdorazowa zmiana ustalonych terminów prac powinna być zgłaszana przez Wykonawcę w formie pisemnej, uwzględniając 3 dniowe wyprzedzenie. Osoby biorące udział w realizacji zamówienia powinny posiadać obywatelstwo polskie. W przypadku braku obywatelstwa polskiego powinny posiadać stosowne pozwolenie dla obcokrajowców ubiegających się o wstęp do obiektów wojskowych. Wykonawca w terminie 7 dni przed przystąpieniem do realizacji zamówienia złoży do Zamawiającego w formie pisemnej wniosek o zgodę na wejście / wjazd osób i pojazdów, jak również wykaz sprzętu jaki będzie wykorzystany podczas prac (w szczególności urządzenia które będą przez Wykonawcę po zakończeniu prac wywożone z terenu budowy). W powyższym wykazie w stosunku do osób Wykonawca poda dane personalne wraz z numerem PESEL oraz numer dowodu osobistego, w stosunku do pojazdów rodzaj pojazdu, markę i numer rejestracyjny. W przypadku realizacji zamówienia powyżej 14 dni Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z wnioskiem załączone na płycie CD, z zamkniętą sesją, fotografie pracowników o wymiarach 35 x 45 mm (fotografia głowy w pozycji lewego profilu z widocznym lewym uchem, z zachowaniem równomiernego oświetlenia twarzy). Brak wniosku z żądanymi danymi będzie skutkował brakiem zezwolenia na wejście / wjazd pracowników na teren budowy. Pracownicy Wykonawcy mają prawo do przebywania jedynie w rejonie wykonywania prac związanych z realizacją zamówienia, dostęp do innych pomieszczeń obiektu do których jest on konieczny do poprawnego wykonania przedmiotu umowy każdorazowo musi być uzgodniony z Zamawiającym (osobą odpowiedzialną za nadzór nad realizacją zamówienia ze strony Zamawiającego), oraz z przedstawicielem jednostki odpowiedzialnym za ochronę obiektu, w którym prowadzone są prace. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przez osoby realizujące zamówienie oraz podwykonawców którym zleci prace zasad używania urządzeń do przetwarzania obrazu i dźwięku zgodnie z Decyzją 73 / MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 06 marca 2014 roku. Użytkowanie na terenie obiektu urządzeń do przetwarzania obrazu i dźwięku oraz telefonów komórkowych wymaga zgody Zamawiającego (osoby odpowiedzialnej za nadzór nad realizacją zamówienia ze strony Zamawiającego). Dowódca JW 3390/4101 oraz komendant JW 4217 Gliwice zastrzegają sobie prawo do zgłaszania wniosków dotyczących składu zespołu realizującego przedmiot zamówienia. Przed przystąpieniem do realizacji zadania Wykonawca po uzgodnieniu terminu z Dowódcą Jednostki, odpowiedzialnej za ochronę kompleksu w którym usługa będzie realizowana, umożliwi dokonanie przeszkolenia całego personelu odpowiedzialnego za realizację zadania w danym kompleksie przez osoby wyznaczone odpowiedzialne za nadzór nad systemem przepustkowym oraz systemem ochrony kompleksu. Powyższe wymaganie dotyczy również osób zgłaszanych jako dodatkowe w trakcie realizacji zamówienia. W związku z powyższym zgłoszenie zmiany pracowników lub pojazdów powinno odbyć się z 7- dniowym wyprzedzeniem do Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a.w zakresie zadania nr 1: 9 000,00 PLN b.w zakresie zadania nr 2: 1 000,00 PLN c.w zakresie zadania nr 3: 7 000,00 PLN Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 08.06.2015.r. do godz.: 09.00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a.pieniądzu; b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c.gwarancjach bankowych; d.gwarancjach ubezpieczeniowych; e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 86 1010 1212 0063 3413 9120 1000 z dopiskiem wadium znak sprawy nr: 21/WOG/2015. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Jeżeli wadium wnoszone jest w jednej z form wymienionych w pkt. b - e należy złożyć oryginał odpowiedniego dokumentu w Kancelarii Jawnej Zamawiającego (w osobnej kopercie), z dopiskiem - wadium znak sprawy nr: 21/WOG/2015 Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy Pzp. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium : a.po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a. ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, b.na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a.jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.4wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach