Przetargi.pl
Remont pomieszczeń szkolnych - sali lekcyjnej, korytarza i klatek schodowych.

Medyczne Studium Zawodowe w Puławach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Mickiewicza 29
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8862418 , fax. 081 8862418
  • Data zamieszczenia: 2014-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Medyczne Studium Zawodowe w Puławach
    ul. Mickiewicza 29 29
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8862418, fax. 081 8862418
    REGON: 00029741900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.pl/mszpulawy/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń szkolnych - sali lekcyjnej, korytarza i klatek schodowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia dotyczy remontu pomieszczeń szkolnych tj. sali lekcyjnej, korytarza i klatek schodowych w budynku szkoły przy ul. Mickiewicza 29, 24-100 Puławy. Roboty remontowe obejmują: Remont sali lekcyjnej - roboty polegające na zerwaniu parkietu, oczyszczeniu podłoża, wykonaniu warstwy wyrównującej i wygładzającej z zaprawy samopoziomującej, wykonaniu posadzki z tworzyw sztucznych rulonowanych z wywinięciem szer. 10 cm na ściany, wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, montaż opraw rastrowych świetlówkowych, uzupełnienie tynków wewnętrznych zwykłych, wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych, przetarcie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby, wykonanie gładzi, gruntowanie powierzchni, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi wewnętrznych tynków gładkich, montaż opraw oświetleniowych świetlówkowych w sufitach podwieszanych, zabudowa otworów wentylacyjnych z płyty KG, wymiana kratek wentylacyjnych; Remont korytarza 1 piętra - roboty polegające na wykuciu z muru ościeżnic drewnianych i metalowych, poszerzenie otworów drzwiowych, ułożenie nadproży, zamurowanie otworów z bloczków z betonu komórkowego na zaprawie cementowo-wapiennej nad nadprożami, montaż drzwi aluminiowych (wbudowanie ślusarki kompletnie wykończonej wraz z okuciami, uszczelkami i powłokami, profile aluminiowe winny należeć do grupy materiałowej 2.1. z przegrodą termiczną, szklenie zespolonym pakietem termoizolacyjnym szybą bezpieczną P2, zespoły szyb podwójnych winny mieć współczynnik k=1,1W/m2K, drzwi aluminiowe profil i kolor ślusarki uzgodnić z Zamawiającym /z palety kolorów RAL /; wyposażenie drzwi: 1 zamek, 1 pochwyt, 3 zawiasy; wypełnienie: szyba matowa zespolona /zestaw szybowy/, zamurowanie otworów w ścianach (likwidacja okien wewnętrznych) z bloczków z betonu komórkowego na zaprawie cementowo-wapiennej, montaż okładzin pojedynczych z płyt gipsowo-kartonowych (suche tynki) na ścianach na zaprawie bez pasków, montaż sufitów podwieszanych z włókien mineralnych z rastrami, montaż opraw oświetleniowych świetlówkowych w sufitach podwieszanych, roboty instalacyjne elektryczne, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi wew. płyt gipsowych spoinowanych szpachlowanych z gruntowaniem, demontażu grzejnika żeliwnego, montażu grzejnika stalowego tłoczonego, demontaż szafki hydrantowej, montaż nowej szafki hydrantowej; Remont klatek schodowych - roboty polegające na wykonaniu nowych tynków, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi wewnętrznych tynków gładkich, demontażu grzejników żeliwnych, montażu grzejników stalowych tłoczonych /kompletnych/, demontaż 15m odcinka instalacji odpowietrzającej c.o., montaż zaworu odpowietrzającego na instalacji c.o.; Uwaga: a) ze względu na fakt, iż Zamawiający musi zapewnić ciągłość pracy pracowników administracji oraz przyjmowanie dokumentów w okresie rekrutacji Zamawiający zastrzega, iż wszystkie prace hałaśliwe i uciążliwe muszą być prowadzone w taki sposób, aby nie zakłócały pracy pracownikom administracji; b) Wykonawca wykona również wszelkie roboty zabezpieczające i porządkowe niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia w czasie normalnego funkcjonowania szkoły w okresie wakacji (tj. pracy pracowników administracji w tym czynności przyjmowania dokumentów w okresie rekrutacji na nowy rok szkolny). c) do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być zastosowane wyroby, które nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.2004 o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92 poz. 881 z późn. zm). d) w celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca powinien zapoznać się z załączoną do SIWZ dokumentacją: specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarami robót, dokonać wizji lokalnej terenu robót i jego otoczenia w celu uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty. e) wykonawcy zgłaszają swój udział w wizji faksem, telefonicznie lub e-mailem. Zamawiający po otrzymaniu zgłoszenia od wykonawcy wyznaczy termin, o którym poinformuje Wykonawcę. Zgłoszenia należy kierować do Kierownika Gospodarczego Krzysztofa Poterka: tel. 81 886 24 18 w.14, faks: 81 886 24 18 w.19, w godz. 8.00-15.00 (poniedziałek - piątek), e-mail: mszpulawy@wp.pl; f) wykonawca zobowiązany jest do naprawienia wszelkich uszkodzeń będących następstwem prac prowadzonych w ramach realizacji zamówienia g) wykonawca na własny koszt po zakończeniu prac wywiezie i zutylizuje gruz, śmieci i inne odpady powstałe w wyniku przeprowadzanych prac remontowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/mszpulawy/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach