Przetargi.pl
Remont pomieszczeń szatniowo-sanitarnych w budynku Białołęckiego Ośrodka Sportu przy ul. Światowida 56 w Warszawie

Białołęcki Ośrodek Sportu ogłasza przetarg

  • Adres: 03-185 Warszawa, ul. Światowida 56
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 676-50-72 , fax. 0-22 6768215
  • Data zamieszczenia: 2015-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Białołęcki Ośrodek Sportu
    ul. Światowida 56 56
    03-185 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 676-50-72, fax. 0-22 6768215
    REGON: 01316006700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bos.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń szatniowo-sanitarnych w budynku Białołęckiego Ośrodka Sportu przy ul. Światowida 56 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń szatniowo-sanitarnych w budynku Białołęckiego Ośrodku Sportu przy ul. Światowida 56 w Warszawie. Kompleksowemu remontowi poddane zostaną pomieszczenia: zespołu szatniowo - sanitarnego męskiego nr 20 składającego się z - przebieralni (powierzchnia 8,4 m2), - wc (powierzchnia 1,3 m2), - umywalni (powierzchnia 8,0m2), zespołu szatniowo - sanitarnego damskiego nr 19, który jest lustrzanym odbiciem zespołu sanitarnego męskiego. Łącznie powierzchnia obydwu zespołów męskiego i damskiego wynosi: 17,7 m2 x 2 = 35,4 m2 Wymianie ulega część instalacji sanitarnej od węzła cieplnego do pomieszczeń szatniowo-sanitarnych. Zamawiający wymaga wykonania robót remontowych w dwóch etapach: -Etap pierwszy - termin realizacji do 24 sierpnia 2015 r. W zakresie etapu pierwszego wykonane zostaną roboty wymiany instalacji sanitarnych w kanałach przebiegających przez halę sportową wraz z odejściami do pomieszczeń szatniowo-sanitarnych hali oraz roboty towarzyszące związane z naprawami podłóg w tych pomieszczeniach. Hala sportowa wraz z pomieszczeniami szatniowo-sanitarnymi musi być w pełni przygotowana do użytkowania z dniem 24 sierpnia. W ramach tego etapu planuje się również wymianę instalacji sanitarnych na odcinku od hali sportowej do pomieszczenia siłowni włącznie oraz roboty w węźle cieplnym. -Etap drugi - termin realizacji do 25 września 2015 r. W zakresie etapu drugiego wykonane zostaną wszystkie pozostałe prace objęte umową ze sporządzeniem końcowego protokołu odbioru robót. W ramach tego etapu wykonany zostanie kompleksowy remont pomieszczeń szatniowo-sanitarnych nr 19 i nr 20 przy siłowni. Rozpoczęcie prac przewidzianych do wykonania w etapie drugim może nastąpić już na etapie prac etapu pierwszego. 2. Zakres robót obejmuje: 2.1. Roboty ogólnobudowlane, w tym: - roboty przygotowawcze, zabezpieczenia, - roboty demontażowe i rozbiórkowe - roboty odkrycia kanałów instalacyjnych i zakrycia po zakończeniu robót związanych z wymianą instalacji sanitarnych, w tym na hali sportowej z częściowym demontażem i montażem podłogi sportowej drewnianej - roboty izolacyjne i posadzkarskie - roboty okładzinowe z płytek ceramicznych ścian i podłóg - wymianę sufitu podwieszanego - wymiana drzwi wewnętrznych drewnianych na drzwi aluminiowe - roboty malarskie - dostawę i montaż urządzeń i wyposażenia (m. innymi dozowników na mydło, pojemników na papier, luster, gniazd i wyłączników elektrycznych, opraw oświetleniowych, kratek wentylacyjnych, drzwiczek rewizyjnych, anemostatów wentylacji) - montaż ścianek-przegród w natryskach (kabiny bez drzwi - materiał inwestora) 2.2. Roboty instalacji sanitarnej, w tym: - roboty instalacji centralnego ogrzewania, - roboty instalacji ciepła technologicznego, - roboty instalacji wod-kan, - roboty remontowe w węźle cieplnym Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w przedmiarach robót a szczegóły techniczne wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone w Opisie Remontu (OR) oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania I Odbioru Robót (STWiOR). Dokumenty wymienione powyżej stanowią załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 3. Wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe przedmiotu zamówienia a/ Zamawiający wymaga, aby wszystkie użyte materiały miały świadectwo dopuszczenia do stosowania, certyfikaty i atesty higieniczne oraz spełniały wymagania stawiane dla zastosowania w intensywnie użytkowanych pomieszczeniach obiektu użyteczności publicznej. b/ Zamawiający wymaga użycia materiałów nowych, I gatunku. c/ Wymagane jest przed przystąpieniem do prac remontowych wykonanie zabezpieczenie podłóg na drodze komunikacyjnej i transportowej materiałów z rozbiórki i materiałów do wbudowania. Wykonanie tych zabezpieczeń Wykonawca winien uwzględnić w kosztach ogólnych budowy. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu robót uwzględniając fakt prowadzenia prac remontowych w czynnym obiekcie, użytkowanym przez dzieci i młodzież szkolną. 4. Zamawiający zaleca wizytę Wykonawcy na obiekcie przed złożeniem oferty na wykonanie robót celem zapoznania się z warunkami lokalnymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych) brutto. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art.45 ust. 6 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bos.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach