Przetargi.pl
Remont pomieszczeń szaletu miejskiego w Rudzie Śląskiej - Kochłowicach przy skrzyżowaniu ulicy Oświęcimskiej z ulica Piłsudskiego

Miasto Ruda Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 41-709 Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2486281 do 9; 2449094 , fax. 032 248 7348
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ruda Śląska
    Plac Jana Pawła II 6 6
    41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. 032 2486281 do 9; 2449094, fax. 032 248 7348
    REGON: 00051584000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń szaletu miejskiego w Rudzie Śląskiej - Kochłowicach przy skrzyżowaniu ulicy Oświęcimskiej z ulica Piłsudskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont pomieszczeń szaletu miejskiego w Rudzie Śląskiej - Kochłowicach przy skrzyżowaniu ulicy Oświęcimskiej z ulica Piłsudskiego. Zakres prac obejmuje: - roboty przygotowawcze, - roboty rozbiórkowe i demontażowe, - roboty ścienne i posadzkowe - izolacja pionowa przeciwwilgociowa - remont elewacji budynku, - wymiana stolarki okiennej - wymiana instalacji elektrycznej - wymiana instalacji wod-kan, biały montaż - zagospodarowanie terenu (nawierzchnie z kostki betonowej) - inne prace zgodnie z dokumentacją. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postepowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 3000.00 zl
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2. Posiadają niezbedną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia: a) Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postepowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał minimum 2 porównywalne roboty budowlane polegające na remoncie lub modernizacji obiektu budowlanego o wartości nie mniejszej 100000.00 zł brutto każda, b)Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobą lub osobami do wykonania niniejszego zamówienia tj. przynajmniej 1 osobą posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie: kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wod-kan, wentylacyjnych i co., kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakesie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 3.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3. Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania. 4. Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty o których mowa wyżej zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacja na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamowienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 6. Uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynalezności do właściwego samorządu zawodowego wraz z informacja o opłacaniu obowiązkowych składek od odpowiedzialnosci cywilnej (np. zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa). 7. Pisemne zobowiązane innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. 8. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust. 1 pkt 3 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres udzielonej gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach