Przetargi.pl
Remont pomieszczeń sanitarnych oraz gospodarczych w Zachęcie - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie

Zachęta Narodowa Galeria Sztuki ogłasza przetarg

  • Adres: 00-916 Warszawa, Plac Małachowskiego 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 556 96 01 , fax. 22 8277886
  • Data zamieszczenia: 2011-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachęta Narodowa Galeria Sztuki
    Plac Małachowskiego 3 3
    00-916 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 556 96 01, fax. 22 8277886
    REGON: 00027594900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zacheta.art.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń sanitarnych oraz gospodarczych w Zachęcie - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń sanitarnych oraz gospodarczych w Zachęcie - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie . Przedmiot zamówienia należy wykonać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 grudnia 2011r. Należy bezwzględnie dotrzymać końcowego terminu wykonania przedmiotu zamówienia w związku z terminowym rozliczeniem dotacji przyznanej na zadanie inwestycyjne przez MKiDN. 2. Opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa - załącznik nr 1 do SIWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik Nr 2 do SIWZ oraz przedmiar robót jako materiał pomocniczy - załącznik Nr 3 do SIWZ, stanowiące integralną część SIWZ . 3. Zamówienie będzie realizowane w Zachęcie - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie, Plac Małachowskiego 3 (obiekt zabytkowy). Uwaga: Prace prowadzone będą w obiekcie czynnym. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia harmonogramu prac, a roboty uciążliwe dla użytkownika oraz wymagające czasowego wyłączenia pomieszczeń z użytkowania należy bezwzględnie uzgodnić z Zamawiającym. 4. Roboty budowlane będą polegały na: 1) Skuciu istniejącej glazury i terakoty 2) Rozbiórce ścianek działowych z cegły 3) Wymianie sufitów podwieszanych systemowych 4) Wyrównaniu powierzchni skutych 5) Gruntowaniu tych powierzchni 6) Wykonaniu izolacji p.w. masą płynną z wywinięciem n ściany 7) Ułożeniu płytek według wytycznych projektanta na klej elastyczny 8) Wykonaniu wylewki samopoziomującej 9) Wykonaniu posadzki żywicznej 10) Malowaniu ścian. 11) Wymianie sufitów podwieszanych 12) Wymianie urządzeń sanitarnych 13) Montażu stelaży geberit 14) Montażu z wkuciem w ściany elementów urządzeń: pojemników na ręczniki, koszy na śmieci i papier toaletowy 15) Montażu dozowników płynu do rąk 16) Montażu ścianek z k/g wodoodpornych na stelażu metalowym 17) Wymianie drzwi do sanitariatów, kabin (częściowo) 18) Rewitalizacji drzwi drewnianych filągowych dębowych 19) Wymianie kratek wentylacyjnych grawitacyjnych oraz ściekowych 20) Wymianie drzwiczek rewizyjnych metalowych 21) Demontażu ścianki szklanej i ponownego montażu w innej lokalizacji korytarza wysokiego parteru 5. Zamawiający przekaże do dyspozycji wykonawcy, zakupione przez Zamawiającego urządzenia do wykonania przedmiotu zamówienia w postaci: płytek , armatury , drzwi, ościeżnic, pojemników na ręczniki, koszy na śmieci i papier toaletowy, dozowników płynu do rąk (zaznaczono w przedmiarze). 6. Przedmiot zamówienia Wykonawca zrealizuje zgodnie z prawem budowlanym i rozporządzeniami wykonawczymi oraz zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami i normatywami. 7. Roboty powinny być wykonywane z jak najmniejszą uciążliwością dla pracowników i publiczności Zachęty, prowadzone roboty budowlane nie mogą naruszyć ciągłości pracy i funkcjonowania Zachęty. 8. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania obowiązujących przepisów i norm prawa w szczególności w zakresie BHP i przepisów P.Poż. 9. Wymagana jest od Wykonawcy stała współpraca z pracownikami działu administracji w zakresie wykonywania prac (realizacja wg harmonogramu) spisanemu przez strony po podpisaniu umowy) oraz projektantem w zakresie zastosowania materiałów i rozmieszczania elementów wyposażenia pomieszczeń oraz niezwłocznej reakcji na wszelkie sugestie dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia w kwestii zastosowania wymaganych rozwiązań i wszelkich innych mających wpływ na oczekiwany i ostateczny efekt wykonawczy. 10. Zamawiający zastrzega sobie także możliwość wprowadzenia zmian w trakcie realizacji zadania w zależności od potrzeb i wymagań projektanta. 11. W przypadku gdy wykonanie robót z projektu byłoby niecelowe lub niemożliwe, wprowadza się możliwość wykonania robót zamiennych. Zamienność robót będzie możliwa po akceptacji przez strony protokołu konieczności i uzgodnień wraz z kosztorysem różnicowym robót wyłączonych i robót proponowanych, a niezbędnych do wykonania jako zamiennych z uwzględnieniem zasady ekwiwalentności. Protokół taki winien być podpisany przez wykonawcę, w tym kierownika budowy, zamawiającego i inspektora nadzoru. 12. Potrzeba wykonania ewentualnie dodatkowego zakresu robót będzie przedmiotem odrębnego zamówienia . 13. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub załącznikach użyto znaków towarowych lub źródeł pochodzenia, wyrazom takim towarzyszy zwrot lub równoważny. Wskazanie w SIWZ i załącznikach nazwy handlowej określa klasę produktu i służy ustaleniu standardu w zakresie wymogów technicznych, jakościowych postawionych przez Zamawiającego. Uznaje się, że produkt równoważny to produkt o właściwościach jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Produkt taki powinien posiadać istotne zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. 14. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia oraz co najmniej 12 miesięcznego okresu rękojmi za wady. 15. Zamawiający wymaga od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia szczegółowego zapoznania się w terenie z warunkami wykonania zamówienia, tj. odbycia wizji lokalnej. Zamawiający przewiduje wizję lokalną dla wszystkich wykonawców w dniu 9 września 2011r o godz. 11:00. Podczas zebrania Wykonawców będzie można zgłaszać na piśmie wszelkie pytania dotyczące wyjaśnienia treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakres zamówienia powyżej 14 000 euro i poniżej 4 845 000 euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2 000,- zł (słownie złotych: dwa tysiące). Wadium w pieniądzu uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie rachunku zamawiającego (dowód wpłacenia wadium należy załączyć do oferty). 2. Wykonawca wniesie wadium przed upływem terminu składania ofert.: w pieniądzu - na konto Zamawiającego : BRE Bank S.A. Oddział Korporacyjny , ul. Królewska 14, 00-950 Warszawa , Nr 83 1140 1010 0000 2660 9800 1001 lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) gwarancjach bankowych, 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r Nr 42, poz. 275) 3. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: 3.1. musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w specyfikacji, 3.2. musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w specyfikacji, 3.3. musi zawierać w swojej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wyplata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela), 3.4. musi być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji gwaranta (poręczyciela), 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, oryginał dokumentu należy złożyć do terminu składania ofert w kasie - w dziale finansowo-księgowym - (II piętro, wejście od ul. Burschego, z tyłu gmachu).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zacheta.art.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach