Przetargi.pl
Remont pomieszczeń Psychiatrycznego Oddziału Dziennego oraz pomieszczeń Przychodni Zdrowia Psychicznego ZOZ MSWiA w Szczecinie

Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-382 Szczecin, ul. Jagiellońska 44
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4329586, 4329521 , fax. 091 4329501
  • Data zamieszczenia: 2009-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie
    ul. Jagiellońska 44 44
    70-382 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4329586, 4329521, fax. 091 4329501
    REGON: 81073345400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmswia.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń Psychiatrycznego Oddziału Dziennego oraz pomieszczeń Przychodni Zdrowia Psychicznego ZOZ MSWiA w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont pomieszczeń Psychiatrycznego Oddziału Dziennego oraz pomieszczeń Przychodni Zdrowia Psychicznego ZOZ MSWiA w Szczecinie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3 530,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone poniżej: posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia Prawo zamówień publicznych. wykażą się realizacją, co najmniej 3 robotami budowlanymi podobnymi do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie, odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wniosą wadium.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów opisujących przedmiot oferty: spis treści dokumentów znajdujących się w ofercie - zamieszczony na pierwszej stronie oferty, Wypełniony druk oferty - wypełniony Załącznika nr 1 do SIWZ, Oświadczenia - wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ, Dokument dopuszczający oferenta do obrotu prawnego - tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ustanawiający pełnomocnika dla reprezentacji wszystkich podmiotów składających ofertę wspólną. Polisa ubezpieczeniowa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Uprawnienia budowlane - osób przewidzianych do realizacji zamówienia. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykonawca powinien wykazać, co najmniej trzy roboty budowlane podobne do przedmiotu zamówienia tj. zamówień odpowiadających charakterem, złożonością oraz wartością przedmiotowi zamówienia- wypełniony załącznik Nr 3 do SIWZ. Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane wymienione przez wykonawcę w załączniku nr 3 zostały wykonane należycie. Czynniki cenotwórcze - wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ Kosztorys ofertowy - dołączony do oferty. Harmonogram prac - dołączony do oferty. Dowód wniesienia wadium, tj.: kopia dokonania przelewu na konto Zamawiającego, a w przypadku innych form wniesienia wadium, o których mowa w pkt. SIWZ po zdeponowaniu ich w kasie Zamawiającego - dokument potwierdzający dokonanie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmswia.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach