Przetargi.pl
Remont pomieszczeń Powiatowego Urzędu Pracy na potrzeby Centrum Aktywizacji Zawodowej

Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach ogłasza przetarg

  • Adres: 89-620 Chojnice, ul. Lichnowska 5
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 39 50 726 , fax. 052 39 50 734
  • Data zamieszczenia: 2010-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
    ul. Lichnowska 5 5
    89-620 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 052 39 50 726, fax. 052 39 50 734
    REGON: 77128616600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupchojnice.pl, www.bip22.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń Powiatowego Urzędu Pracy na potrzeby Centrum Aktywizacji Zawodowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń Powiatowego Urzędu Pracy na potrzeby Centrum Aktywizacji Zawodowej. Remont obejmuje: 1.1 Roboty ogólnobudowlane a) Wymiana drzwi wejściowych pomiędzy wiatrołapem, a salą operacyjną - drzwi rozsuwane automatyczne. b) Wykonanie nowych balustrad i pochwytów ze stali nierdzewnej oraz demontaż starych. c) Wymiana i uzupełnienie płytek terakotowych na posadzkach, wykucie istniejących i wklejanie nowych w układ wystroju wnętrz d) Uzupełnienie posadzki i schodów żelbetowych na wyposażenie dodatkowych stanowisk pracy e) Montaż drzwi przesuwnych lekkiej zabudowy na parterze f) Wykucie otworu łączącego dwie sale klubu pracy (szer. 4,20*3,00) z osadzeniem nadproża stalowego i wywiezieniem gruzów. g) Wymiana posadzki z PCV na panele podłogowe klasy AC-4 z wyrównaniem poziomu posadzki poprzez wylewkę samopoziomującą - I piętro. h) Montaż drzwi przesuwnych PCV (czteroczęściowych szer. ~4.20m) - dźwiękoszczelnych 2 i) Przygotowanie i malowanie pomieszczeń: zmycie, gruntowanie , gładzie, malowanie, farbę emulsyjną odporną na ścieranie j) Malowanie stolarki drzwiowej oraz drobnych elementów farbą olejną k) Malowanie grzejników oraz rur farbą olejną l) wymiana podokienników wewnątrz z betonowych na kamienne lub konglomerat - kolorystycznie do wystroju wnętrz ł) obudowa słupów konstrukcyjnych (stelaż + płyta GKF) do prostokąta licowanego z podciągami m) wymiana glazury w wiatrołapach na antypoślizgową oraz skucie i naprawa schodów wejściowych z okładziną z cegły klinkierowej 1.2 Roboty elektryczne a) Wymiana opraw oświetleniowych z ułożeniem nowych przewodów sztuk 34 (oprawa ORO 418A i B rastr. mod. 600/P-20) b) Montaż skrzynek i rozdzielnic - kasety podłogowe c) opomiarowanie instalacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.800 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy BS Więcbork Nr rachunku: 42 8162 0003 0019 0189 2000 0030 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy zamieścić w osobnej kopercie - opisanej (wadium) dołączonej do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 8. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Prawa zamówień publicznych. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip22.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach