Przetargi.pl
Remont pomieszczeń, portierni i hollu w DSN w Cieszynie ul. Niemcewicza 8.

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3592048 , fax. 32 3592048
  • Data zamieszczenia: 2013-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    ul. Bankowa 12 12
    40-007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 3592048, fax. 32 3592048
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń, portierni i hollu w DSN w Cieszynie ul. Niemcewicza 8.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń 115, 116, 117, 118, 123, 125, portierni i hollu w DSN w Cieszynie przy ul. Niemcewicza 8.
    2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
    3. Zakres robót obejmuje:
    a) Roboty budowlane: demontaż: kratek wentylacyjnych, obudowy pionów instalacyjnych, płytek ściennych, podłogowych, posadzek, wykładzin PCW, parapetów ,karniszy, obojnic, półek, poszerzenie otworów drzwiowych do kabin prysznicowych roboty budowlane: -naprawa podłoży, wykonanie warstw wyrównujących , -gruntowanie podłoży preparatami wzmacniającymi , -wykonanie gładzi gipsowych, -malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach farbą emulsyjną akrylową, -obudowa pionów instalacyjnych ścianką z płyty gipsowo-kartonowej wodoodpornej, -wykonanie izolacji ścian i posadzek w części socjalnej, -licowanie ścian płytkami ceramicznymi 30x40 co najmniej w 2 kolorach na klej gat.I wraz z przygotowaniem podłoża, -wykonanie posadzek z płytek ceramicznych gat.I minimum IV kl. ścieralności wraz z cokolikiem z płytek zakończonych listwą PCV w kol.jasny beż i czekoladowy, -wykonanie warstwy wyrównawczej polimerowo-cementowej gr.10-15mm pod wykładziny podłogowe, -wykonanie posadzki z tworzyw sztucznych, antypoślizgowe ,antystatyczne grub. min 2,0mm odporne na wgniecenia, -tapetowanie ścian tapetą winylową, -wymiana stolarki drzwiowej, -wymiana stolarki aluminiowej portierni, -montaż parapetów PCV w kol.białym, -montaż obojnic w kol. Buk, -montaż szafek i szaf w kolorach np. buk i czekolada, -montaż blatów z półkami - stanowiska komputerowe.
    b) Roboty instalacji sanitarnych: -demontaż i ponowny montaż grzejników centralnego ogrzewania w celu wykonania robót budowlanych (okładziny ścian) za grzejnikami, -montaż zaworów termostatycznych i odcinających przy grzejnikach, -demontaż osprzętu sanitarnego (baterii, umywalek, misek ustępowych, brodzików, drzwi do kabin natryskowych, -demontaż istniejących podejść dopływowych i odpływowych do urządzeń sanitarnych, -montaż nowych podejść dopływowych z rur pp łączonych przez zgrzewanie i odpływowych z rur PCV, -montaż zaworów odcinających na podejściach do urządzeń sanitarnych, -montaż umywalek 55 cm na szafkach w kolorze białym z bateriami stojącymi jednouchwytowymi w segmentach studenckich, na szafce w portierni, wpuszczana w blat w pomieszczeniu biurowym, -montaż baterii umywalkowych i natryskowych, -montaż misek ustępowych typu kompakt z deską sedesową twardą z mechanizmem wolnego opadania, -montaż brodzików natryskowych z syfonem czyszczonym od góry, -montaż drzwi do kabin natryskowych wnękowych - szerokość otworu 81 cm -wymiana kratek wentylacyjnych w remontowanych pomieszczeniach,
    c) Roboty instalacji elektrycznych -demontaż osprzętu elektrycznego, opraw oświetleniowych i tablic rozdzielczych, -demontaż przewodów wlz i przewodów obwodowych, -montaż instalacji elektr. p/t oraz w korytach instalacyjnych n/t, -montaż tablic rozdzielczych mieszkaniowych 3 x 16 modułów. Z sygnalizacją i zabezpieczeniami nadprądowymi B16 A szt. 6 i B10 A szt.2 oraz wyłącznikami różnicowoprądowymi szt.4 ( 4 x kpl. ) -instalacja oświetlenia ogólnego i nocnego Esr = 100 [lx] oprawy świetlówkowe 2 x 36 [W]. rastrowe z odbłyśnikiem parabolicznym PAR , statecznik elektroniczny EVG, świetlówki 3-pasmowe barwa światła 830, -instalacja oświetlenia awaryjnego oprawy 2x36 [W] Esr = 1 [lx] , rastrowe, z odbłyśnikiem parabolicznym, statecznik elektroniczny EVG, moduł awaryjny 3-godzinny, świetlówki 3-pasmowe barwa światła 830, -instalacja oświetlenia kierunkowego 1 x 9 [W] z piktogramem kierunku dróg ewakuacji zgodny z planem ewakuacji Administratora obiektu, -instalacja gniazd wtyczkowych 230 [V] p/t, IP 43, 16 [A], -oświetlenie ogólne mieszkań studenckich - oprawy sufitowe energooszczędne okrągłe fi 360 mm- 360 klosz mleczny z tworzywa sztucznego, źródła światła 2 x 18 [W], gwint E-27 /230 V, -wlz-ty YDY 5 x 4 mm2 ( zasilanie mieszkań) oraz GLZ-ty YKY 5 x 35 mm2 zasilanie tablic piętrowych na korytarzu I.p. -kable napięcie znamionowe izolacji przewodów nie mniejsze niż ... 0,66 / 1,0 kV, -przewody napięcie znamionowe izolacji 500/750 [V], układane w bruzdach p/t + korytka n/t -aparatura modułowa w tablicach rozdzielczych - wytrzymałość zwarciowa co najmniej 10 [kA], -tablice rozdz. piętrowe na korytarzu ilość - (kpl. 7 ) z ochroną przeciwprzepięciową kl. C (II - stopień), -rezystancja uziemienia roboczego i funkcjonalnego zmierzona kalibrowanym i atestowanym mostkiem udarowym nie może być większa jak 2 [om],
    Dokumentacja powykonawcza oczekiwana zgodnie z Prawem Budowlanym w 2 egz. Odbiór robót na bazie obowiązujących PN i przepisów szczegółowych oraz dokumentację pomiarową Wykonawcy tj. c1. Pomiar ciągłości i stanu izolacji c2. Pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej i przeciwprzepięciowej c3. Pomiary natężenia oświetlenia c4. Szkice i schematy powykonawcze instalacji elektrycznej c5. Atesty i certyfikaty zastosowanych materiałów
    4. Na opis przedmiotu zamówienia, składają się następujące dokumenty:
    1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - załącznik nr 2A do SIWZ
    2) Przedmiary robót: część budowlana - załącznik nr 2B do SIWZ, część wod-kan - załącznik nr 2C do SIWZ, część elektryczna - załącznik nr 2D do SIWZ,
    3) Schemat zabudowy, szkice, dokumentacja zdjęciowa - załączniki nr 2E do SIWZ
    5. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (przedmiarach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, projektach technicznych) podane są wskazania dotyczące określonej marki, znaku towarowego, producenta, dostawcy oznacza to, że Zamawiający użył powyższych określeń jako przykładowych i pomocniczych i należy odczytywać je ze wskazaniem lub równoważne.
    6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
    7. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
    8. Termin realizacji: a. remont hollu i portierni - do 25 dni od daty przekazania terenu robót, b. remont pozostałych pomieszczeń - do 60 dni od daty przekazania terenu robót.
    9. Wymagany minimalny okres gwarancji: a. na wykonane roboty - 36 miesięcy; b. na zastosowane materiały, zamontowane urządzenia - 36 miesięcy, a jeżeli gwarancja producenta jest dłuższa , zgodnie z gwarancją producenta. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru końcowego.
    10. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 1C do SIWZ)
    11. Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).
    12. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
    13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
    14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
    15. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
    16. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienia publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych, 00/100); 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, na rachunek Zamawiającego: ING Bank Śląski Spółka Akcyjna o/Katowice, nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub 2) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (zobowiązanie pieniężne) lub 3) w gwarancjach bankowych lub w gwarancjach ubezpieczeniowych lub 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Za datę wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego -Wadium powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert. 4. Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji i poręczeń: 1) nie budzące wątpliwości, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty beneficjentowi/wierzycielowi (Zamawiającemu) należności, w przypadku, gdy: a. zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; b. oferta zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy) została wybrana, a zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie zleceniodawcy/dłużnika (Wykonawcy). 2) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela winno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie beneficjenta/wierzyciela (Zamawiającego), 3) gwarancja/poręczenie winny spełniać wymogi określone we właściwych przepisach. Powyższe warunki muszą wynikać z gwarancji lub poręczenia. 5. Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia, musi obejmować cały okres związania ofertą, o którym mowa w rozdziale VI pkt 2 niniejszej Specyfikacji. 6. W przypadkach, o których mowa w rozdziale VI pkt 3 niniejszej Specyfikacji Wykonawca zobowiązany będzie do przedłużenia okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, do wniesienia nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Wykonawca dokonuje przedłużenia okresu ważności wadium samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego zgodnie z przepisem art. 85 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych albo na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z przepisem art. 184 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. W przypadku wniesienia wadium przelewem zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty kserokopię dokonania przelewu. 8. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach (gwarancje, poręczenia) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium Wykonawca winien dołączyć do oferty. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium Wykonawcom zgodnie z postanowieniami art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: 1) w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2) którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. UWAGA: Gwarant/poręczyciel nie może uzależniać wykonania obciążającego go świadczenia na rzecz Zamawiającego od zachowania jakichkolwiek innych rygorów poza złożeniem przez Zamawiającego gwarantowi pisemnego oświadczenia, w którym zawarte jest żądanie wypłacenia oznaczonej kwoty pieniężnej na mocy udzielonej gwarancji (np. rygorem powodującym wadliwość złożonego dokumentu będą zapisy typu: w celu identyfikacji żądanie zapłaty należy przesłać za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek beneficjenta, bank musi potwierdzić, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu beneficjenta; kwota gwarancji ulega zmniejszeniu w miarę upływu terminu jej ważności; gwarant jest zwolniony z realizacji gwarancji na skutek działań wojennych, stanu wyjątkowego, strajków, manifestacji, rewolucji, wewnętrznych zamieszek, aktów terroru, sabotażu, działania energii jądrowej, itp.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.us.edu.pl/zamowienia-publiczne/1/r/1
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach