Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Dekerta 1
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 95 7331222, 7331173 , fax. 95 7331222, 7331173
- Data zamieszczenia: 2015-03-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. Spółka z o.o.
ul. Dekerta 1 1
66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
tel. 95 7331222, 7331173, fax. 95 7331222, 7331173
REGON: 21122838100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gorzow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń Oddziału Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej oraz Oddziału Chirurgii Ortopedycznej i Urazów Narządu Ruchu w celu dostosowania Oddziałów do aktualnie obowiązujących wymagań - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Remont pomieszczeń Oddziału Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej oraz Oddziału Chirurgii Ortopedycznej i Urazów Narządu Ruchu w celu dostosowania Oddziałów do aktualnie obowiązujących wymagań. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na 3 części tj.: Pakiet 1 - /Prace remontowe/ Pakiet 2 - /Stolarka drzwiowa/ Pakiet 3 - /Gazy medyczne/ 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje /Odpowiednio do danego Pakietu/: Pakiet 1: 1) Wykonanie prac budowlanych: a) częściowe wyburzenie ścian działowych - murowanych wynikające ze zmiany funkcji pomieszczeń, b) wyburzenie i poszerzenie części otworów drzwiowych, c) wykonanie nowych ścianek działowych wg Projektu Wykonawczego, d) skucie istniejących okładzin ściennych z płytek ceramicznych i oblicowanie ścian nowymi płytkami, e) wykonanie zamurowań oraz ich otynkowanie, f) demontaż istniejących sufitów podwieszonych, ścianek aluminiowych i drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami, g) osadzenie nowych ościeżnic drzwiowych z pomalowaniem, h) wykonanie gładzi gipsowych w remontowanych pomieszczeniach, i) dwukrotne pomalowanie ścian i sufitów pomieszczeń farbami emulsyjnymi i lateksowymi z atestami wg. Specyfikacji, j) wykonanie sufitów podwieszonych wg Projektu Wykonawczego, k) zerwanie okładzin podłogowych, wyrównanie podłoża i wykonanie nowych posadzek wg Projektu Wykonawczego, l) wykonanie konstrukcji wsporczej pod centralę wentylacji mechanicznej, m) wykucie i osadzenie kratek wentylacji grawitacyjnej. 2) Wykonanie instalacji elektrycznej: a) niskoprądowej: 1/ okablowanie strukturalne, 2/ systemu przyzywowego (przywoławczego), 3/ instalacja zasilania i sterowania klap p.poż. na kanałach wentylacyjnych, 4/ instalacja monitoringu sali pooperacyjnej, b) silnoprądowej 1/ montaż urządzeń w istniejącej rozdzielnicy głównej i montaż tablicy głównej UPS, TGUPS, UPS-sa, montaż tablic, rozdzielnic, 2/ instalacja elektryczna oświetlenia, 3/ instalacja siły, 4/ montaż wewnętrznych linii zasilających rozdzielnice i tablice elektryczne, c)wykonanie instalacjii uziemiającej i połączeń wyrównawczych, 3) Wykonanie klimatyzacji i wentylacji zgodnie z załączonym schematem Projektu Wykonawczego. Pakiet 2: Montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, aluminiowej i stolarki przeciwpożarowej. Pakiet 3: Wykonanie nowych instalacji gazów medycznych z wykorzystaniem istniejących pionów gazów medycznych w zakresie instalacji tlenu, próżni i sprężonego powietrza. 4. Szczegółowy zakres robót, sposób realizacji oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia określają: a. Projekty wykonawcze; b. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; c. opis przedmiotu zamówienia; d. przedmiary robót; e. harmonogram przebudowy pomieszczeń; f. rysunki graficzne - 3 szt. 5. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie się wyjaśniające i uzupełniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejasności Wykonawca nie będzie mógł ograniczyć zakresu swojego zobowiązania ani zakresu należytej staranności. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją, o której mowa w pkt. 4, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami oraz polskimi normami lub aprobatami technicznymi, o ile nie ustalono Polskiej Normy. 7. Dotyczy Pakietu 3 - Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z Dyrektywą 93/42/EWG oraz przepisami krajowymi (Ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych Dz. U. z 2010 nr 107 poz. 679). Instalacja jako wyrób medyczny zostanie oznakowana przez Wykonawcę obowiązkowym znakiem CE. 8. Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane - min. 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót (okres gwarancji jako kryterium oceny ofert, z zastrzeżeniem, że 36 miesięcy - 1 pkt powyżej 36 mcy - 1 pkt za każde następne 6 m-cy, z tym, że za 60 miesięcy i więcej dodatkowo 4 pkt ). 9. Z uwagi na wykonywanie robót w czynnych obiektach Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i p.poz. oraz do wykonywania prac w sposób powodujący jak najmniejsze niedogodności dla użytkowników znajdujących się w budynku.. 10. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń dopuszcza się stosowania materiałów i urządzeń równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o niegorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzenia. 11. Zamawiający przedmiot niniejszego zamówienia - robotę budowlaną opisał za pomocą dokumentacji projektowej. Przedmiar robót jest opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu i specyfikacji technicznych i to nie on determinuje zakres prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę roboty budowlanej i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego przedmiarowi robót należy przypisać charakter dokumentu pomocniczego. 12. W przypadku gdy dla poszczególnych Pakietów zostaną wyłonieni różni Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do bezwzględnej i ścisłej współpracy z pozostałymi Wykonawcami, natomiast koordynatorem wszystkich prac będzie Zamawiający. Uwaga. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał oględzin miejsc objętych robotami (wizji lokalnej). Kontakt z Panem Grzegorzem Burdzińskim tel. 95/7331154 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gorzow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przystosowanie dla osób niepełnosprawnych pomieszczeń WC na parterze i I piętrze oraz remont korytarza na I piętrze budynku B SP ZOZ MSWiA w Zielonej Górze
Dodano: 2016-07-27 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - ROBOTY KONSERWACYJNO NAPRAWCZE OKIEN W POMIESZCZENIACH WARSZTATOWYCH, MALOWANIE POMIESZCZEŃ, PRACE ZLOKALIZOWANE NA TERENIE JW. 4408 W SULECHOWIE. SPRAWA NR 89/PN/2016.
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Remont elewacji budynek nr 3/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz Część II: Remont elewacji budynek nr 5/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz
Dodano: 2016-07-27 - Remont sanitariatów w budynkach nr 18, 19/k.3030 17 BZ m. Międzyrzecz - etap II
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA PARKINGU PRZY ULICY ŻARSKIEJ (przy Zespole Szkół nr 1) W ŻAGANIU
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Naprawa pomieszczeń kuchni budynek nr 2/k.2629 w 45 WOG m. Skwierzyna Część II: Naprawa pomieszczeń magazynowych i elewacji budynków nr 21/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI ULICY ŻARSKIEJ NA ODCINKU OD ULICY MŁYNARSKIEJ DO ULICY XXX-LECIA W ŻAGANIU
Dodano: 2016-07-27 - Naprawa zespołu pomieszczeń RWT - budynek nr 33 w WŁ Wędrzyn
Dodano: 2016-07-26 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - NAPRAWA USZKODZONEGO GZYMSU ŚCIANY NOŚNEJ Z CEGŁY ORAZ WYMIANA OBRÓBEK BLACHARSKICH GZYMSU I ATTYK W BUDYNKU GARAŻOWYM NR 22 W SULECHOWIE. SPRAWA NR 78/PN/2016.
Dodano: 2016-07-26 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - NAPRAWA DACHU I ELEWACJI W BUDYNKU NR 24 NA STRZELNICY JW 3137. SPRAWA NR 83/PN/2016.
Dodano: 2016-07-26